Mikseivät rumat naiset vain meikkaa itseään kauniiksi?
Netti on täynnä videoita, joissa rumat naiset muuttuvat meikin avulla kauniiksi.
Kommentit (74)
Omituinen kysymys. Itse en viitsi panostaa ulkonäköön, koska en pidä sitä niin tärkeänä.
No ei paljon meikki auta, kun piirteet on mitä on. Itsellä todella epäsymmetriset kasvot ja valtava nenä. Vahva meikki oikeastaan vaan pahentaa tilannetta. Kevyt meikki kyllä kaunistaa, mutta ei se minusta silti kaunista tee.
Kyllä huippu kroppa kompensoi. Siihen voi vaikuttaa eli rumat nyt treenaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä saan tästä? Haluun tietää mitä on tiedossa palkintona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei! Olenkin turhaan kärsinyt 30 vuotta rumuudestani! Voi kun en tätä aiemmin itse keksinyt eikä kukaan tullut kertomaan. Menenkin tästä heti vessan peilin eteen pakkeloimaan ja sitten hurautan missikisoihin. Kiitos ap!
Et sä varmaan enää tuossa iässä ole missikisoihin menossa. Tyvärr. 😔
ApAp paljastui taas kiusaajaksi. Piti päästä taas näpäyttämään toista. :/
Ohhoh! Näpäyttäjä pillahti itkuun, kun näpäytin takaisin. Kukapa olisi arvannut! 🤣
Ap
En ole tuo ensimmäinen kommentoija, vaan puolustin häntä. En myöskään pillahtanut itkuun, vaan ihmetyttää aidosti toisten tarve kiusata ja lytätä muita naisia. Toivottavasti et ole yli parikymppinen, ap.
Miksi teet tuollaisen ketjun, jos ainoa tarkoituksesi on maalittaa ja kiusata rumiksi itsensä tuntevia? Kiusaamisenko vuoksi? Btw, nuo itkunauruhymiöt kertovat empatian puutteessa tällaisessa asiayhteydessä. Ja onko mielestäsi jotain "noloa" itkemisessä, kun ilmaiset asian noin? Mitå pelottavaa ja noloa siinä on?
Siihen tarvitaan taitoa. Tai sitten heitä ei kiinnosta miltä näyttävät. Simppeliä
Vierailija kirjoitti:
Kroppaakaan ei voi ihan rajattomasti muokata treenillä. Kaikilla ei ole yhtä hyviä geenejä.
Saisinko opastusvideon siitä, miten voin meikata kauheat hampaani kauniiksi?
Vierailija kirjoitti:
Omituinen kysymys. Itse en viitsi panostaa ulkonäköön, koska en pidä sitä niin tärkeänä.
Seuraapa noita ap:n kommentteja, niin motiivi käy ilmi surullisella tavalla...
Ulkonäölle voi tehdä paljon jos siitä oikeasti kärsii.
Mars konsultaatioon! Ja kroppa treemalla tikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraapa noita ap:n kommentteja, niin motiivi käy ilmi surullisella tavalla...
Mitä surullista tässä nyt on? Niin kauan kun ei osata muuta kuin soittaa suutansa ei kenenkään pitäisi vaivautua yhtään sen enempää mitä nytkään. En saata ymmärtää miksi kotitöiden lisäksi naisten tulisi alkaa laittautumaan saamatta siitä mitään korvausta, saati edes kiitosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miiksi pitäisi? Miesten mieliksi vai?
Tämä tuntuu unohtuvan säännöllisesti kaikissa näissä kehopositiivisuusjutuissakin. Keskitytään vasn hokemaan kuinka jokainen on kaunis. Mutta miksi pitäisi olla kaunis? Miksi se on niin kamalan tärkeää?
Jep. Se on se kauneuden pakko. Se on niin syvälle juurrutettu ihmisiin, että oikeasti harva sitä kyseenalaistaa mitenkään. Kaikkien pitää olla kauniita. Rumalle ihmiselle sanotaan, että sä olet kaunis omalla tavallasi, ole ylpeä siitä.
Voiko holhoavampaa ja alentavampaa olla? Et siis hei kyllä sä olet ihan arvokas, ja kauniskin. Siis niinku.
Vierailija kirjoitti:
Siihen tarvitaan taitoa. Tai sitten heitä ei kiinnosta miltä näyttävät. Simppeliä
Itse en jaksa kyllä kiusaavien (ap:n tyylisten) naisten vuoksi alkaa meikkailla itseäni nätimmäksi tai edes harjoitella meikkaamista, jotta välttyisin kiusaamiselta. On parempaakin ja kiinnostavampaa tekemistä elämässäni. Kiusatkoot ja naureskelkoot, jos siitä jotain täytettä elämäänsä saavat. Oon niin turtunut kiusaamiseen, ettei se pilkka oikeastaan enää edes kosketa mitenkään.
Sori en jaksa, oon ihan hyvä näin.
Se että joku saa vahvalla varjostuspakkelilla muovattua pullanaamastaan meikkitutorialiin Kim Kardashianin näköisen, ei tarkoita, että se illuusio toimisi arkielämässä 3D maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tuntuu unohtuvan säännöllisesti kaikissa näissä kehopositiivisuusjutuissakin. Keskitytään vasn hokemaan kuinka jokainen on kaunis. Mutta miksi pitäisi olla kaunis? Miksi se on niin kamalan tärkeää?
Samaa olen miettinyt, miksi aina pitää nostaa se ulkoinen kauneus jalustalle, eli pitää yllä ulkonäkökeskeistä kulttuuria.
Olen kyllästynyt näihin blogi- ja facebookpäivityksiin, joissa kerrotaan jotain että ”kävin kahvilla kauniin Tiinan kanssa”. Miksi täytyy käyttää ulkonäköä kuvaavaa adjektiivia ”kaunis” kun kuvaillaan toista ihmistä? Miksei voida käyttää luonnetta kuvaavaa, kuten vaikka älykäs, ystävällinen jne.?
Mutta sitten kun meikit pesee pois, mies pakenee ja syyttää valehtelusta. Ainakin jos on palstamies.
Kukkuu ap!! Voisitko linkittää niitä meikkausvideoita!?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen miettinyt, miksi aina pitää nostaa se ulkoinen kauneus jalustalle, eli pitää yllä ulkonäkökeskeistä kulttuuria.
Olen kyllästynyt näihin blogi- ja facebookpäivityksiin, joissa kerrotaan jotain että ”kävin kahvilla kauniin Tiinan kanssa”. Miksi täytyy käyttää ulkonäköä kuvaavaa adjektiivia ”kaunis” kun kuvaillaan toista ihmistä? Miksei voida käyttää luonnetta kuvaavaa, kuten vaikka älykäs, ystävällinen jne.?
Oothan varmaan säkin nähnyt miesten tekemiä listauksia täällä av:lla. Mikä on siellä on ensimmäisten joukossa? No ulkonäkö.