Miehen "katoamiset"
Mies "katoaa" välillä yht äkkiä, ei vastaa puhelimeen eikä välttämättä tule kotiin yöksi.
Selvittelee kuulemma ajatuksiaan..
Pettää vai ei? kaikki vinkit tervetulleita miten saan selville jos pettää
Kommentit (47)
Seuraavan kerran kun katoaa niin lähdet itse baariin/lomalle/risteilylle/sukuloimaan/ ihan mitä vaan. Et soittele, et pidä kiirettä kotiin, etkä vastailee miehelle yhtään mitään vaan pidät hauskaa ja puhelimen äänettömällä.
Jos mies on vihainen tai kyselee miksi teet niin, niin toteat vaan että luulit että näin toimitaan.
Katso mitä mies sanoo. Hyväksyiskö?
Vierailija kirjoitti:
Meillä minä aloin "katoilemaan" noin viikoksi kerrallaan kun vaimon nalkutus juomisestani ei loppunut vaikka olin sanonut siitä useasti. Silti en saanut kotona rauhassa juoda. Nykyään häivyn aina mökille juomaan viikoksi kun janottaa (noin 4-6 -kertaa vuodessa).
Kanna tavarasi pois ja muuta omaan kotiin. Ainiin, et sä pärjää yksin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä minä aloin "katoilemaan" noin viikoksi kerrallaan kun vaimon nalkutus juomisestani ei loppunut vaikka olin sanonut siitä useasti. Silti en saanut kotona rauhassa juoda. Nykyään häivyn aina mökille juomaan viikoksi kun janottaa (noin 4-6 -kertaa vuodessa).
Nykyajan miehen voimaantuminen 😂
100% varmasti pettää.
Seuraavan kerran kun katoaa, niin pakkaa kaikki tavarasi ja katoa itse.
Jos mies tulee takaisin onnellisena ja lompakosta puuttuu kolme viiskymppistä, niin kaikki on hyvin.
tornikaista kirjoitti:
Jos mies tulee takaisin onnellisena ja lompakosta puuttuu kolme viiskymppistä, niin kaikki on hyvin.
Tommonen mies sais pysyäkin poissa.
Oikeastiko sinusta vaimon olisi pitänyt jaksaa omassa kotonaan katsoa sinun kännäämistäsi? Miksi alunperinkään rupesit puolisoasi kiusaamaan asialla, jos ja kun kerran olisit voinut mennä mökille dokaamaan ja antaa toisen sentään pitää kotirauhan?