Järisyttävän hyvää seksiä <3
Minä, 35v, en ole muistanut 15 vuoteen että seksistä voi aidosti nauttia. Tänään sain, kaikkea ja joka paikkaan ja mahdottoman monta ihanaa orgasmia. Antajana mieheni kaveri. Moralisoijien ei tarvitse jatkaa lukemista. Mieheni on loistava lasteni isä, ihana, tunnollinen ja kiltti. Mutta seksi...sitä ei ole. Muutama veto, sisään ja ulos ja housut jalkaan. Samaan aikaan itse mietin seuraavan päivän ruokalistaa.
Sitten tutustuin häneen.Hänelläkin on vaimo ja pienet lapset. Pikkuhiljaa huomaamatta keskustelut poikivat sen että tapasimme. Sitä ennen hän oli jaksanut yhä uudestaan keskustella ja kysyä, mitä, miksi ja millälailla jne. Olimme sopineet että homma seis heti, jos jommastakummasta siltä tuntuu.
Suureksi ihmetyksekseni pystyin olemaan alkumetreiltä saakka niin täydellisen rento ja oma itseni, minä suurista suurin jännittäjä ja oman kehoni morkkaaja. Kokonaisen tunnin olin niin täynnä himoa ja halua ja halusin häntä niin paljon että kipeetä teki. Hän oli niin hyvä, täydellinen. Sormet ja suu kävi joka paikassani, antaen jumalaisia orgasmeja (kymmenen vuotta edellisistä!) yhä uudelleen ja uudelleen. Päätyen siihen että sain imeä hänen sykkivää kovaa kalua saaden koko lastin suuhuni.
The point of the story..? Olen ollut jo jonkin aikaa huomattavasti parempi ihminen omissa fiiliksissäni. Olen iloisempi, rennompi ja myös halukkaampi. Olen tasan tarkkaan parempi vaimo ja parempi äiti lapsilleni kuin ennen pettämistä. En koe tehneeni mitään väärää. En suosittele sitä kenellekään, mutta itse pystyn asian kanssa elämään. Jos mieheni jäisi kiinni vastaavasta, voisin täysin rehellisin mielin todeta että jos olet saanut itsellesi edes murto-osan siitä, mitä mä olen saanut, niin hyvä niin!
Kukaan ei tiedä mitä huominen tuo tullessaan ja kuinka kauan huuma kestää. Hyvä niin. Nyt elän kuin huomista ei olisikaan, täynnä halua ja himoa...kohta epäilen että olen muuttumassa mieheksi näiden halujeni kanssa...;)
pituushyppääjä
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 16:41"]
Toivottavasti teidän puolisonne ovat pian tietoisia asiasta.
Meillä ei harrasteta mitään tuollaista ja meillä on mieheni kanssa tapana kertoa kavereiden ja tuttujen puolisoille heti, jos huomataan uskottomuutta. Toivottavasti teidän lähipiiristä löytyy myös joku käräyttävä totuudentorvi.
[/quote]
Tiukkis olet.
Mitäs sanot sitten kun teiltä loppuu seksi jostain kumman syystä?
Kyllä se vaihtamalla paranee, koettu on.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 11:45"]
Ensimmäinen liitto oli käytännössä yksipuolista seksiä tai seksin puutetta, sillä mies oli aina töissä. Vähitellen työt menivät kaiken muun edelle ja lopulta miehen näkeminenkin alkoi tuntua ikävältä. Mitään yhteistä puhuttavaa ei ollut ja miestä ei kiinnostanut makailu tai käynnit sukulaisten tai tuttavien luona, kuten suhteen alussa.
Aloin olla ajatuksissa, että jos elämä on tässä, on aivan samaa nukkua pois.
Tapasin uuden miehen ja käytimme kuukausia aikaa keskusteluun. Lopulta päädyimme seksisuhteeseen ja otin eron ensimmäisestä miehestä. Mielestäni muuta vaihtoehtoa ei ollut silloin. Nyttemmin mietittynä olisi pitänyt hoitaa itsensä kuntoon vaikkapa ammattiavun turvin.
