Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka laihtuivat karanteeniaikaan?

Vierailija
27.07.2020 |

Mutta nyt kilot tulleet takaisin. Todella ärsyttää vaikka olen liikkunut enemmän!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laihduin. Oli tosin tarkoituskin laihtua ja olin aloittanut painon pudotuksen jo ennen pahinta korona-aikaa mutta se sitten vielä vauhditti sitä. Ei ulkona syömistä ja kotiinkuljetuksella sapuskat. Painon pudotus on vielä jatkunut, nyt 26 kiloa takana.

Vierailija
2/7 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kymmenen kiloa. Nukuin ja söin hyvin. Stressi tiessään, kilot vain sulivat pois. Kiitos koronakevät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laihduin viitisen kiloa, sen kummemmin yrittämättä, kävelin paljon ja oli aikaa kokkailla.

Kilot ovat pysyneet poissa.

Vierailija
4/7 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kiloa tippui paino, kun lopetin kuntosaliharjoittelun.

Vierailija
5/7 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kasvatettua lihasta. Olen tyytyväinen.

Vierailija
6/7 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi laihduin, koska kävin harvemmin kaupassa, joten kotona oli vähemmän herkkuja. Ja lisäksi etätyö vaati päivän päälle kävelylenkin, jotta työstä palautui, joten sekin oli enemmän kuin normaalisti.

Mutta sitten se kääntyi toiseen suuntaan, kun uusiin rytmeihin tottui, aloin leipomaan kotona enemmän ja kesäloman alkaessa ja päätetyön päättyessä ei ollut enää samanlainen "pakko" käydä kävelyllä.

Nyt joutuu taas ihan normaalisti katsomaan mitä suuhunsa laittaa ja mitä määriä, ettei paisu.

Vierailija
7/7 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen muutaman kilon laihtunut. Kun käy harvemmin kaupassa, ei tule ostettua vääränlaisia herkkuja ja olen vähän yrittänyt syödä pienentyneen kulutuksen mukaan. Nyt alkaa tajuta, miten vähän pieni nainen oikeastaan tarvitsee ruokaa. Saatan esim. puolittaa iltapalavoileivän tai yleensäkin ottaa ruokaa pienen annoksen.