Mitä tuli koululuokkasi parhaasta oppilaasta?
Täällä olikin keskustelu siitä, millainen on kenenkin menestynein vanha luokkakaveri.
Minua kiinnostaa se, mitä tuli koululuokkasi parhaasta oppilaasta. Näkyykö silloinen koulumenestys nykyään elämässä ja uralla?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
No jotenkin olen käsittänyt että ne parhaimmat vain hävisivät jonnekin. En osaa sanoa, ehkä menivät tekemään jotain top secret -tutkimusta tai sitten ufot abduktoivat heidät. Ei löydy facesta, ei linkedinistä, ei mistään. Hävisivät vain.
Ovat niin fiksuja etteivät roiku somessa.
Toivotttavasti ovat onnellisia. Sitä toivon eniteen.
Vierailija kirjoitti:
Toivotttavasti ovat onnellisia. Sitä toivon eniteen.
Siiis kaikki.
Aineenopettaja yläkouluun. Ilmeisesti viihtyy koulumaailmassa.
Elikkä minä. Toimittaja. Siitä että tietää monenlaisista asiasta ainakin jotain on hyötyä sekä koulussa että tässä duunissa.
- Niin, ja en ole siis todellakaan iltapaskassa töissä, siellä tuskin hirveästi kympin tyttöjä löytyy.
Sairaanhoitaja.
Sikäli kun olen oikein ymmärtänyt, niin on tyytyväinen ammatinvalintaansa.
Vierailija kirjoitti:
Tähän pitää ihan kommentoida.
Minulla oli yläasteella luokkamme paras keskiarvo, lähellä kymppiä. Minua himpun verran ”huonommat” päätyivät lääkäreiksi ja fyysikoiksi, mutta minusta tuli opettaja juuri siksi, että viihdyn koulumaailmassa niin hyvin. En jotenkin halunnut, että koulutaival koskaan päättyy.
Meinaa hakea lääkikseen, ei käy töissä ja vanhemmat maksaa asumisen. Mollaa muita jotka ei lähde opiskelemaan saman tien vaan haluavat tehdä välissä töitä kun on mahdollista. Ei tietääkseni päässyt tänä vuonna ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän pitää ihan kommentoida.
Minulla oli yläasteella luokkamme paras keskiarvo, lähellä kymppiä. Minua himpun verran ”huonommat” päätyivät lääkäreiksi ja fyysikoiksi, mutta minusta tuli opettaja juuri siksi, että viihdyn koulumaailmassa niin hyvin. En jotenkin halunnut, että koulutaival koskaan päättyy.
Minä en viihtynyt koulumaailmassa yhtään, mutta minustakin tuli silti opettaja:)
Kotiäiti, kotirouva. Nai saksalaisen miehen ja meni sen kaavan mukaan.
Mielenterveysongelmainen ja yksinäinen nuori aikuinen. Opiskeli ammatin, jota katuu. Nyt tekee osa-aikatyötä ja miettii seuraavaa ammattia.
Se olin minä!
Opiskelin diplomi-insinööriksi. Tein niitä töitä kymmenkunta vuotta ja kyllästyin. Opiskelin opettajaksi ja tykkään tästä työstä ihan hirveästi :)
Ylilääkäri. Tosin vaikea nyt sanoa, että kuka oli luokan paras, kun tosi tosi hyviä oli niin paljon.
Proviisori. Mutta kuollut onnettomuudessa.
Ruotsinopettaja. Keskiarvo yläasteelta lähtiessä oli vissiin 9.9, mutta tuollaista hän sitten halusi tehdä.
Meillä oli monta 10 tyttöä. Yhdestä tuli kelan täti. Muista en tiedä.
Ei mitään tietoa.