Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia ovat nykyajan alfamies ja alfanainen?

Vierailija
25.06.2013 |

Alfamies ei ainakaan taida enää olla se kukasta kukkaan lentävä, agressiivinen, hulttio-adonis. Ehkä atleettinen bisnesmies?

Alfanainen taas ei taida olla se Laasasen ihanne; alistuva, taiteellisesta ja kirjallisuudesta nauttiva, satiiniin pukeutuva, pehmeä-ääninen hempeilijä. Pikemminkin sporttinen, lujaluonteinen suorittaja?

Mitä mieltä olette?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin ärsyttävä sana.

Vierailija
22/26 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfa mies/nainen... voisivat tarkoittaa minulle (miehenä):

1)  Mies, minkälainen haluaisin olla.

Eli rikas, komea, terve ja nuori, mieluusti täysin tuntematon.

2) Mies, jollaisen hyväksyisin mieluiten johtajakseni/jota seuraisin innokkaimmin.

On noita ollut jokunen tullut nähtyä armeijassa ja muualla... Tosipaikan tullen selviäisi, mutta rohkea, päättäväinen ja älykäs...

3) Mies, joka saa eniten naisia.

Rikas ja kuuluisa, mieluusti alle 50v, ihailtu ammatti, hyvä sivistys, koulutus ja ihailtu ammatti.

Naispuolinen Alfa, olisi minulle (miehenä)...

1) Nainen, jollaisen hyväksyisin mieluiten johtajakseni/jota seuraisin innokkaimmin.

Tosipaikan tullen selviäisi, mutta rohkea, päättäväinen ja älykäs...

2) Nainen, jonka eniten haluaisin lyhyeen suhteeseen:

Kaunis, nuori, mielyttävä, voisi olla enemmänkin sivistystä/käytöstä/tapoja, ammatilla ei mitään väliä.

3) Nainen, jonka eniten haluaisin pitkään suhteeseen:

Kaunis, nuori, mielyttävä, mieluusti sivistystä/käytöstä/tapoja, hedelmällinen, lapsirakas, kohtuullinen koulutus (koska pelkillä minun tuloilla ei saa leveää elämää).

41v m

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pah... jokainen oma kommenttini on täynnä erilaisia kirjoitusvirheitä/muuta sekavuutta... Ei vaan oikolukea raapustuksia. 41v m

Vierailija
24/26 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/26 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun käsitykseni alfanaisesta on näin naisena varmasti erilainen kuin miehen. Jos miettii naisia, joita miehet eniten haluavat, niin pantavan näköisyys on tärkein ominaisuus ja nykyisin korkeakoulutetut miehetkin vaativat naiselta korkeakoulututkintoa, mutta alan pitää olla naiselle sopiva, kuten kauppatieteet.

Vierailija
26/26 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan