Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Virkamiehen (lappuliisan) tatuointi

Vierailija
27.06.2013 |

Törmäsin eilen eräässä isossa kaupungissa naispuoliseen, keski-ikäiseen pysäköinninvalvojaan kierroksellaan. Koska on näin kuuma, hänellä oli lyhythihainen pusero yllään. Toisessa käsivarressa oli paksulla tikkukirjainfontilla tatuoituna olkavarresta ranteeseen isokokoinen teksti "RAKASTA, KÄRSI JA UNHOITA". siis niin isolla ja selvästi, että se näkyi metrien päähän hänet ohittaessani.

Tuli mieleen, että hän on ollut onnettomasti rakastunut johonkin luuseriin, josta ei ole päässyt yli. Tiedän kyllä, että tuo on myös erään ikivanhan, säälittävän iskelmärallin nimi.

Minusta tuollainen tatuointi ei oikein sovi kunnan virkamiehelle noin näkyvään paikkaan. Se antoi hänestä jotenkin halvan ja tyhmän kuvan. En kyllä muutenkaan ymmärrä, miksi joku teettäisi selvin päin tuollaisen ison tekstin käsivarteensa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään tatuointeja vastaan, itsellänikin on, mutta kyllä tuosta tulee väkisin mieleen joku teinimeininki ja sydänsurut. Ei oikein sovi keski-ikäiselle rouvalle. Minua ainakin hävettäisi, jos äitini, lukion opettaja,  kävelisi sellaisessa tatuoinnissa.

Vierailija
22/25 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko porukka edelleen näin 2013 vuonna noin junttia? miten se sinun elämääsi liikuttaa että lappuliisalla on leima?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 16:00"]

Minulla ei ole mitään tatuointeja vastaan, itsellänikin on, mutta kyllä tuosta tulee väkisin mieleen joku teinimeininki ja sydänsurut. Ei oikein sovi keski-ikäiselle rouvalle. Minua ainakin hävettäisi, jos äitini, lukion opettaja,  kävelisi sellaisessa tatuoinnissa.

[/quote]miten kävellään tatuoinnissa?

Vierailija
24/25 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tässä taas ihmetyttää, että ihmisistä kirjoitetaan niin, että heidät voi helposti tunnistaa. Pientä itsesensuuria arvostelijoillekin.

Vierailija
25/25 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit on muualla maailmassa jo last season, mutta esim. Tampereella tosi kova juttu. Täällä niitä on jokaisella tarjoilijalla, kampaajalla ja kaupan kassalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi