Yleispuhdistaine oli auennut kauppakassissa!:(
Menikö kaikki nyt ihan v*tuiksi?? Ei kokonaan mutta jonkin verran oli valunut ostosten päälle.. miten hyvin mehu ja maitopurkit pitää tommosta nestettä? Oma moka varmaan kun tungin niin täyteen pussin ja työnsin sen sinne päästä voimalla...
Kommentit (23)
Korona-aikanahan suositellaan pyyhkimään elintarvikepakkaukset yms ruokaostokset desinfiontiaineella tai yleispuhdistusliinalla.
Heitä ruoat pois.
Kyllä se imeytyy purkkien läpi.
Puhdistaine on kyllä tujua tavaraa.
Eikä imeytyykö??:( Voi pastilli... siinä meni 40 euron ostokset..-Ap
Tarkemmin sanottuna kyseessä on siis keittiösuihke. Mutta kuitenkin. :( se on sitten lähdettävä uudestaan kauppaan. Voi vee. -Ap
Mulla auennut joskus muistaakseni tiskiaine ja nestesaippua. Ei oo kivaa.
Maitopurkit ainakin on niin tiiviitä ettei niistä mene helposti nesteet läpi.
Voi harmi. Joskus sattuu ja tapahtuu.
Mä laitan pesuaineet AINA eri pussiin kuin ruoat. Just tuon takia ihan varmuuden vuoksi.
Maista niitä ruokia. Kai sitä maidossa etenkin maistaa heti jos jotain ylimääräistä seassa. Ja jos kyseessä ei ole mikään Tolu,niin väittäisinpä ettei ole kauhean vaarallista.
Maalaisjärki käyttöön. Tiiviisti esim. muoviin pakatut tuotteet on mitä luultavammin ihan hyviä vielä. Kaikkea ei tarvitse heittää pois.
Mulla on valunut yleispuhdistussuihkeesta vajaa kolmannes kauppakassiin joskus. Korkki oli huonosti kiinni. Pyyhin kaikki tukevasti suljetut pakkaukset ja pesin hedelmät etikkavedellä, kuivasin ja kuorin ennen käyttöä. Ainoastaan tomaatit heitin pois, koska ainetta oli valunut suoraan tomaattipussiin. Eli järkeä saa käyttää sen sijaan että suoriltaan vaan heittelee kaikki ostokset menemään.
Huoh. No ei varmaan mitään pahaa tapahtunut. Mikä keittiösuihke? Merkki?
Vierailija kirjoitti:
Maitopurkit ainakin on niin tiiviitä ettei niistä mene helposti nesteet läpi.
Jotenkin se nestemäinen maitokin siellä sisällä pysyy...
Vierailija kirjoitti:
Mulla on valunut yleispuhdistussuihkeesta vajaa kolmannes kauppakassiin joskus. Korkki oli huonosti kiinni. Pyyhin kaikki tukevasti suljetut pakkaukset ja pesin hedelmät etikkavedellä, kuivasin ja kuorin ennen käyttöä. Ainoastaan tomaatit heitin pois, koska ainetta oli valunut suoraan tomaattipussiin. Eli järkeä saa käyttää sen sijaan että suoriltaan vaan heittelee kaikki ostokset menemään.
Ok. Oliko maitopurkkeja? Pesin nekin kyllä ja maistuu ihan normaalille.
Kyseessä siis Rainbowin fresh Lemon keittiösuihke. -Ap
Tuota se teettää, kun osa asiakkaista haluaa väkisin haistella kaikki aineet ennen ostopäätöstä. Yleensä tehtaalta tullessa korkit ovat hyvin kiinni, ellei ole kyse tuotantovirheestä.
Mietipä nyt itsekin, kuinka paljon mehu- ja maitopurkit päästävät nestettä läpi...
Vierailija kirjoitti:
Maista niitä ruokia. Kai sitä maidossa etenkin maistaa heti jos jotain ylimääräistä seassa. Ja jos kyseessä ei ole mikään Tolu,niin väittäisinpä ettei ole kauhean vaarallista.
Mikä kaupan puhdistusaine voisi olla vähemmän myrkyllinen kuin Tolu?
Niin no, tyhmästä päästä kärsii yleensä koko kroppa. Huohh...
Ei mene maitopurkit mutta esim mahdolliset hedelmät (omenat yms) kannattaa heittää roskiin.