Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vedin exälle järkyttävät kilarit

Vierailija
23.06.2013 |

Harvoin apua pyydän, kun tiedän että sitä ei tule. Tai jos tulee, niin nihkeästi. Nyt sitten tuli se hetki kun tarvitsin apua. Mulla ei ole tukiverkostoa tällaisia tilanteita varten. Jotenkin sitä kuvittelisi, että lapsen toinen huoltaja olisi apuna silloin kun jotain sattuu. Sairastuin ja pyysin että ex ottaisi lapsen. Ex kiroili ja raivosi, että olen pilannut hänen mökkilomansa. että sairastuin tahallani. En mä tiennyt että on menossa jonnekin.

Hän tuli hakemaan lapsen, mutta raivosta puhkuen. Kun pääsi tänne hän ei puhunut mitään. Iski lapsen turvaistuimeen ja lopulta sihahti että opettelisin edes valehtelemaan. Mulla paloi käämit ihan totaalisesti ja annoin palaa tuutin täydeltä, nappasin lapsen ja lähdin sisälle. Olisi pitänyt tajuta olla pyytämättä mitään. Meillä ei ole tapaamissopimusta, kun ei ex pysty niistä pitämään kiinni. On ohareita viinan takia, pyörii jossain teiniporukoissa ja ryyppää kuin viimeistä päivää. Ikinä en ole sen menoja estänyt, ja niitä menoja onkin ollut jatkuvasti.

Mä olen ollut se joka joustaa ja joustaa ja joustaa. Viime aikoina ei ole edes ottanut lasta, vaan tullut tänne kahvittelemaan pariksi tunniksi ja sitten lähtenyt. Vapaapäivät menee kuppiloissa kaikenmaailman porukoissa, nyt pyörii tosiaan joidenkin teinien kanssa, aikuinen mies. Mulla niin kihahti. Se tunne, kun toinen ei arvosta yhtään.

Nyt loppuu tämä pelleily, tapaamisasiat kuntoon ja jos ei ne kelpaa, niin sitten saa olla. Sääli lapsen kannalta, mutta mä en jaksa enää tätä pelleilyä!!!

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein toimit kun et jättänyt lasta miehelle. kun tilanne menee tuohon pisteeseen, et sinä pysty tekemään hänen puolestaan enää mitään ja parempi on alkaa elämään niinkuin miestä ei enää olisi. Jos,mies siitä joskus järkiinsä tulee, niin katsot sitten asian uudelleen.

Vierailija
2/35 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä yleensäkään uskallat antaa lapsen henkilölle, jolla juo tuolla tavoin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti lapsi ei säikähtänyt.

Vierailija
4/35 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä. Sairaana tartuin viimeiseen oljenkorteen. Seuraavaksi aion pyytää apua vaikka sosiaalitoimesta. Virhearvio se oli. Tajusin miehen käytöksestä, että hermot hänellä menee lapseen kun tämä esti juomisen. Siksi nappasin lapsen takaisin. Kerran kävi vähän samanlainen tilanne ja silloin sain vittuuntuneita tekstareita kuinka käämit palaa lapsen kanssa. Sitten lapsi tulikin pian kotiin. Kaikki on silloin ns. hyvin, jos mies saa tavata lasta vain silloin kun itselleen sopii ja sen aikaa kun haluaa. Mun mielestä toikin on väärin. Varsinkin kun mies tuppautuu tänne, eikä ota todellista vastuuta lapsesta. En mä sitä äijää tänne halua.

Ap

Vierailija
5/35 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lapsi säikähti kun yhtäkkiä menetin itsehillintäni. Ja siitä mä kannan huonoa omaatuntoa :( Lapsi on vasta vähän yli vuoden, eikä voi ymmärtää tällaista. Mä olen vaan niin väsynyt tähän tilanteeseen, joka pahenee vain. Ap

Vierailija
6/35 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, älä anna lasta miehelle ennen kuin tapaamissopimus on tehty. Nyt on aika pistää selkä seinää vasten ja laittaa isä miettimään mikä elämässä on tärkeintä.

Vierailija
7/35 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

*halaus*

Olen kokenut ihan saman, tosin lapsen isä ei suostunut ottamaan lasta. Rukoilin, anelin, pyytelin, raivosin, mutta ei. Silti mun pitäisi joustaa hänen suuntaan. Nyt kun en joustanut, niin aikamoisen laidallisen paskaa sain niskaani. Tosin haukuin mäkin eksän silloin kun oisin oikeasti tarvinnut apua ja häntä ei kiinnostanut.

Oletko pahasti kipeä, miten jaksat?

Vierailija
8/35 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 8. Mikä sun exällä oli syynä ettei voinut lasta ottaa? Oliko hänelläkin kuningas alkoholi? Kyllähän tällainen kohtelu nostaa tunteet kenellä tahansa pintaan :( Kuka jaksaa ainaista höykkyyttämistä, lupausten rikkomista ja luikertelua vastuusta. Mitä selittää lapselle sitten myöhemmin isän ohareista? Nyt ex meinaa, että "heeei, enhän mä sit tälleen tee kun lapsi on isompi!!" Eipä tietenkään, ei. 

Ap

Vierailija
9/35 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja norovirus iski. Ap

Vierailija
10/35 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsiboli suunniteltu ja toivottu molempien osalta?

Vierailija
11/35 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsi oli suunniteltu ja toivottu molempien osalta?

Vierailija
12/35 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 vastaa:

Ei nyt ehkä varsinaisesti alkoholi, mutta oma mukavuudenhalu ja halu pitää hauskaa. Kyseessä on tosin jo kohta 40-vuotias mies.

Minunkin lapsen isä on sanonut, että lapsi voi vaikka muuttaa hänen luo sitten kun on isompi...

Vierailija
13/35 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kuinka sua v*tuttaa*, niin luulis oman lapsensa edessä edes osaavan sun käyttäytyä. Jos isä kehtaa lapsensa nähden olla täysmulkku, niin olisit itse säilyttänyt arvokkuutesi... mutta ei...

Ja toisaalta, porukka missä EX-miehesi liikkuu ei kuulu sulle pätkän vertaa. Ainoastaan ne hetket, kun lapsesi on isällään, se kuuluu sinulle.

Harmi, että sait lapsen tuollaisen miehen kanssa. Nyt se on kestettävä vain.

Vierailija
14/35 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä empaattisesta viestistä. Niinhän se menee, että aina on vain oltava hiljaa ja käännettävä toinen poski, kun toinen tekee elämästä mahdollisimman vaikeaa. Koskaan ei saa hermostua. Aina pitää olla arvokas, vaikka päätä katkottaisiin. 

Ap

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 09:29"]

Ihan sama kuinka sua v*tuttaa*, niin luulis oman lapsensa edessä edes osaavan sun käyttäytyä. Jos isä kehtaa lapsensa nähden olla täysmulkku, niin olisit itse säilyttänyt arvokkuutesi... mutta ei...

Ja toisaalta, porukka missä EX-miehesi liikkuu ei kuulu sulle pätkän vertaa. Ainoastaan ne hetket, kun lapsesi on isällään, se kuuluu sinulle.

[/quote]

Vierailija
15/35 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista ei ole isämiehiksi. 

Vierailija
16/35 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 10:11"]

Kiitos tästä empaattisesta viestistä. Niinhän se menee, että aina on vain oltava hiljaa ja käännettävä toinen poski, kun toinen tekee elämästä mahdollisimman vaikeaa. Koskaan ei saa hermostua. Aina pitää olla arvokas, vaikka päätä katkottaisiin. 

Ap

[/quote]

[/quote]

Tuo oli hölmö kommentti, älä ap välitä. Tsemppiä...

Vierailija
17/35 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi et antanut lasta isälleen. Lapsiparka olisi saanut kestää ties minkälaista kiukuttelua ja mielenosoituksia "kostoksi" sinulle. Parempi, että isä tapaa lastaan vain harvoin ja vain sinun valvonnassasi.

Vierailija
18/35 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 10:11"]

Ap

[/quote]

[/quote]

On muitakin tapoja pitää puolensa kuin "saada järkyttävät kilarit" lapsensa edessä!

Vierailija
19/35 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa omalta eksältäni muutoin paitsi ettei sillä ole alkoholiongelmaa. Mitkään sovitut asiat eivät ikinä pidä sitten kuitenkaan (viimehetkellä tulee jotain tärkeämpää tai sitten sovitut aikataulut kusee). Olen lakannut sopimasta ja pyytämästä hoitoapua. Eikä ole mies lastensa perään kysellyt. Ei vaan kiinnosta.

Vierailija
20/35 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei vastaa kysymykseen, oliko lapsi yhdessä haluttu ja toivottu. Tehty kyllä, mutta se onkin eri asia.

Ja samaa mieltä tuon yhden vastaajan kanssa. Ei todellakaan ole sinun asiasi kytätä, mitä exäsi tekee vapaa-aikana. Sinähän olet siitä suorastaan katkera :)