Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäsi kriisissä pyydä avuksi Kristusta, hän haluaa auttaa!

Vierailija
24.06.2013 |

Tästä puhuu parhaillaan kokenut ja elämänläheinen rovasti Matti Vuolanne TV7lla:

http://www.tv7.fi/?player=oldie

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 15:26"]

Toiset rukoilee, toiset tekevät asioille oikeasti jotain ;)

[/quote]

Nämä ei muuten ole mitenkään toisensa poissulkevia...

Vierailija
2/17 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se Jesse on?

Alla omenapuun näkyy silmät ja suu.

Siellä se Jesse on ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni kriiseissä ei ole kyllä henkiolennoista ollut mitään hyötyä. Mutta jos haluaa ulkoistaa vastuunkannon, niin siitä vaan. Aina voi tuudittautua siihen että "en mä voinut tälle mitään, korkeemman kädes oli taas".

Vierailija
4/17 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei auttanut munkaan kriisissä jumala vaikka kuinka rukoilin. Se oli sitten viimeinen kriisi jossa tuhlaan aikaani rukoiluun kun ei siitä mitään iloa ollut.

5/17 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Jeesus (rauha hänelle) olisi ollut Jumala, miksei hän koskaan itse sanonut niin? Eikä hänen seuraajansa, ensimmäiset kristityt, uskoneet niin.

Vierailija
6/17 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me muutkin, ei vain ensimmaiset kristityt, yritamme olla Kristuksen seuraajia. Se tarkoittaa, etta yritamme jaljitella hanen toimintaansa tietaen, ettemme onnistu. Mutta tata siis tarkoittaa "ota joka paiva ristisi ja seuraa minua".

Vierailija
7/17 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 13:28"]

Elämäni kriiseissä ei ole kyllä henkiolennoista ollut mitään hyötyä. Mutta jos haluaa ulkoistaa vastuunkannon, niin siitä vaan. Aina voi tuudittautua siihen että "en mä voinut tälle mitään, korkeemman kädes oli taas".

[/quote]

Voi harmi! Tällainen vilpitön väärinymmärtäminen on niin yleistä: siis eihän kristittynä olemisessa ja Kristukseen LUOTTAMISESSA tarvitse olla mitään oman vastuun pakoilua, ei toki. Paremminkin on kyse sen ymmärtämisestä, että "ihmisen omat voimat riittävät kyllä hyvin pitkälle, mutta eivät yhtään sen pidemmälle." Ja kun tämän ymmärtää, usein syntyy tervettä nöyryyttä pyytää apua itsensä ulkopuolelta - myös Jumalalta, Kristukselta, jonka mahdollisuudet eivät ole rajalliset kuten ihmisellä. Jumalan Rakkaus, voima ja myötätunto ovat sellaista, jota hän tahtoisi antaa jokaiselle, joka häneltä pyytää :) Pyydä ja luota sinäkin, sillä hän tietää jo nyt mitä tarvitset ja tuntee elämäsi esteet ja ratkaisut jopa viisaammin ja laajemmin kuin sinä - Jumala rakastaa juuri sinua ja tahtoo sinulle hyvää:

http://www.healingrooms.fi/?sid=118

Vierailija
8/17 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monessakin kriisissä yrittänyt pyytää Jumalaa ja Jeesusta avuksi, mutta kokemus on ollut että tyhjään huudan, kukaan ei ole vastannut, ei tullut edes mitään tuntemusta vastapuolen olemassaolosta. 

Minun ehkä suurin haave elämässä on että olisi olemassa rakastava Jumala, elämä tuntuu jotenkin kylmältä ja tarkoituksettomalta ilman, mutta valitettavasti en tunnu pystyvän uskomaan että sellaista olisi olemassa.

Vierailija
9/17 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ehdottomasti. Mun puolesta saa rukoilla, että voitan lotossa päävoiton.

Vierailija
10/17 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 13:28"]

[/quote]

Tälle täysi komppi! Kyllä on yritetty Jumalat ja muut pyytää apuun kriiseissä. ja niin otti Jumala tuttavan lapsen "taivaisiin" ja muuta soopaa. Kyllä nämä loukkaa!!!

Vierailija
11/17 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En millään jaksa siivota... kaikki paikat rempallaan :(

Nyt vois tarvita kodinhengetärtä muutamaksi tunniksi apuun... löytyiskö sellaista?

Vierailija
12/17 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Azrael" time="24.06.2013 klo 13:42"]

Jos Jeesus (rauha hänelle) olisi ollut Jumala, miksei hän koskaan itse sanonut niin? Eikä hänen seuraajansa, ensimmäiset kristityt, uskoneet niin.

[/quote]

Rakas Azrael :)

Luulen, että asia on oikeastaan päinvastoin kuin mitä kirjoitit. Eli Jeesus nimenomaan ilmaisi olevansa Jumala, ja hänen seuraajansa uskoivat ja edelleen uskovat hänen olevan Jumala.Jeesushan sanoi aikalaisilleen, että hänellä on valta antaa synnit anteeksi ihmiselle. Syntien anteeksiantaminen oli valtava asia, jonka Jeesuksen aikalaiset olivat siihen asti ymmärtäneet kuuluvan vain Jumalan valtuuksiin. Nyt Jeesus ilmaisi olevansa Jumalakäyttäessään tätä Jumalan valtaa ja mahdollisuutta antaa ihmiselle synnit anteeksi. Toinen asia on "MINÄ OLEN" -nimi, jota Vanhan Testamentin ilmoituksessa Jumala käyttää itsestään. Mutta Jeesus käytti esim. Johanneksen evankeliumissa itsestään tätä Jumalan nimeä, ja siitä Jeesuksen ajan ihmiset ymmärsivät, että Jeesus kertoi olevansa itse Jumala; enemmän kuin ihminen tai profeetta. "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani." (Johanneksen evankeliumin 14. luvusta). Näin Jeesus ilmaisi olevansa Jumala, ja juuri sen takia ainut todellinen tie ja ovi Jumalan yhteyteen, läheiseen suhteeseen Jumalan kanssa :)

Jumalan RAKKAUDEN takia tämä tie on auki tälläkin hetkellä aivan jokaiselle ihmiselle!Jumala tietää myötätunnossaan ja viisaudessaan, että ihminen si pysty omin voimin pääsemään Jumalan yhteyteen epätäydellisyytensä ja ns. syntinsä takia. Siksi Jumala tuli Jeesuksen muodossa ihmiseksi osoittamaan, mitä on Jumalan Rakkaus, myötätunto, läsnäolo ja voima. Mutta suurin on Jumalan Rakkaus, joka tuli syvimmin ilmi Jeesuksen kuolemassa ja ylösnousemuksessa, joiden kautta ihminen voi saada syntinsä anteeksi ja siis pelastua ns. kadotuksesta. Siis vain Jumalan anteeksiannon ja rakkauden takia ihminen voi pelastua - se on LAHJA, joka tarvitsee vain ottaa vastaan, kuten tässä pienessä mutta koskettavassa videossa kuvataan: http://www.verkosto.net/?sid=960

Vierailija
13/17 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 14:11"]

Minun ehkä suurin haave elämässä on että olisi olemassa rakastava Jumala, elämä tuntuu jotenkin kylmältä ja tarkoituksettomalta ilman, mutta valitettavasti en tunnu pystyvän uskomaan että sellaista olisi olemassa.

[/quote]

Todella koskettavasti sanottu! Haluaisin rohkaista sinua luottamaan siihen, että rakastava Jumala ON olemassa - ja ei vain muita varten vaan juuri sinua varten. Voisiko oheinen video antaa sinulle ihan pienen siemenen tuota uskomista varten - katso toki tämä video; siinä kuvataan koskettavasti Jumalan rakkautta ihmistä kohtaan:

http://www.healingrooms.fi/?sid=118

Vierailija
14/17 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset tuhlaavat aikaansa tällaiseen paskaan? Aikansa voi käyttää paljon hyödyllisemmin kuin ynisemällä, mutisemalla ja ruikuttamalla jollekin Pelle Hermanniin verrattavissa olevalle tuhnulle ( Ja tämä ei ole sitten tarkoitettu loukkaukseksi Pelle Hermannia kohtaan).

Vierailija
15/17 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

After you pray, look for your answer. It may not be what you had in mind, but God will answer. "Ask, and it shall be given you; seek, and ye shall find; knock, and it shall be opened unto you:" Matthew 7:7

Vierailija
16/17 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Is your burden heavy as you bear it all alone?
Does the road you travel, harbor dangers yet unknown?
Are you growin' weary in the struggle of it all?
Jesus will help you with all his name you call

He's always there hearing every prayer, faithful and true
Walking by our side, in his love we hide all the day through
When you get discouraged just remember what to do
Reach out to Jesus, he's reaching out to you

Is the life you're living filled with sorrow and dispair?
Does the future press you with its worry and its scare?
Are you tired and jealous, have you almost your way?
Jesus will help you, just talk to him today

Vierailija
17/17 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset rukoilee, toiset tekevät asioille oikeasti jotain ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän