Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudet Vain elämää esiintyjät

Vierailija
28.07.2020 |

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/bb4cb16b-9b1b-440b-befd-4d7ee4…

En ole katsonut ikinä muuta kuin Neumanin päivän, nyt on pakko katsoa Vesa Jokisen takia.
Ihan parasta viihdettä nähdä Koriseva (Tai joku poppari) vetämässä Klamydian biisejä.

Kommentit (347)

Vierailija
101/347 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä kaudella Toni W. oli? Silloin jo varmasti saanut vaimolle diilin. Hän kun myy Apulannan keikatkin siten, että joo tullaan, jos vaimokin saa keikan.

Keikkamyyjän ex-assari

enpä usko, tosin oletkin ex koska selität mitä tahansa soopaa etkä tee hommiasi

Vierailija
102/347 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen katsonut jokaisen kauden, mutta nyt ei yksikään ole minulle mieluisa. Jos joku näistä pitää sanoa, että mikä on suosikkini niin vastaan: Herra Ylppö

Herra Ylppö Ja Vesku ❤

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/347 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen katsonut jokaisen kauden, mutta nyt ei yksikään ole minulle mieluisa. Jos joku näistä pitää sanoa, että mikä on suosikkini niin vastaan: Herra Ylppö

Sama, mutta symppaan äärettömästi Arja Korisevaa. Livenä hänet joskus nähnyt ja on kertakaikkisen mahtavan oloinen ihminen!

Vielä lisäksi:

Olen sen verran nuorempi, että en tunne Arja Korisevan tuotantoa. Ihmisenä kyllä tiedän.

Vierailija
104/347 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arjalla on noissa kuvissa vähän liikaa meikkiä.

En ole mitenkään Arjaa vastaan, mutta toivoisin hänen olevan luonnollisempi itse ohjelmassa.

Vierailija
105/347 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat haukkuu ja karavaani kulkee. Todellakin katson, hyvät artistit! 

Vierailija
106/347 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut ok paitsi Nordin. Hyvät artistit, joilla oikeasti omaa musiikkia säröineen ja virheineen, ei sellaisia levy-yhtiöiden biisileirien taskulaskimella kuolleeksi hiottuja ja 10× päivässä puhkisoitettuja hittiartisteja. Joo veikkaan että Nordin on se Nikke Ankara. Ressu taas yllättää, monet huomaa osaavansa biisit muttei muista esittäjää. Ja muokkaa hyviä versioita muiden biiseistä. Stig on sympaattinen, ja biiseissään on tasoja vaikkei heti huomaa, Mariskalla hienoja biisejä, Vesku Jokinen on monipuolisempi tai melodisempi laulaja kuin moni tajuaa. Ylpön myötä saadaan metalliakin vihdoin, vähän rasittava ja kapea-alainen mutta karismaattinen ja näkemystä. Koriseva on kiva. Jannika pystyy koskettamaan kunhan vaan saisi honotusmaneerinsa pidettyä aisoissa. No ok, nordinilla on biisejä, mutta itseriittoizuuttaan on vaikea sietää.

Vierailija
107/347 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama, mutta symppaan äärettömästi Arja Korisevaa. Livenä hänet joskus nähnyt ja on kertakaikkisen mahtavan oloinen ihminen!

Vielä lisäksi:

Olen sen verran nuorempi, että en tunne Arja Korisevan tuotantoa. Ihmisenä kyllä tiedän.

Mä en ole oikein koskaan ymmärtänyt tätä selitystä. Kyllähän sitä nuoremmatkin saa ottaa asioista selvää takautuvasti.

Ihan kuin esim historiasta ei tarvitsis tietää, kun se tapahtui ennen MUN syntymää.

sorry, ehkä lähdin vähän liian syviin vesiin tämän kanssa.

Vierailija
108/347 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin mukaan enemmän vanhaa kaartia, Marion Rung, Lea Laven, Meiju Suvas, Eini, Frederik, Markku Aro.

Edellä mainitut artistit olisi muuten hyviä, MUTTA tämän ohjelman katsojaryhmänä on nuoret, jotka haluaa mieluummin mennä vaatteet päällä suihkuun kuin kuunnella noita artisteja. Huomaahan sen noissa spotify-kuunteluissa, että vanhimpien artisten versioimia biisejä soitetaan ja kuunnellaan vähiten.