Uuden kanssa seksi oli jotain ennen kokematonta ja sellaista, mitä en osannut kuvitella. Tapaamme edelleen joskus ja kummallakaan ei siis muuta parisuhdetta.
En ole päässyt yli tekemisesetäni ja voin vain ajatella, että samaa olisin voinut opetella ajastaan tuon ensimmäisen miehen kanssa. Olisin tarvinnut henkistä apua muuhun selviämiseen ja taakkojeni hoitoon, mutta pyrin korjaamaan sitä seksisuhteella ulkopuolisen kanssa, minkä kautta menetin oikeastaan kaiken. Olen taas ajatuksissa nukkua pois.
[/quote]
Susta voi tuntua, että sä et ole päässyt eteenpäin, mutta kyllä sä olet. Vaikka haikailisit eksän perään, teidän eroon oli kuitenkin hyvä syy, eikä se tuskin ollut pelkkä seksi. Sinä ole mennyt eteenpäin kehityksessäsi tavalla joka ei olisi ollut mahdollinen ilman tuota seksisuhdetta. Lakkaa haikailemasta mennyttä ja rypemästä syyllisyydessä ja ala taas elää ja katsoa eteenpäin! Olet siirtynyt seuraavalle tasolle ja siellä voi nauttia enemmän kuin edellisellä tasolla. Toisaalta kaikkea ei voi saada koskaan.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 15:26"]
Minä, 35v, en ole muistanut 15 vuoteen että seksistä voi aidosti nauttia. Tänään sain, kaikkea ja joka paikkaan ja mahdottoman monta ihanaa orgasmia. Antajana mieheni kaveri. Moralisoijien ei tarvitse jatkaa lukemista. Mieheni on loistava lasteni isä, ihana, tunnollinen ja kiltti. Mutta seksi...sitä ei ole. Muutama veto, sisään ja ulos ja housut jalkaan. Samaan aikaan itse mietin seuraavan päivän ruokalistaa.
Sitten tutustuin häneen.Hänelläkin on vaimo ja pienet lapset. Pikkuhiljaa huomaamatta keskustelut poikivat sen että tapasimme. Sitä ennen hän oli jaksanut yhä uudestaan keskustella ja kysyä, mitä, miksi ja millälailla jne. Olimme sopineet että homma seis heti, jos jommastakummasta siltä tuntuu.
Suureksi ihmetyksekseni pystyin olemaan alkumetreiltä saakka niin täydellisen rento ja oma itseni, minä suurista suurin jännittäjä ja oman kehoni morkkaaja. Kokonaisen tunnin olin niin täynnä himoa ja halua ja halusin häntä niin paljon että kipeetä teki. Hän oli niin hyvä, täydellinen. Sormet ja suu kävi joka paikassani, antaen jumalaisia orgasmeja (kymmenen vuotta edellisistä!) yhä uudelleen ja uudelleen. Päätyen siihen että sain imeä hänen sykkivää kovaa kalua saaden koko lastin suuhuni.
The point of the story..? Olen ollut jo jonkin aikaa huomattavasti parempi ihminen omissa fiiliksissäni. Olen iloisempi, rennompi ja myös halukkaampi. Olen tasan tarkkaan parempi vaimo ja parempi äiti lapsilleni kuin ennen pettämistä. En koe tehneeni mitään väärää. En suosittele sitä kenellekään, mutta itse pystyn asian kanssa elämään. Jos mieheni jäisi kiinni vastaavasta, voisin täysin rehellisin mielin todeta että jos olet saanut itsellesi edes murto-osan siitä, mitä mä olen saanut, niin hyvä niin!
Kukaan ei tiedä mitä huominen tuo tullessaan ja kuinka kauan huuma kestää. Hyvä niin. Nyt elän kuin huomista ei olisikaan, täynnä halua ja himoa...kohta epäilen että olen muuttumassa mieheksi näiden halujeni kanssa...;)
pituushyppääjä
[/quote]
Hyvä juttu että löysit taas oman seksuaalisuutesi.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 16:09"]
ihanaa... mä en myöskään tiennyt kuinka hyvää seksi on ennen kuin vaihdoin 15vuotta miehen kanssa naiseen.... seksi voi oikeasti olla niin hyvää kuin elokuvissa tai jopa parempaa :) onnea ap. Se tekee vaan niin hyvää.
[/quote]
Juuri näin.
Onneksi minun mieheni antaa minulle järisyttävän hyvää seksiä! :) Juuri hetki sitten hetken mielijohteesta päädyimme sohvalle ;) Esikoinen on isovanhempiensa luona ja pienimmät nukkuivat päiväunia, ihanaa pitkästä aikaa ihan yllättäen harrastaa päiväseksiä! :)
kannattaisi vaihtaa miestä sellaiseen joka pystyy tyydyttämään myös sinut.
Voin kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoa, että toi fiilis menee ohi. Omalla kohdallani omassa miehessäni ei tosin ole ollut mitään vikaa ja hän on edelleen paras seksikumppanini, mutta erehdyin minäkin aikoinaan seksisuhteeseen. Seksi oli kiihkeää ja latautunutta ja muistan, että aluksi ajattelin aivan kuin sinä. Minua ei kauheasti kiinnostanut mikään muu kuin omat haluni. Olin niin järjettömän hyväntuulinen ja ihastunut siihen fiilikseen minkä se minussa teki (en kylläkään itse miheen). Mutta kun aikaa kului, niin sieltä se syyllisyyskin tuli nurkan takaa. Niin varmaan käy jokaiselle normaalille ihmisille joka tuntee jonkin asteista empatiaa muita olentoja kohtaan. Ja se oli PITKÄ tie. Ei todellakaan ollut sen arvoista. Syyllisyyyden kanssa sai elää sitten seuraavat 4-5vuotta. Se oli pitkä aika ja olisin niin kovin mielelläni tehnyt tehdyn tekemättömäksi.
Minä otin opikseni. Siihen tunteeseen ei kannata luottaa mikä silloi vallitsee kun joutuu siihen seksihuumaan vieraan kanssa. Siinä ei oikeasti ole oma itsensä ollenkaan. Se on teennäinen olotila mikä murenee jossain vaiheessa ja minä en ainakaan enää ikinä tee toiselle, enkä varsinkaan itselleni sitä!
Toivottavasti teidän puolisonne ovat pian tietoisia asiasta.
Meillä ei harrasteta mitään tuollaista ja meillä on mieheni kanssa tapana kertoa kavereiden ja tuttujen puolisoille heti, jos huomataan uskottomuutta. Toivottavasti teidän lähipiiristä löytyy myös joku käräyttävä totuudentorvi.
Täällä samanlainen tilanne. Tosin meillä on miehen kanssa vasta 5 vuotta yhteistä taivalta takana, mutta lapsen syntymän jälkeen seksi on kadonnut kokonaan. Ja siis kakara on jo 3v... Parisuhteessa on paljon muitakin ongelmia, jotka ei tunnu vain selviän vaikka kuinka puhuttais..
Jo viime kesänä iskin silmäni nuorempaan mieheen, ja meistä tuli todella hyviä ystäviä. Syksylä tiemme erosivat töiden loppumisen johdosta, yhteyttä pidettiin enää satunnaisesti. (ja tähän väliin, mies on myös parisuhteessa) Reilu kaksi viikkoa sitten kaikki muuttui, samoilla festareilla, molemmilla vähän apea fiilis parisuhteista ja kuinkas kävikään. Meillä oli pitkät keskustelut kaikesta maan ja taivaan väliltä, aivan kuin olisi löytänyt sielunkumppanin! Mutta se seksi! En ole ikipäivänä saanut niin hyvää ja täydellistä seksiä! Mies oli taivaallinen, otti mut huomioon, halusi että mullakin on hyvä olla. Ja voin vain sanoa että tämä ei todellakaan jää tähän. Seuraavaa kertaa odotellessa.
