Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen mielestä olen ihan järkyttävä läski

Vierailija
23.06.2013 |

Pituus 170cm ja painoa 68.6kg. Kuulemma ällöttävä kroppa. Oli huikean hauska juhannus. Lisäksi en osannut tehdä mitään oikein, tosi hyvät juhannusruoat laitoin koko perheelle niin miehen eka kommentti oli, että et sitten laittanut parsakaaleen (keitetty) suolaa.

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 19:46"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 19:40"]

Avaa uusin ellos

No en ole; olen lehdistä tuttu vaatemalli jota miehesi kuooaa. 

[/quote]

Repskops! Nyt olis kiva nähdä se vaatemalli jota miehet kuolaa =D

[/quote]

Vierailija
22/94 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Eiväthän ne miehet kuolaa vaan "kuooaa" - siinä on vissi ero.  :D :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Hahaa, Tuksusyndrooma ;) "mä olen niin ihana, kaikki miehet kuolaa mun perään". yeah right :D

Vierailija
24/94 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 19:48"]

Avaa uusin ellos

[/quote]

[/quote]

[/quote]

En voi kun mies on kuolannut sen kelvottomaksi. =D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D

Vierailija
25/94 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä painoin joskus 65 ja mieheni mielestä olin pyöreä. Kiinteytin itseäni 10 kilolla ja nyt kaikki vaatteet näyttää ihanalta päällä. Miks te ootte vihaisia miehille jos ne sanoo ääneen miltä näyttää

Vierailija
26/94 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä painoin joskus 65 ja mieheni mielestä olin pyöreä. Kiinteytin itseäni 10 kilolla ja nyt kaikki vaatteet näyttää ihanalta päällä. Miks te ootte vihaisia miehille jos ne sanoo ääneen miltä näyttää

Vierailija
27/94 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 19:43"]

Ootteko te kaikki läskejä jos teidän mielestä lähes 70 kilonen ei oo lihava. Missit painaa jotain 50-55 ja näyttää tietty hyviltä

Missit painaa sen 50-55 kg silloin kun he hakee töitä jonka vaatimus on että on lähes vaateripustin .Ei alle 70kg ole normaalisti läski,jollei ole alle150cm.

Vierailija
28/94 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat lihavalta. Keitinveteen kuuluu lisätä reilusti suolaa sekä yrttejä tai valkosipulin kynsi. Suolaton parsakaali on pahaa.

Vierailija
29/94 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 19:51"]

[/quote]

Eli susta on ok huomautella ihmisille niiden ulkonäöstä ja se huomauttelu saa ne laihtumaan?

Vierailija
30/94 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 19:51"]

[/quote]

Ai järkyttävä läski on se totuus?

Vierailija
31/94 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 19:45"]

En mä enää tiedä onko sillä hyviä puolia, jotenkin väsynyt ajattelemaan koko miestä ja sen kommentteja. Sillä on jotenkin kieroutunut käsitys millainen miehen ja naisen keho pitää olla ja sen mielestä parasta olisi olla sellainen fitness-tipu. Olen minä hoikempikin ollut vaan kevään työt vieneet mehut enkä ole jaksanut käydä pariin kuukauteen salilla. Olen myös todennut että voisin olla hoikempikin mutta nuo kommentit eivät ainakaan edistä asiaa yhtään, päinvastoin. Ja sille joka on kymmene kiloa kevyempi niin senkus tulet hakemaan sen ukon kun mielesi niin ilmeisesti tekee.

[/quote]

Kuules, ap. Teidän parisuhteessanne ei ole ongelmana suinkaan sinun ulkonäkösi - sanon vielä: olet normaalipainoinen! - vaan miehen vääristynyt kehonkuva, kuten itsekin totesit. Samoin hänen järkyttävän kamala negatiivisuutensa on sellainen asia, jolle pitäisi tehdä jotakin.

Haluatko elää tuollaisen ihmisen kanssa vai olisiko parempi laittaa ulkoruokintaan? Oppisiko hän kohtelemaan sinua paremmin? Jos ei opi, niin hankkiudu hänestä eroon ennen kuin näännyt taakkaasi. Hänellä ei ole mitään oikeutta harjoittaa henkistä väkivaltaa sinua kohtaan. 

Vierailija
32/94 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

et oo kyl pituutees nähde läski ! jukolauta ukko pihalle! arvostaako missään, kysys miks alunperin alkanu olee sun kans...

Vierailija
33/94 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot lihava. 

Vierailija
34/94 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 20:02"]

Oot lihava. 

[/quote]

Kerrotkos "lihavan" bmin? Ettei olisi 30? Apn bmi on alle 25 eli on normaalipainoinen.

Vierailija
35/94 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet painoindeksiltäsi normaalipainoisen ja lihavan rajoilla. Varmaan riippuu kroppasi koostumuksesta, että miltä näytät. Jos et ole timmi, näytät varmasti noilla kiloilla pyöreältä. Tämä ei tietenkään tee miehesi ilmaisutapaa yhtään vähemmän törpöksi. Tärkeää kuitenkin olisi, että parisuhteissa niin mies kuin nainenkin saisi (kauniisti) sanoa rehellisen mielipiteensä siitä mitä näkee. On ymmärrettävää, että kaikki eivät kiihotu tai pidä kauniina näkynä pulleaa kroppaa. Itsensä kunnossa pitäminen kertoo myös puolisonsa välittämisestä.

Vierailija
36/94 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole postannut kuvaansa, eli lihava

Vierailija
37/94 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 19:11"]

Pituus 170cm ja painoa 68.6kg. Kuulemma ällöttävä kroppa.

[/quote]

Valehtelet. Ei naisten sanaan voi ikinä luottaa ulkonäkömitoissa. Viisi senttiä pois pituudesta ja viisitoista kiloa lisää painoon niin sitten ollaan lähellä totuutta. Jos olet miehesi mielestä järkyttävän läski niin sittenhän olet. Miehet eivät valehtele näissä asioissa kuten naiset.

Vierailija
38/94 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan AP:n mies itse ylipainoinen peruskaljamaha? Puolisolle on sitten kiva huomautella painosta... palstan haahkat sitten komppaa; "kaljamaharanen" avautumista vaimolle :-D :-D Pääasia että vaimolla on paha mieli...

Vierailija
39/94 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 19:35"]

No oot sä pullukka. Ite oon sua pidempi ja yli 10 kiloo laihempi

[/quote]

Varsinainen rustonpala :)

Vierailija
40/94 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, jätä tuo oksettava mies, muuten pilaat elämäsi. Toisen jatkuva mollaaminen ja vähättely syö sielua ja lopulta istut katkerana vanhana mummona kiikustuolissa. Parempi elää yksin tasapainoisena kuin yhdessä jonkun katkeran ukon kiusattavana. Löydät varmasti itsellesi jonkun ihanan miehen, joka rakastaa sinua ja osaa käyttäytyä.

Olkoon tämä lopun alku! Onnea ja rohkeutta miehen jättämiseen!

parahin terveisin, been there, done that (elämäni parhaita päätöksiä!)