Ei ole Danny, Neumann, Matti ja Teppo, Katri Helena, Paula Koivuniemi jne. saaneet hirveästi lisää uusia nuoria faneja vaikka ovat ohjelmaan osallistuneetkin. Siksi tähän haalitaan pääosin nuorempien kuuntelemia artisteja. 

Vierailija
109/347 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä lisäksi:

Mä en ole oikein koskaan ymmärtänyt tätä selitystä. Kyllähän sitä nuoremmatkin saa ottaa asioista selvää takautuvasti.

Ihan kuin esim historiasta ei tarvitsis tietää, kun se tapahtui ennen MUN syntymää.

sorry, ehkä lähdin vähän liian syviin vesiin tämän kanssa.

Toi selitys selittänee kiinnostusten kohteen. Jokaisella sukupolvella omat meininkinsä. Tietysti tietoa hakemalla tulee viisaammaksi, jos vain kiinnostaa.

Vierailija
110/347 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin mukaan enemmän vanhaa kaartia, Marion Rung, Lea Laven, Meiju Suvas, Eini, Frederik, Markku Aro.

Edellä mainitut artistit olisi muuten hyviä, MUTTA tämän ohjelman katsojaryhmänä on nuoret, jotka haluaa mieluummin mennä vaatteet päällä suihkuun kuin kuunnella noita artisteja. Huomaahan sen noissa spotify-kuunteluissa, että vanhimpien artisten versioimia biisejä soitetaan ja kuunnellaan vähiten.

Ei ole Danny, Neumann, Matti ja Teppo, Katri Helena, Paula Koivuniemi jne. saaneet hirveästi lisää uusia nuoria faneja vaikka ovat ohjelmaan osallistuneetkin. Siksi tähän haalitaan pääosin nuorempien kuuntelemia artisteja. 

Mielestäni paras on, kun jokaisesta gengrestä on artisteja siellä. Ja jokaiselle ikäryhmälle jotain.

Vierailija
111/347 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään epäile etteikö Ressulla riittäisi hittejä, tai etteikö saisi luotua hyviä versioita muiden biiseistä. Mutta mites Ressun persoona sopii tuohon ohjelmaan, oon ymmärtänyt ettei hän ole mikään "kaikkien kaveri" luonteeltaan. Toisaalta lima-Nordinin ja erakko-Ylpön seurassa Ressukin varmaan erottuu edukseen.

Vierailija
112/347 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni paras on, kun jokaisesta gengrestä on artisteja siellä. Ja jokaiselle ikäryhmälle jotain.

No niinhän tässä on just tehtykkin. Nuorisolle on räppäreitä ja vanhemmille sitten joku melkein jo unohtunut iskelmä-tähti kuten Danny tai vaikkapa Katri Helena. Sitten he tulevat ohjelmaan ja tekevät jostain räppibiisistä omanlaisensa. Kovastihan kaikki odottaa heidän räppäävän mitä he eivät tietenkään tee. Mut ongelmana onkin että noi aktiivi-räppärit loppu jo niin pitää ottaa ex-räppäreitä. Kohta pitää ottaa Tuulia, Sini Sabotagea, Maustetytteleitä ja Behmia kun ei oikeen ole enää nuoriso-artisteja jotka eivät olisi joko ohjelmassa olleet tai osallistua haluaisivat.

Vierailija
113/347 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Matti ja Teppo on tässä olleet??

Mariskan upein biisi Kuolema on kalamies

Vierailija
114/347 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska Matti ja Teppo on tässä olleet??

Mariskan upein biisi Kuolema on kalamies

Näköjään muistelin väärin. Matti ja Teppo ovat hommanneet biiseilleen soittokiellon kieltäytymällä tästä ohjelmasta. Ja hyvä niin. Mut kyllähän noita entisiä ja nykyisiä iskelmätähtiä löytyy, jotka voisivat osallistua ohjelmaan. 

