Voiko Lidlin kanta-asiakas Qr-koodin tulostaa paperille puhelimesta, ja näyttää paperia laitteelle kassalla? Onnistuuko?
Vai onko aina pakko näyttää se koodi puhelimesta? Onko joku kokeillut?
Kommentit (18)
Pitäisi periaatteessa. Voihan sitä ottaa puhelimella kuvakaappauksenkin koodista ja näyttää sitä, jos ei jaksa käynnistää sovellusta.
Vierailija kirjoitti:
Se koodi vaihtuu joka kerta.
Ai se henkilökohtainen kortti qr-koodi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, kokeile vaikka puhelimellasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, kokeile vaikka puhelimellasi.
Ei vaihtunut, vaikka käynnisti äpin uudestaan. Siinä alussa se "lataa", mutta kuvio on sama.
Rehellinen kysymys - miksi sä et soita Lidliin ja kysy tätä?
Miehellä ei ole tuota äppiä, joten on käyttänyt minun "korttini" kuvakaappausta.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan työntekijät tiedä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan työntekijät tiedä
Laittaa sähköpostia. Ne sit ohjaa sen jollekin joka tietää.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä ei ole tuota äppiä, joten on käyttänyt minun "korttini" kuvakaappausta.
tarviiko uuden kuvakaappauksen jos aktivoi jonkun kupongin?
Minun puhelimessa ei enään toimi koko äppi. Lidlin mielestä liian vanha puhelin. Tabletissa toimii mutta sitä ei viitsi kauppaan ottaa mukaan. Mahtaisko onnistua jos tabletilla ottaisi kuvan qr koodista puhelimeen ja näyttäisi sitä kassan lukijalle.
Voit antaa puhelinnumerosi, mutta tällöin eivät aktivoidut kupongit tule koneeseen. Ainoastaan loppusumman bonus kertyy. Meillä tulee tässä kuussa vielä parikymppiä bonusta.
Tulostettu qr-koodi toimii. Olen käyttänyt vaimon kortin kuvaa nyt pari vuotta, tulostettuna paperille. Vaimo aktivoi kuponkeja äpistä silloin kun aktivoi, ja ne toimivat kyllä, kassa hakee ne netin kautta.
Ainoa tieto joka jäsennumeron lisäksi kulkee qr-koodissa on se haluatko kuittia vai et. Eli muista tulostaa "haluan paperikuitin" versio, ettei tule outoja tilanteita kassalla, kun et paperikuvasta pääse katsomaan digikuitteja.
siis etkö ole vielä tatuoinut sitä otsaasi?
Montakymmentä sekuntia menee joka kerta puhelinta käännellessä, kunnes laite ymmärtää ottaa koodin vastaan.
Toimii. Ollut paperiversio liimattuna maksukorttiin kohta vuoden.
Koodi ei vaihdu. Miksi vaihtuisi? Koodiinhan on kirjoitettu vain kanta-asiakasnumero.