nainen,lähde mukaan pariisiin!
Olen lähdössä pariisiin ensikuussa ja niinkin romanttiseen kaupunkiin on vähän sääli lähteä yksin,lähdetkö mukaan?nainen 30-40v.käveltäis seinen siltoja ja vietettäis viikonloppu pariisissa,jos siitä ei mitään tulis,niin jäätäis vaan ajatteleen "olipa kiva vkloppu",mut jos se jatkuis niin... :)
Kommentit (6)
Besserwissereitä on paljon,romantikkoja paljon vähemmän :)
Kyllä se romantiikka katoaa, kun toopen kanssa matkustaa. Isot alkukirjaimet ei ole besserwisseröintiä. Treffikutsuun kannattaa panostaa.
Mä lähden! Laita sähköpostiosoitteesi...
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 08:52"]
Olen lähdössä pariisiin ensikuussa ja niinkin romanttiseen kaupunkiin on vähän sääli lähteä yksin,lähdetkö mukaan?nainen 30-40v.käveltäis seinen siltoja ja vietettäis viikonloppu pariisissa,jos siitä ei mitään tulis,niin jäätäis vaan ajatteleen "olipa kiva vkloppu",mut jos se jatkuis niin... :)
[/quote]
Minä olen 32-vuotias, ennakkoluuloton, maailmaa nähnyt korkeakoulutettu ihminen. Olen lähtenyt spontaanisti viikonloppureissuille aiemminkin ja olen aina nauttinut matkoistani. Lähtisin erittäin mielelläni tällaiselle matkalle.
Ilmoituksesi on kuitenkin niin täynnä kirjoitus- ja kielioppivirheitä, että vaikutat suorastaan tyhmältä. En usko, että jaksaisin seuraasi Helsinki-Vantaata pidemmälle. Toivottavasti löydät jonkun epätoivoisen sinkkunaisen seikkailumatkallesi.
Mies, isot alkukirjaimet, löytyy tasokkaampaa seuraa!