Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihan hullua haaveilla kolmannesta lapsesta? ov

Vierailija
06.07.2006 |

Eli olemme mieheni kanssa molemmat jo kolmenkympin paremmalla puolella, mies 37 minä 35. Lapsia ennestään kaksi alle kouluikäistä ja nyt vähän ja miehellä enemmänkin haluttaisi vielä kolmas lapsi. Mutta toisaalta tuntuu että olemmekohan jo liian vanhoja :) Taloudellinen tilanne on hyvä ja muutekin fyysiset puitteet olisi ok.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden kaverin tälle jolla iso ikäero vanhempiin sisaruksiin, tai että tulisi kaksoset... jotenki säälin niitä lapsia, joille tulee kamala sisarusikäero.. mutta miksi mietit tollaista???

itse olen 25, kolmas lapsi tulossa ja fyysiset puitteet kunnossa ;)

mikäs tässä.. en ajattele aina muita etuja, jos lapsi kerran on tullakseen.. mikähän se on tärkeää?

Vierailija
2/3 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua olla ilkeä missään nimessä mutta kohta se saattaa olla liian myöhäistä...eli jos molemmat on sillä mielellä niin rohkeasti puuhailemaan vain =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauan aikaa ei voi enää miettiä.

Ja sille yhdelle vastaajalle, ei minun mielestä kovin iso ikäero tule kun nyt nuorimmainen on juuri täyttänyt kolme vuotta....

ap

Vierailija:

En halua olla ilkeä missään nimessä mutta kohta se saattaa olla liian myöhäistä...eli jos molemmat on sillä mielellä niin rohkeasti puuhailemaan vain =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi