Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka teillä tekee seksiin aloitteen ja kumman aloitteesta nautit enemmän?

Vierailija
13.07.2006 |

Meillä mies tekee aloitteita useammin, toivoo että minäkin olisin siinä suhteessa aktiivisempi, mutta itse en nauti läheskään niin paljon, jos itse olen aloitteen tekijänä. Miehen ja itsenikin vuoksi toivoisin, että olisin reippaampi. (En vaan oikein edes tiedä, kuinka tekisin aloitteen.)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että tekikö aloitteen se, joka istui viereen sohvalla; vai se, joka pussasi viereenistujaa; vai se, joka kääntyi suutelemaan pussaajaa; vai se, joka alkoi hyväillä suutelijaa, jne. jne.

Varmaan mies tekee aloitteen useammin noin keskimäärin, mutta kausina jolloin mun tekee mieli joka päivä, varmaan minä teen useammin. Ei taida vaikuttaa seksistä nauttimiseen. Toisaalta on ihanaa, kun mies tekee aloitteen, kun voi tuntea itsensä niin halutuksi - toisaalta joskus se vähän ärsyttää, jos olisin tekemässä jotakin muuta.

Vierailija
2/6 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollenkaan enkä silloin osaa yhtä paljon nauttiakkaan. Itse yleensä teen aloitteen niin että menen lähelle ja alan hyväillä mutta se ei taas saa miestä osallistumaan joten eipä juuri tuostakaan ole nautintoa. Meillä onm tämä aloitteenteko asia ollut jo pitkään ongelma kun mies haluaa suoraan sanalliseti tiedon ollaanko vai ei ja sitten suoraan hommiin jos ollaan ilman esileikkejä. Itse taas tykkään tulla yllätetyksi/yllättää toisen ja haluaisin että aloitetaan hyväilemällä ym. jolloin itsekkin kiihottuu ja virittyy seksiä varten. En tiedä mitä tälle tekisi kun ei mieheen puhe tehoa enkä itse vaan millään ossaa innostua puheesta ja sitä seuraavasta suorasta toiminnasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei ole synnytyksen jälkeen ollut haluja juuri ollenkaan... Monesti vaikka tekeekin aloitteen niin minua ei huvita :( Alkaa olla kohta jo aika ongelma, kun ennen olen ollut halukas, harmittaa ja vituttaa tää tilanne itteänikin. Ja huomaan kyllä että miestäkin häiritsee, vaikka sanookin ettei haittaa. En tiedä vaan että mikä auttais......

Vierailija
4/6 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin seksin aikana huomaa, että mukavaa puuhaahan se on ja sitten sen jälkeen on ihana yhteenkuuluvuuden tunne. Näin kun ei anna tulla liian pitkiä seksittömyys kausia, vire pysyy päällä.

Vierailija
5/6 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päin vastoin lähti ne vähätkin halut, kun harrasti pakkojyystöä, ja seksi alkoi ihan kokonaan inhottaa, ja alkoi tuntua epämiellyttävältä (niinkuin joku kotityö, joka on pakko tehdä) ja sitä kautta myös mies, jonka takia sitä " piti" harrastaa. Vaikka siis ihan oma-aloitteisesti koetinkin vaan harrastaa seksiä, sillä että jos siihen " tottuisi" .

No, haluttomuus meni ohi sitten ihan ajan kanssa, onneksi.

Vierailija
6/6 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei tee aloitetta kumpikaan. hoidetaan vain puolivuotiasta vauvaa. ei muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän