reps kops! stella pukee lapsensa Bamse vaatteisiin!
Kommentit (20)
Miksi pitää aina sortua tuohon jos joku on yhtä urpå kuin ap niin sitten vielä vastataan yhtä urpåsti?
Ei varmasti pysty bamseista sanomaan että olisivat yhtään sen rumempia kuin suurin osa lasten vaatteista yleensäkään ...ei niissä mitää erityispiirteitä ole. Yhtä tavallisia kuin muutkin lasten vaatteet. Ja niitä bamsen kuvia tuskin kukaan voi rumiksi sanoa.
Benettonia ja Kappaa tietysti hiukan mutta ei muita.
Ihanaa, olispa meilläkin varaa ostaa mitä haluaisi, mutta onneksi musta nuo halpisvaatteet on kyllä söpöjä!
omannäköisiä. Täytyykin lähteä tekemään löytöjä!
Ja ne on nimenomaan LASTENvaatteita. Siis myös käytännöllisiä.
Niitä myydään Lindexillä. Löytyy meiltäkin poikien vaatekaapista. Ihan söpöjä.
Hyvin joutaa lapseni kulkemaan halpisvaatteissa, keikaroikoot sitten isoina kun asiasta jotain ymmärtävät merkkikuteissa. Ei minun ainakaan tarvitse pukea lapsia merkkivaatteisiin pönkittääkseni omaa itsetuntoani.
mihin haluamme. Ei me sen vuoksi merkkivaatteita ostella, että joku muu näkee, että kappas noilla on tuollaisia merkkivaatteita. Meidän taloudessa joku Diorin tytön juhlamekko ei tunnu missään vaan niitä voisi ostaa useamman kerrallakin. Senkö vuoksi meidänkin pitäisi alkaa käyttämään markettivaatteita, kun joku toinenkin käyttää. Btw niillä markettivaatteiden/Seppälän kuteiden hinnalla saa jo Benettonia tai ainakin Timberlandii alennusmyynneistä tai Outleteista jopa -90% ovh:sta :D
Vierailija:
Ei minun ainakaan tarvitse pukea lapsia merkkivaatteisiin pönkittääkseni omaa itsetuntoani.
en tiedä, oletko provo, mutta kyllä nuo juttusi pääosin kuulostavat kovin lapsellisilta.
Jos todella olet rikas ja hyvinvoiva, mikä ihmeen tarve on joka välissä muistuttaa, että sinulla on mahdollisuus ostaa Diorin mekkoja vaikka joka päivä?
Ei, en ole kateellinen - lähinnä säälin sinua, sillä elämäsi ja ajatuksesi pyörivät lähes ainoastaan rahan ympärillä.
Mielestäni moinen pröystäily on vain ja ainoastaan nousukasmaista - ns. rikkaaksi syntynyt ei koskaan tekisi vastaavaa numeroa omaisuudestaan ja merkkivaatteistaan.
Sinulle olisi tehnyt hyvää katsoa viimekertainen Punainen lanka-ohjelma... epäilen kuitenkin, että katsoit sen sijaan Kymppikerhoa tmv. sarjaa. Jotenkin sellaiset ohejlmat sopivat " tyyliisi" paremmin.
Eli samaa kamaa kun halpisvaatteet, mutta merkin takia paljon kalliimpia. Eli olen myös sitä mieltä, että merkkivaatteisiin lapsensa pukevat haluavat vain pönkittää omaa egoaan ja esittää maailmalle.....
parempituloisille, kun täällä stella " antaa" esimerkkiä..
Ja Stellalle onnittelut, olet maailman ärsyttävin provo! Ei voi muuta sanoa kuin että todella onnistut ärsyttämään noilla jutuillasi!! Tekisi minunkin mieleni sanoa että tunge ne diorin mekkosi hanuriisi mutta enpäs sanokaan :-)
Helsingin yössä Esbo-lookissaan buahahahhahhah :-D
No nyt kyllä alko muakin vähän ärsyttämään toi Stellan rahoilla kehuskelu! Uskon kyllä Stellan olemassaoloon ja varmasti ovat myös rikkaita mutta tuskin ihan niin rikkaita, että voisi ostella täysin huoletta useita diorin mekkoja kovinkaan montaa kuussa. Tai ehkä voisi mutta ei ne rikkaudet taida pysyä sillä tahdilla. Lisäksi Stellan teksteistä huomaa, että vaikka kuinka hän yrittää vakuutella, että ei tee numeroa rikkauksistaan ja arvostaa siivoojan työtä niin tosiasiassa hän halveksii ihmisiä jotka ovat köyhiä. Minäkin ostan pääasiassa tytölle merkkivaatteita (keskihintaisia, en dioria) mutta minun mielestä bamsevaatteet on ihania ja lindexillä ja h&m:llä on myös paljon kauniita malleja!
Meillä serkkujen " vanhoja" Bamseja ja hyvinä ovat pysyneet esim. Tuttaan verrattuna. Hinta/laatusuhde kohdallaan ja söpöjä ovat! :)
Ne on nättejä sekä minun että lasten mielestä.
ja osan olen ostanut KIRPPARILTAKIN!!!!! AATTELE!!!!
Mitä vaatteita stella sinä käytät lapsilla?
Minkäikäiset lapset sinulla on?
Merkkivaatteita (elle, gant, dior, kenzo, arman, timberland jne) tai sitten Zara tyyppisiä vaatteita tai sitten UFF:sta/kirppareilta jotain merkittömiä/vanhoja joita kustomoidaan trendikkäiksi tai uniikeiksi oman näköisiksi. lapsetkin jo nauttivat kun saavat kustomoida vaatteitaan :) Suomenruotsalais ja Esbo tyyppisiä kuteita :D Trendikkäitä ja muodikkaita kuteita :D Jenkkityyppisiä myöskin tai oikeestaan mitä vain mikä näyttää ja tuntuu hyvältä :) Mieluiten kuitenkin sellaista mitä ei ihan jokaisella vastaantulijalla ole.