Vierailija

Otsikko kertoo kaiken. En valita asiasta (:D), mutta ihmetyttää että miten miehellä seisoo aina kun tulen viereen kainaloon, tms. Mies on 31, minä olen 30. Yhdesti minulla oli legginsit ja urheilurintsikat päällä kun menin hänen viereen istumaan, niin mies oli heti valmis hommiin. Onko tuo nyt ihan normaalia? :D Ei se minua häiritse tai haittaa, mutta mietin onko yleistäkin. Exällä ei seisonut noin usein, mutta kai se on yksillöllistä. Olen ihan normaalikroppainen. 167cm/50kg, aika pienet rinnat (65A tai B, riippuu mallista) ja pieni perse :D No kiva että on tyytyväinen.
N30

Sivut

Kommentit (134)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
Vierailija
Käyttää kenties lääkitystä :(
Ei käytä mitään lääkitystä. Ap

Sovitaan sitten vaikka niin että sä oot tosi upea nainen ja miehesi maailman viriilein.

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Sovitaan sitten vaikka niin että sä oot tosi upea nainen ja miehesi maailman viriilein.

En minä kyllä tätä tarkoittanut. Miheni nyt vaan ei käytä minkäännäköistä lääkitystä.
Ap

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Sen kuvan tuosta saa. Ei lapsia?

Vierailija
Vierailija
Vierailija
Vierailija

Sen kuvan tuosta saa. Ei lapsia?

Ei ole lapsia.
Ap

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat