Miehen "katoamiset"
Mies "katoaa" välillä yht äkkiä, ei vastaa puhelimeen eikä välttämättä tule kotiin yöksi.
Selvittelee kuulemma ajatuksiaan..
Pettää vai ei? kaikki vinkit tervetulleita miten saan selville jos pettää
Kommentit (47)
Ex harrasti tuota. Tiesin, että juo ainakin. Myöhemmin sain tietää huumeista. Sen jälkeen vielä muista naisista.
Älä ota takaisin, kukaan ei tarvitse tuollaista.
Eikös sitä sanota, että pettämistä on kaikki se, mistä ei halua ja voi puolisolle kertoa? Eli pettää, vaikka toista naista ei olisikaan.
Tuo käytös kertoo vahvasti kunnioituksen puutteesta.
Mitä sä saat suhteesta?
Taidat olla aika kyr pä tapaus jopa naiseksi...?
Oletko pahastikin läheisriippuvainen, kun katsot katoilevaa miestä ? Vai mikä on syysi ?
Mitä mies sanoisi jos sinäkin vaan katoaisit? Luuletko että se välittää tai odottelua takasin?
Tuo on selvä merkki vastuuntunnottomuudesta ja siitä ettei mies arvosta sinua.
Saattaa pettää tai sitten tehdä jotaon muuta todella arveluttavaa, mutta jo ihan itsessään tuollainen käytös on todella arveluttavaa ja vahingoittavaa sinua kohtaan.
Mun exä harrasti tuota ja saattoi jopa pahoittaa mielensä siitäkin että jos en osannut kaipailla häntä :D
Vierailija kirjoitti:
Tuo on selvä merkki vastuuntunnottomuudesta ja siitä ettei mies arvosta sinua.
Saattaa pettää tai sitten tehdä jotaon muuta todella arveluttavaa, mutta jo ihan itsessään tuollainen käytös on todella arveluttavaa ja vahingoittavaa sinua kohtaan.
Mun exä harrasti tuota ja saattoi jopa pahoittaa mielensä siitäkin että jos en osannut kaipailla häntä :D
Joo. Jännä kyl. Hermostutaan siitä jos soitellaan huolissaan perään ja ollaan niin stressaantunut siitä, että pysytään kadoksissa vielä pidempään. Sit kun lopettaa sen, niin hermostutaan siitä soittelemattomuudesta ettei kuulema välitetä, entä jos jotain ois tapahtunut ja mies makaiskin sairaalassa eikä nainen edes viitsi soittaa perään? :D
Miksi pysyä suhteessa, jossa välitystä ei ole?
Onko sillä väliä pettääkö vai ei? Tuohan on suhteen törkeää laiminlyöntiä. Mitä mies itse sanoo asiaan, onko oikeasti sitä mieltä että tuommonen on hyväksyttyä?
Mitä s teet miehellä johon ei voi luottaa?
Miettii eroa. Sillä on joku henkilökohtanen kriisi mikä koskee myös parisuhdetta.
Mullakin on ollut pari näitä. Huvittavaa, että katoamisten jälkeen alkaa armoton mustasukkailu mitä mä oon ollut touhuamassa sinä aikana. Jos soittelen perään niin oon nalkuttava akka jonka takia pitää pitää mykkäkoulua. Jos en soittele niin mulla on takuulla joku toinen mies.
Miks näitten miesten täytyy pysytellä parisuhteessa kun ei ne sitä edes halua vaan haluavat liihottaa vapaana vailla vastuuta?
Keskenkasvuisen kakaran käytöstä.
Yks mies jäi aina joskus ryyppyreissuilleen.
Sitten kerran, kun tuli sellaiselta kotiin, olikin vaimo häipynyt lapsen, 7-v, kanssa.
Sitten mies oli hädissään ja ihmetteli, kun kotona ei ollut enää ketään. Sitten olisi halunnut pariterapiaa ja juttelua. Aiemmin ei ollut suostunut juttelemaan.
Ei se vaimo kyllä takaisin tullut.
Vierailija kirjoitti:
Miettii eroa. Sillä on joku henkilökohtanen kriisi mikä koskee myös parisuhdetta.
Miksi ihmeessä siitä ei voisi kertoa toiselle? Tommonen hatkojen ottaminen ja yhtäkkinen katoaminen on törkeää vallankäyttöä ja väkivaltaa, niin ei vaan tehdä suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Yks mies jäi aina joskus ryyppyreissuilleen.
Sitten kerran, kun tuli sellaiselta kotiin, olikin vaimo häipynyt lapsen, 7-v, kanssa.
Sitten mies oli hädissään ja ihmetteli, kun kotona ei ollut enää ketään. Sitten olisi halunnut pariterapiaa ja juttelua. Aiemmin ei ollut suostunut juttelemaan.
Ei se vaimo kyllä takaisin tullut.
Vaimo teki oikein. Ei tuommosesta miehestä isäksi ole. Jos mies haluaa olla rauhassa niin olkoon sit sinkkuna rauhassa ja tehköön mitä lystää.
Meillä minä aloin "katoilemaan" noin viikoksi kerrallaan kun vaimon nalkutus juomisestani ei loppunut vaikka olin sanonut siitä useasti. Silti en saanut kotona rauhassa juoda. Nykyään häivyn aina mökille juomaan viikoksi kun janottaa (noin 4-6 -kertaa vuodessa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä siitä ei voisi kertoa toiselle? Tommonen hatkojen ottaminen ja yhtäkkinen katoaminen on törkeää vallankäyttöä ja väkivaltaa, niin ei vaan tehdä suhteessa.
Ihan totta. Pitäisihän kaikesta puolison kanssa puhua. Ei se vaan ole helppo kertoa jos syy ei ole puolisossa vaan juuri itsessä kun on niin hukassa jonkun oman identiteettikriisinsä kanssa. Eron miettiminen ei tarkoita että haluaa erota. Moni tietää olevansa jossain omassa kriisissä ja haluaa suojella puolisoakin siltä tai ajattelee että nauraa vaan mun typeryyksille. Sitten tehdään juttuja jotka kuitenkin sotkee kaiken. Mutta aina ei ole lähtökohtasesti pahat mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä minä aloin "katoilemaan" noin viikoksi kerrallaan kun vaimon nalkutus juomisestani ei loppunut vaikka olin sanonut siitä useasti. Silti en saanut kotona rauhassa juoda. Nykyään häivyn aina mökille juomaan viikoksi kun janottaa (noin 4-6 -kertaa vuodessa).
Voi onpa kurjaa. Etkö sä voisi pysyä siellä mökillä kun kotona on niin rankkaa?
Vierailija kirjoitti:
Surkuhupaisaa on, että varmasti ihan aidosti uskot olevasi uhri ja vaimosi olevan kaamee kohtuuton nalkuttaja. Miksi olet suhteessa ihmisen kanssa, kun pullo on kivempi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan totta. Pitäisihän kaikesta puolison kanssa puhua. Ei se vaan ole helppo kertoa jos syy ei ole puolisossa vaan juuri itsessä kun on niin hukassa jonkun oman identiteettikriisinsä kanssa. Eron miettiminen ei tarkoita että haluaa erota. Moni tietää olevansa jossain omassa kriisissä ja haluaa suojella puolisoakin siltä tai ajattelee että nauraa vaan mun typeryyksille. Sitten tehdään juttuja jotka kuitenkin sotkee kaiken. Mutta aina ei ole lähtökohtasesti pahat mielessä.
Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi sen verran edes huomioida toista ja osata sanoa et hei, asiat on vähän kurjasti ja haluaisin jonkun aikaa miettiä ihan omassa rauhassa, toivottavasti ymmärrät.
Sen sijaan nää katoajat jättää toisen moukkamaisesti täydelliseen epätietoisuuteen mikä on vialla. Toisesta välittävä kumppani ei tee niin, koska tajuaa sen loukkaavan luottamusta pahasti.
Katoamiset kuuluu pahaan päihdeongelmaan. Joko miehesi juo. Tai käyttää huumeita. Ei kannata jäädä katselemaan.