Salainen rakastajattareni antaa kiihkeätä anaaliseksikin, vaimoa taas ei enää kiinnosta seksi ollenkaan. Olen samaa mieltä AP:n kanssa, hyvä seksi muuttaa ihmisen paremmaksi :) Olen todella paljon onnellisempi.
M.36
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 15:48"]
Ihan hyvä tarina mutta ei ne kalut SYKI muualla kuin sinun unissa
[/quote]
Kyllä mun miehen kalu ainakin sykkii ja voimakkaasti sykkiikin, se on ihana tunne, kun miehen kalu sykkii pillussa orgasmin aikana, lähes takuu varma orgasmi seurauksena (sykkii se kyllä suuseksinkin aikana, samoin kun se tunne kun ).
-ei ap-
Miten lähestyitte toisianne? Kumpi teki aloitteen ja millä sanoin? Muutkin saa vastata kuin ap.
Järisyttävän hyvää seksiä oli kyllä - varatun kanssa. Peeeeeeeeeeerrrrkele sentään. Miksi tän pitää aina mennä näin?
Ymmärrän että halua järrrrrisyttävän hyvää seksiä mutta miksi miehelle ei anneta tilaisuutta päättää haluaako hän kenties samaa? Jos hänkin on tyytymätön seksielämäänne mutta ei halua pettää. Toisin kuin sinä.
Ihmetyttää kuinka ap:n sykkivää kalu tekstiä peukutetaan niin paljon mutta sitä erästä ketjua missä mies petti umpikännissä festareilla, moralisoitiin aika rankasti. Miten nämä eroavat toisistaan? Pettämistä, salailua, valehtelua kummassakin. Toisella syy oli umpihumala ja halut, toisella.. sen järrrrisyttävän seksin kaipuu. Minusta molemmissa viilataan pahemman kerran linssiin jotain asiasta tietämätöntä ihmisraukkaa, eli sitä puolisoa. Ja ap vielä miehen kaverin kanssa. Minusta vaan ihan hemmetin sikamainen temppu.
Seksuaalinen terveys on osa normaalin terveen aikuisen elämää. Järisyttävän hyvä seksi tuottaa uskomatonta mielihyvää, nostaa endorfiini-, noradrenaliini ja serotoniinitasoja eli toimii masennuslääkkeen tavoin. Eli kyllä, ihmisestä tulee iloisempi, onnellisempi ja näin ollen varmasti parempi vanhempi lapselleen. Eli ymmärrän hyvin ap:ta.
Jokaisella ihmisellä on oma käsitys moraalista. Se, että tulee tänne huutamaan omaansa pelkkänä omana totuutena, kertoo huutajasta paljon. Teoilla on toki seuraamukset. Jos haluaa pysyä suhteessa, jossa saa huonoa seksiä tulisi sivusiteen järjestää niin, että ei jää kiinni. Seksuaalisuus on kuitenkin niin iso osa ihmisen perustarpeita, että moni haluaa jäädä kiinni, koska haluaa sitä tulevalle elämälleen.
Minun on vaikea kuvitella, että voisin kuvitella olevani avioliitossa lopun elämäni, jos seksi olisi huonoa. Olin sellaisessa avoliitossa 3 vuotta ja petin ja sain uskomatonta seksiä. Nyt olen olen miehen kanssa onnelilisesti naimisissa, jonka kanssa petin. Minulla kävi hyvä tuuri, kaikille ei. Elämä on riskinottoa.
Ketä te olette tänne huutamaan, mikä kullekin ihmiselle elämässä on tärkeää? Toisille se on hyvä ruoka, toisille liikunta, toisille hyvä seksi. Seksi on yksi parisuhteen isoimmista ansiosta. Toisille tärkeämpää kuin toisille. Antakaa ihmisille mahdollisuus määrittää omat elämänsä. Itse en haluaisi olla katkera vanhoina päivinä siksi, että olen ollut seksuaalisesti huonossa suhteessa. Monelle tämä asia ei ole iso. Moni voi ajatella, että on hyvä ihminen, koska pysyy liitossa vaikka seksi on huonoa. Ja se on myös oikein.
http://xhamster.com/movies/106464/shannon_kelly_from_super_whores_m27.html