Mikseivät rumat naiset vain meikkaa itseään kauniiksi?
Netti on täynnä videoita, joissa rumat naiset muuttuvat meikin avulla kauniiksi.
Kommentit (74)
Varmaan samasta syystä kuin me näppyihoiset suurilla huokosilla emme koskaan saa meikattua itselleemme posliinihipiää.
T: Maanvyörymä-jauhelihanaama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumat miehetkin voisi meikata itsensä komeiksi, lopettaa sen alfapanomiesruikutuksen ja elää unelmaansa.
Jep, 30 cm paksut pohjalliset kenkiin ja puolikkaat keilapallot olkapäiden kohdalle paidan alle.
Tämä. Päivittäin näkee miehiä, joista ajattelee että entä jos tuokin vaan värjäisi tylsät hiuksensa, kävisi vähän ahkerammin salilla, pukeutuisi eri tavalla ja peittäisi näpyt peitevoiteella, niin se voisi olla melkein komea.
Vai ettäkö käyttäisin jopa 7 tuntia viikossa siihen, että ulkonäköni olisi miellyttävämpi katsella? Se mahdollisimman luonnolliseksi meikattu ja contour-muotoiltu meikki ei muuten synny ihan hetkessä. Juhliin panostan tuon ajan (tunti per meikki) mieluusti, mutta arkena keksin huomattavasti kehittävämpää ja mielekkäämpää tekemistä ajalleni.
Se meikki ei kuitenkaan tee minua yhtään paremmaksi tai tuottavammaksi työssä, eikä se ole työn edellytys vaan ehkä enemmänkin haitta (työskentelen puhdastilassa). Jos kollegaa ällöttää mun kasvonpiirteet, niin siitä vaan tervemenoa kertomaan mun vanhemmille, että olisivat voineet jättää lisääntymättä, kun tuli ruma lapsi. Enkä kyllä keksi mitään typerämpää syytä altistaa itsensä leikkauksen riskeille, kuin kauneusihanteista poikkeava ruumiinosa jota pitää "korjailla"(ellei siitä ole toiminnallista tai terveydellistä haittaa).
Hyvä ulkonäkö on toki kiva lisä elämässä, mutta jos siitä tulee tärkein itsensä ja toisten arvottamisen työkalu, ollaan heikoissa kantimissa.
Kerrohan ap miten peitän meikillä suhteettoman suuren "Ridge Forrester"-leuan jossa lisäksi kuoppa? Tai isot ulkonevat hampaat jotka hymyillessä työntyvät suusta esiin niin että näytän hevoselta?
Usko pois, olen teini-iästä asti laittanut ripsiväriä ja poskipunaa uskotellen itselleni että olen kaunis. Ja lähtenyt itkien diskosta kun pojat alkaneet hirnua. Minua on jopa luulty pari kertaa transuksi.
Juuri vastikään meni mieleni matalaksi nähtyäni toisen ihmisen ottaman kuvan minusta.
Selfiessä voi saada kuvakulmat ja kaikki kuntoon niin, että tosiaan hiuksia ja meikkiä laittamalla voin saada itsestäni kivan kuvan. Mutta toisen ottamassa kuvassa se totuus paljastuu.
Kyse kun ei ole vain kasvoista, vaan oudosta ryhdistä, jonka korjaamiseksi olen tehnyt jo vaikka mitä, ja nähtävästi turhaan. Kaikki maailman vaatteet näyttävät päälläni koomisilta. Kaiken kruunaa vielä ilmeeni, kun se omasta mielestäni "nätti hymy" paljastuu valokuvassa todella oudoksi naamanvääntelyksi.
Ja joo, itsekseni olen nuorempana saanut olla baareissa ja kotibileissä, kun kaverit löysivät niistä kumppaninsa. Itse kun lopulta löysin parisuhteen, niin tuli selväksi etten ollut se ykkösvalinta. Deittisovelluksissa ei ollut tosiaan mitään viestitulvaa niin, että "kaikkiin ei olisi ehtinyt millään vastaamaan".
Alkaa tässä neljänkympin lähestyessä miettimään, että yksin taidan olla loppuelämäni.
Jännä kun naiset jatkavat toimintaa, vaikka miehet ei palkitse siitä mitenkään, esim. Huomiolla.
Ap on kiusaaja, miksi te vastaatte hänelle ja jatkatte hänen tyhmää avausta.
Miksi tarvitsisi jos olen itse itseeni näin tyytyväinen. Ei minun kuulu muita varten kaunistautua.
Hankkikaa itsetunto, niin ei tarvitse pakkeloida itseään.
Koska aamu tulee aina. Kuka toi on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkittäisitkö muutaman videon, jossa ruma nainen meikkaa itsestään kauniin?
No, ehkä se ei ihan niin helpsoti tapahdu. Mutta kyllä ruma tai tylsännäköinen nainen saisi usein itsestään paremmannäköisenkin. Itse tiedän yhden tällaisen. Ei hänestä kaunotarta saisi, mutta hiustyyliä muuttamalla (nyt on lyhyt, väritön tätitukka), silmälasimallia vaihtamalla ja meikkaamisen opettelemalla hänestä saisi vähän kiinnostavamman ja kuitenkin vähän paremmannäköisen. Mutta persoonastahan se on kiinni - tätimäinen luonne omaksuu tätimäisen ulkonäön ja huono itsetunto näkyy myös päällepäin.
Niin? Eli eikö niitä videoita nyt sitten löydykään?
Kyllähän näitä videoita löytyy. Olen itsekin nähnyt Tiktokissa videoita, joissa joku - anteeksi nyt vaan - oikeasti ruma nainen tekee taitavalla meikillä ja irtoripsillä ja peruukeilla itsestään todellisen kaunottaren. Mutta ensinnäkin: se on vain video. Näyttääkö yhtä hyvältä ihan livenä? Ja toiseksi: jossain vaiheessahan ne meikit ja muut lisäkkeet täytyy ottaa pois ja mitäs sitten?
Vierailija kirjoitti:
Hankkikaa itsetunto, niin ei tarvitse pakkeloida itseään.
Mistäs sen itsetunnon saa? Aika olennaisesti itselläni itsetuntoon vaikuttanut ulkonäölliset seikat.
ap varmaan meinaa näitä tällaisia meikkimuutoksia
https://www.viikonloppu.com/meikin-voima-on-suorastaan-yliluonnollista-…
mutta ei tollasissa meikeissä tosiaankaan kuljeta kadulla päiväsaikaan. pakkelikerros erottuu näyttävästi.
Niin? Eli eikö niitä videoita nyt sitten löydykään?