Ai luoja, veli mennyt maalaamaan mökillä olleen 60-l tiikkilipaston
🤦♀️
On nyt sitten vedetty betoluxilla harmaaksi. No, sopiipahan nyt saunatuvan lattiaan hienosti.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä remonttikohteessa piti maalata loimukoivuiset ovet valkoisiksi... Kauniit ja hyväkuntoiset ovet pilalla. Kaikki pitää nykyisin maalata valkoiseksi, todella karmeaa.
Jos ei sovi sisustukseen, se saa mennä. Itse olisin maalannut mustaksi.
Ennemmin kannattaa sovittaa sisustus rakennusosiin sopivaksi. Varsinkin jos on vanhan talon alkuperäisistä kyse.
Miksi kummassa niin tekisin? Talo on minua varten. Minä en ole taloa varten.
Väärin. Sitä taloa ei ole tehty sinulle etkä sinä ole sen talon viimeinen omistaja.
Tuo voi päteä johonkin suojelukohteeseen, mutta muuten kyllä omistaja tekee niin kuin tahtoo. Siinä on muiden turha itkeä.
Jos haluat laskea talosi arvoa niin ihan vapaasti sitten. Valkoiseksi suditulla sisustuksella ei ole minkäännäköistä antiikkiarvoa vaan pikemminkin tarjoukset on pienempiä kun pitää laskea paljonko sen sisustuksen korjaaminen maksaa.
Soitapa kiireesti sitten isoimpiin kiinteistövälitysfirmoihin. He kuvittelevat että vaaleat värit myyvät. Olisi pitänyt kysyä sinulta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä remonttikohteessa piti maalata loimukoivuiset ovet valkoisiksi... Kauniit ja hyväkuntoiset ovet pilalla. Kaikki pitää nykyisin maalata valkoiseksi, todella karmeaa.
Jos ei sovi sisustukseen, se saa mennä. Itse olisin maalannut mustaksi.
Ennemmin kannattaa sovittaa sisustus rakennusosiin sopivaksi. Varsinkin jos on vanhan talon alkuperäisistä kyse.
Miksi kummassa niin tekisin? Talo on minua varten. Minä en ole taloa varten.
Väärin. Sitä taloa ei ole tehty sinulle etkä sinä ole sen talon viimeinen omistaja.
Minua ei kiinnosta tippaakaan, kuka taloni on tehnyt ja miksi. Kun olen sen ostanut ja maksanut, en kumartele menneitä enkä elä elämääni sen mukaan, miten joku tuntematon tyyppi menneisyydestä olisi halunnut.
Tarkoituksesi on kai ylpeillä asialla, mutta kun itse on voi sietää tuollaista menneessä roikkumista niin kommenttisi kuulostaa sarkasmilta.