Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä suuttui peruuntuneesta menosta :(

Vierailija
24.06.2013 |

Oltiin sovittu päiväreissu huomiselle, mutta laskeskeltuani tässä budjettia se olisi ihan liikaa, jotta pärjättäis 2vkoa. Tuli tässä yllättävä autolasku ja lomamatka on tulossa heinäkuun lopussa. Ystävä pahoitti mielensä pahasta ja minä myös :( mutta hän ei tunnu ymmärtävän sitä, että meidän on pakko myös syödä loppukuusta jotakin, päiväreissuun uppoaisi kuitenkin 100e verran matkoineen ja syömisineen. Voihan kurjuus :( itsellekin tuli paha mieli. Hän ei edes ole sellaista tyyppiä, että asiasta voisi keskustella, vaan kimpaantui paljon. On vielä pitkävihaistakin tyyppiä, mutta silti ihana ystävä, jonka toivoisi ymmärtävän hankalan tilanteen.. Äh, miten sitä pelastaisi tilanteen?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan opiskeluajoilta kyllä tosi hyvin sen, miten kiusallista oli käydä ulkona tai reissussa niiden ystävien kanssa, jotka eivät koskaan ollut olleet köyhiä. Sitä on vaikeaa ymmärtää, jos on itse tottunut pelaamaan Visojen ym. kanssa, että jollakin sitä rahaa joko on johonkin tai ei ole.

Vierailija
22/23 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, satun itse olemaan töissä korjaamolla (eikä ole mikään hikipaja) mutta meitäl ei todellakaan kaarat lähde ennen kuin on maksettu. Ethän sä kaupastakaan ulos kävele kuin kassan kautta?

Joten en vaihda kórjaamoa. Ja kyllä, osaan itse korjata autoni toisin kuin moni muu AV-mamma....

Mutta hyvä että ap pääsee reissuun ja toivon että on hyvä matka :D!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin oikeutetusti kaverisi on suuttunut, niin mäkin olisin. Jokaisesta autokorjaamosta saa maksuaikaa laskun muodossa. Ei sitä laskua ikinä heti tarvi maksaa lähettääpä maksumuistutuksen. Myös Visa on muuten ihan helvetin hyvä keksintö juuri tälläisiä tapauksia varten. Oletko muuten ikinä kuullut??? Itse maksoin juuri 1500€ Visa laskua pois, jotta voin tehdä Visalla heinäkuun automatkan eurooppaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme