Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selvispä syy miksi kaikki pojan kaverit kaikonneet.

Vierailija
24.06.2013 |

Poika (9v) käy perheneuvolassa kerran viikossa erään ongelman takia. Samassa paikassa töissä yksi pojan kaverin äiti. Sain tämän selville vasta useamman kerran jälkeen kun poika mainitsi, että on nähnyt ja moikannut tätä äitiä. Itse en siis ole ollut pojan kanssa siellä kun kerran, vaan mummi on vienyt pojan sinne.

Ihmettelinkin kun kaikki pojan kaverit kaikonneet yksi toisensa jälkeen. Eivät halua olla pojan kanssa enää. Heille ei voi mennä eikä ne voi tulla meille. Poika siis nyt aivan yksin.

Tämä äiti on siis kertonut muille vanhemmille poikamme käyvän perheneuvolassa. Hänellä mitä ilmeisimmin pääsy pojan tietoihin. Hän ei ole mitenkään tekemisissä pojan asioissa mutta pääsee kuitenkin käsiksi tietoihin.

Kaverit lopettivat siis yhteydenpidon samoihin aikoihin kun poikamme alkoi käydä perheneuvolassa.

Pahalta tuntuu kun toinen istuu yksin kotona kaiket päivät nyt keälomalla. Tämä ei auta tätä "ongelmaa", päinvastoin pahentaa vaan.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka 9v edes tietää mikä on perheneuvola? Mulle selvisi koko perheneuvolakäsite tuossa n. 19-vuotiaana, kun aloin käydä täällä av:lla.

Vierailija
62/65 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikos tämä nyt sen 58-vuotiaan miehen aloittama provo koko ketju? Ap, tunnustatko? Jokatapauksessa silti hyvin mielenkiintoinen keskustelu viranomaisvallasta ja vanhempien oikeuksista omaa lastaan koskeviin tietoihin. Osaltani kiitän. 40, 44 ja 51

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 19:26"]

Kuka 9v edes tietää mikä on perheneuvola? Mulle selvisi koko perheneuvolakäsite tuossa n. 19-vuotiaana, kun aloin käydä täällä av:lla.

[/quote]

Eiköhän kyse ole siitä, että vanhemmat kieltävät lapsiaan olemasta ap:n lapsen seurassa, syystä tai toisesta. Itse ottaisin lokiasian selvää, ettei jää painamaan mieltä. 

Vierailija
64/65 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu, mitä tapahtuu?? Oliko provo? Sama se, minä toimisin kuten fiksut on täällä neuvoneet; yhteys kavereiden äiteihin jotta lasten välit saatais kuntoon ja "tutkintapyyntö" lokitietoihin. Se ei ole mikään syytös tai kunnianloukkaus jos haluaa tutkittavan että kuka niitä tietoja on klikkaillut. Tais joillakuilla tulla paskat housuun....

Vierailija
65/65 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuup

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän