Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kiinteistönvälittäjän provisiopalkkaus

Vierailija
07.08.2013 |

Kiitos kaikille tietäville, miten jos kiinteistönvälittäjän työpalkka toimistolta provisio on 30 prosenttia välityspalkkiosta kun hoitaa kokonaan asian toimeksiannosta kaupantekoon saakka itse. Miten provisio jaetaan, jos toinen saa toimeksiannon ja toinen sitten myy sen? Saako toisen kohteita myydä?

Miten taas oikeudenmukaisesti jaetaan toimistolle tulevat toimeksiannot välittäjien kesken, jotka tulevat esim ilman aktiivista työtä esimerkiski verkon kautta, toimiston mainosten perusteella?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla