Kuukautiskierron pituus
Terveyskirjaston sivuilla lukee että normaali pituus on 24-38 vrk. Eikö ennen ollut 24-35? Onko tuo vähän pidempikin sitten siis normaali
Kommentit (10)
Minulla 36-39 päivää, tämä on ollut koko ajan, ihan normaalia sekin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 22-23 pv ja tämäkin on varmaan ihan normaalia. Ainakin on säännölliset ja raskaaksikin olen tullut useamman kerran.
Oho onpa lyhyt kierto vaikka siis niin normaalia varmaan tuo vaihtelu ihmisillä. Itellä yleensä 30 päivää tai vähän päälle kierto. Nyt sitten tosin vissii rautalisän aloitus sotki tämän kierron koska nyt on myöhässä vaikka onkin vihlaillut vatsaa ja nyt jotain ruskeaa vuotoakin vähän tullut
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 22-23 pv ja tämäkin on varmaan ihan normaalia. Ainakin on säännölliset ja raskaaksikin olen tullut useamman kerran.
Minulla vaihtelee 23-24 päivän välillä ja normaalia on vaikka lyhyt kierto onkin ja tuntuu, että kuukautiset on koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho onpa lyhyt kierto vaikka siis niin normaalia varmaan tuo vaihtelu ihmisillä. Itellä yleensä 30 päivää tai vähän päälle kierto. Nyt sitten tosin vissii rautalisän aloitus sotki tämän kierron koska nyt on myöhässä vaikka onkin vihlaillut vatsaa ja nyt jotain ruskeaa vuotoakin vähän tullut
Ja siis ahdistaa vaan kun on myöhässä, kierto nyt varmaan menossa 38 päivässä :( en ymmärrä kun en keksi muuta syytä kuin tuon raudan aloittamisen
Minulla oli 63 päivää mutta nyt viisikymppisenä ja lapsensaannin jälkeen kierto on ollut kutakuinkin 33 päivää.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli 63 päivää mutta nyt viisikymppisenä ja lapsensaannin jälkeen kierto on ollut kutakuinkin 33 päivää.
No siinä on todella pitkä kierto 63 päivää:D
Miehen kierrän alle 150€. Mikäli 200€ niin mitta oikea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siinä on todella pitkä kierto 63 päivää:D
Joo. Ilmeisesti toinen munasarja ei toiminut ollenkaan, toinen sitten vuorollaan joka toinen kuukausi tuuttasi tavaraa putkeen. Raskauden myötä kroppa jotenkin heräsi ja alkoi toimia normaalimmin.