Vierailija
115/347 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinhän tässä on just tehtykkin. Nuorisolle on räppäreitä ja vanhemmille sitten joku melkein jo unohtunut iskelmä-tähti kuten Danny tai vaikkapa Katri Helena. Sitten he tulevat ohjelmaan ja tekevät jostain räppibiisistä omanlaisensa. Kovastihan kaikki odottaa heidän räppäävän mitä he eivät tietenkään tee. Mut ongelmana onkin että noi aktiivi-räppärit loppu jo niin pitää ottaa ex-räppäreitä. Kohta pitää ottaa Tuulia, Sini Sabotagea, Maustetytteleitä ja Behmia kun ei oikeen ole enää nuoriso-artisteja jotka eivät olisi joko ohjelmassa olleet tai osallistua haluaisivat.

On niitä suomalaisia räppäreitä vielä pilvin pimein. Asenne ongelmaa vaikuttaa monella artistilla olevan tähän ohjelmaan, ikäryhmistä katsomatta. Nuoriso artistit/bändiläiset kiinnostaisi minua enemmän (Esim. Gettomasa, Keko Salata, Vilma Alina, SOFA)

Vierailija
116/347 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veto pystyyn kuinka monta jaksoa menee ennenkuin Jannika B:n mies on mukana.

Heti kun on hänen päivä.

Vierailija
117/347 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään epäile etteikö Ressulla riittäisi hittejä, tai etteikö saisi luotua hyviä versioita muiden biiseistä. Mutta mites Ressun persoona sopii tuohon ohjelmaan, oon ymmärtänyt ettei hän ole mikään "kaikkien kaveri" luonteeltaan. Toisaalta lima-Nordinin ja erakko-Ylpön seurassa Ressukin varmaan erottuu edukseen.

Jotenkin mielikuvitusta kutkuttaa ajatus Ylpöstä laulamassa "kadut kaupungin ovat pitkiä ja suoria".

Jannika B:n näkisin versioimassa jonkun Bogart co:n biisin ajan henkeen sopivissa vaatteissa. Sellaisen disco-humppa tyylisen version.

Vierailija
118/347 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin mielikuvitusta kutkuttaa ajatus Ylpöstä laulamassa "kadut kaupungin ovat pitkiä ja suoria".

Jannika B:n näkisin versioimassa jonkun Bogart co:n biisin ajan henkeen sopivissa vaatteissa. Sellaisen disco-humppa tyylisen version.

Ylpöllä on jotenkin kiinnostavin tyyli näistä ja toisten kappaleet hänen vetämänä kiinnostaa. En malta odottaa😝

Vierailija
119/347 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariska on kova! Niin kuin, joku jo mainitsi on tän kauden Paula Vesala.

Pakko sanoa arvostan toki pitkän linjan artisteja. Koriseva, Ylppö mutta en kyllä paria biisiä lukuunottamatta osaa nimetä biisejään. Jostain Vesku Jokisesta ollut kuullutkaan ennenkuin selvisi, että on Klamydian laulaja? Kai se laulaja on kun kerran ohjelmassa pitää osata laulaa/ esiintyä.

Vierailija
120/347 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niitä suomalaisia räppäreitä vielä pilvin pimein. Asenne ongelmaa vaikuttaa monella artistilla olevan tähän ohjelmaan, ikäryhmistä katsomatta. Nuoriso artistit/bändiläiset kiinnostaisi minua enemmän (Esim. Gettomasa, Keko Salata, Vilma Alina, SOFA)

Eiköhän Gettomasa ole seuraavalla kaudella kun saa nyt julkisuutta sen takia kun on Erikan ex ja Pashan nykyinen. Itse olen halunnut tähän asti jotain hevaria joka uskaltaisi tehdä esittämistään biiseistä todella erilaisia versioita ja näyttäisi itsestään uusia puolia. Räppärit aina vain.. no.. räppää joten heistä ei oikein opi mitään uutta ja popparit tai vanhemmat iskelmä-edustajat ei oikeen heittäydy vaan tekee pop-biiseistä joko balladeja tai sitten menevämpää poppia. Eli yleensä artistit ei tee biiseistä kovinkaan omanlaisiaan versioita. Toivon että Vesku ja Ylppö näyttävät itsestään uusia puolia tekemällä muunkinlaisia versioita kuin rock-versioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi