Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen mielestä olen ihan järkyttävä läski

Vierailija
23.06.2013 |

Pituus 170cm ja painoa 68.6kg. Kuulemma ällöttävä kroppa. Oli huikean hauska juhannus. Lisäksi en osannut tehdä mitään oikein, tosi hyvät juhannusruoat laitoin koko perheelle niin miehen eka kommentti oli, että et sitten laittanut parsakaaleen (keitetty) suolaa.

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdeongelma tämä on, eikä paino-ongelma. Kenellekääm ei kuulu puhua noin epäkunnioittavasti.

mutta en osaa auttaa. 

Vierailija
62/94 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alppihiihtäjä Tanja Poutiainen on lehtijutussa kertonut painavansa noin 68 kg, tuskin on 170 cm pitkä, Krista Kosonen 68 kg 175 cm. Ap: ongelma ei ole oikeasti painosi, vaan se ettet muuten ulkonäöltäsi miellytä miestä kasvoista ja vartalosta. vaikka olisi normaalipainoinen, voi olla löysä ja höllyvä. ehkä ongelma on parisuhteessanne, jossa ei ilmeisesti ole toisesta viehättymistä, vaan olette enemmän kavereita kuin rakastavaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä ap kuuntele useampia kommenttejä täällä. se että joku on laiha ei tarkoita kauneutta. kauneus on katsojan silmissä. 68 tai 70 ei ole ollenkaan läski. varsinkin jos yli 160. se on juuri sopiva paino nuorelle naiselle. kun on 50 kg. naisella voi loppua kuukautiset, näin valitettavasti käy monille ballerinoille ja malleille. et ole ylipainoinen. terveyden takiavoit käydä uimassa, ulkoilla siis nauttia kesästä. ja  se jo laihduttaa muutaman kilon mutta toistan että et mielestäni tarvitse laihduttamista ollenkaan. sano törkeästi puhuvalle kundillesi että katsokoon vaan omaa kuntoaan ja jos ei kelpaa sellaisena kuin olet niin eipä siinä sitten mitään voi, mutta huomenna se voi kommentoida sun hiusten väristä, ylihuomenna suhdetta perheesesi, ei se näin mene että kumppania saa mollata. täytyy rakastaa sellaisena kuin on. jos kumppanin terveyttä ajatellen haluaa ehdottaa hieman laihtumista, voi sen sanoa hellästi ja hienovaraisesti, että näkee että välittää eikä loukkaa. no kaikki me tehdään virheet, ehkä hän vaan sanoi väärin. puhukaa sitten rauhallisesti asiasta. mutta et ole ylipainoinen. nauttikaa kesästä, ja onnea!

Vierailija
64/94 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:lla on vaan isot luut

Vierailija
65/94 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 19:35"]

No oot sä pullukka. Ite oon sua pidempi ja yli 10 kiloo laihempi

[/quote]

Jaa. No minä aloittajan mitoilla en ole pullukka, joten kiinnostaisi kyllä tietää, miten kykenet tähän pullukkadiagnoosiin näin virtuaalisesti?

Sinä taas olet hiton tyhmä, sen huomaa näkemättäkin. :)

Vierailija
66/94 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 20:52"]

Jos ajatellaan indeksiä pelkästään ulkonäön kannalta pitäisi aikuisella naisella olla BMI korkeintaan 20 pysyäkseen kauniina. 

[/quote]

XD

Newsflash: kaikkien mielestä luisevuus ei ole kaunista. Tai no lihaksettomat, muodottoman teinit saattavat näyttää sopusuhtaisilta laihoinakin, mutta aikuisella ihmisellä törröttävät luut ja roikkuvat rypyt näyttävät ihan vain ja ainoastaan rumilta. :) 

Vierailija
67/94 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 21:16"]

Parisuhdeongelma tämä on, eikä paino-ongelma. Kenellekääm ei kuulu puhua noin epäkunnioittavasti.

[/quote]

Vielä epäkunnioittavampaa ja vastuutonta on salailla asiaa joka hiertää suhdetta. Jos nainen on selvästi ylipainoinen ja se on miehelle suuri ongelma, pitää asia tuoda esiin eikä pitää mykkäkoulua tai tiuskia vihaisena. Naisetkin tyypillisesti kehottavat miehiään puhumaan ja olemaan avoimia. Ei ihme että miehet ei halua keskustella mistään kun heti haukutaan tyhmäksi, mulkuksi, ääliöksi jne. jos ottaa ylipainon esille.

Vierailija
68/94 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olen pahoillani mieheltäsi ja alkeellisen epäkohteliailta palstalaisilta saamistasi törkeistä kommenteista. Minua jäi kiinnostamaan se, miltä miehesi näyttää. Useimmat naisia solvaavat miehet tarvitsisivat runsaasti kuntoilua, siistimmät hampaat, paremmalta näyttävät hiukset, tyylikkäät vaatteet - ja huomattavasti enemmän käytöstapoja. Maailmassa on oikeasti fiksujakin miehiä.

Vierailija
69/94 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 22:48"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 19:35"]

Siellä yksi tyhmä läski taas huutelee. Rasvaa aivoissa asti

No oot sä pullukka. Ite oon sua pidempi ja yli 10 kiloo laihempi

[/quote]

Jaa. No minä aloittajan mitoilla en ole pullukka, joten kiinnostaisi kyllä tietää, miten kykenet tähän pullukkadiagnoosiin näin virtuaalisesti?

Sinä taas olet hiton tyhmä, sen huomaa näkemättäkin. :)

[/quote]

Vierailija
70/94 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ehkä miehen sanavalinta oli huono, mutta on tossa varmaan totuuttakin toinen puoli jos et mikään lihaskimppu ole... 

Itse olen 175 cm pitkä ja laihdutin kevään mittaan 15 kiloa eli 75 kilosta 62 kiloon ja parisuhde voi paremmin kuin vuosiin. Mies ei ole ikinä kiloistani huomauttanut, mutta on selvästi otettu siitä, että olen alkanut taas muistuttaa sitä omaa itseäni. Ja ennen kaikkea itsellä on huomattavasti itsevarmempi ja seksikkäämpi olo, kun ei tarvitse enää vetää tunikoita päälle. 

Vierailija
71/94 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 00:35"]

No, ehkä miehen sanavalinta oli huono, mutta on tossa varmaan totuuttakin toinen puoli jos et mikään lihaskimppu ole... 

Itse olen 175 cm pitkä ja laihdutin kevään mittaan 15 kiloa eli 75 kilosta 62 kiloon ja parisuhde voi paremmin kuin vuosiin. Mies ei ole ikinä kiloistani huomauttanut, mutta on selvästi otettu siitä, että olen alkanut taas muistuttaa sitä omaa itseäni. Ja ennen kaikkea itsellä on huomattavasti itsevarmempi ja seksikkäämpi olo, kun ei tarvitse enää vetää tunikoita päälle. 

[/quote]

Se on hienoa että teille parisuhde on sama kuin ulkonäkö. Paskaakos sitä millään sen syvällisemmällä kunhan pimpsa on terhakka ja sitä saa usein

Vierailija
72/94 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan sä vähän turhan pulska mutta ei toi suolan puuttumisesta huomauttaminen nyt ihan paha kommentti ole.

Laihduta ja laita suolapurkki pöytään, että mies suolaa ruokansa itse.

Sivumennen sanoen kyllä muakin miehenä ärsyttäisi jos muija alkaisi tolkuttomasti lihoa. Semmonen 5 kiloa on ihan ok mutta ei sen enempää.

Vierailija
73/94 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi tällä aloituksella haluttiin saada aikaan kilosota. Parisuhteesta voisi sanoa sen verran, että miehen kanssa kannattaa keskustella käytöstavoista. Tai mikäli mies on aina käyttäytynyt yhtä huonosti, miettiä, miksi ihmeessä alunperinkään olen tuollaisen miehen ottanut.

Painosta sen verran, että mä olen 171 ja painan 58 kiloa. En todellakaan ole mikään luikku. Mulla on mitat ovat 90-68-92 eli tiimalasi, naisellinen sellainen ja rinnat c-kuppia. Joten, jos jollakin 68 kiloa samalla pituudella näyttä hyvältä, niin voi se 58 kiloakin näyttää.

Vierailija
74/94 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 10:00"]

Selkeästi tällä aloituksella haluttiin saada aikaan kilosota. Parisuhteesta voisi sanoa sen verran, että miehen kanssa kannattaa keskustella käytöstavoista. Tai mikäli mies on aina käyttäytynyt yhtä huonosti, miettiä, miksi ihmeessä alunperinkään olen tuollaisen miehen ottanut.

Painosta sen verran, että mä olen 171 ja painan 58 kiloa. En todellakaan ole mikään luikku. Mulla on mitat ovat 90-68-92 eli tiimalasi, naisellinen sellainen ja rinnat c-kuppia. Joten, jos jollakin 68 kiloa samalla pituudella näyttä hyvältä, niin voi se 58 kiloakin näyttää.

[/quote]

Tällä aloituksella ei ollut muuta tarkoitusta kuin olla aloitus siitä miten meidän juhannus meni. Kilot, niiden vähyys tai liika paino alkaa tulla mulla jo korvista

t.ap

Vierailija
75/94 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihdutin kevään mittaan 15 kiloa eli 75 kilosta 62 kiloon

Tiedoksi. 75 - 62 = 13. Ei 15 kg, vaan 13 kg.

Vierailija
76/94 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 23:25"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 21:16"]

[/quote]

Vielä epäkunnioittavampaa ja vastuutonta on salailla asiaa joka hiertää suhdetta. Jos nainen on selvästi ylipainoinen ja se on miehelle suuri ongelma, pitää asia tuoda esiin eikä pitää mykkäkoulua tai tiuskia vihaisena. Naisetkin tyypillisesti kehottavat miehiään puhumaan ja olemaan avoimia. Ei ihme että miehet ei halua keskustella mistään kun heti haukutaan tyhmäksi, mulkuksi, ääliöksi jne. jos ottaa ylipainon esille.

[/quote]

totta kai saa sanoa, jos asia todella hiertää. Mutta on epäkunnioittavaa kutsua toista järkyttäväksi läskiksi. tuo lausee kertoo muutenkin siitä, millaista kieltä talossa käytetään. Ja jos toista haukutaan, niin se tuhoaa suhdetta.

Vierailija
77/94 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojust. Mua kiinnostaa, mitä sanoit miehelle takaisin vai tulitko tänne hyysäämään porukkaa kasaan miestäsi vastaan?

Vierailija
78/94 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen alipainoinen. En oikein hahmota miltä näytän joten kyselin mieheltä sitten että minkä kokoinen olen. Kuulemma sopivan kokoinen, pienen ja keskikokoisen välillä. Kiva että kelpaan, mutta uskaltaako tästä nyt alkaa pyöristymään yhtään... Kysyin minkä kokoinen olin kun tavattiin (painoin 20 kiloa enemmän). Kuulemma sen kokoinen josta tulee sopivan kokoinen. Kysyin mitä sitten jos tästä suurenen, minkä kokoinen olen sitten. "No, sitten mä estän sua syömästä" (tuo oli kyllä vitsi, sen tiedän varmaksi, koska se ei ikinä uskaltaisi koskea mun muroihin, olen tarkka ruuistani, ja nälkäisenä helvetin rasittava).

Kaikki keskustelut se vetää pelleilyksi aina, joten en yhtään tiedä mikä osa tuostakin taas oli totuutta ja mikä "enhaluapuhuatästäjotenvitsailensensijaan".

Voi helvetti että pelkään raskausaikaa. Tuttavat oletettavasti kommentoivat että "sä olet niin somasti pyöristynyt, naisellisemman näköinen" tai muuta paskaa. Ja mies... pahinta kuitenkin on se mitä itse ajattelen siinä vaiheessa.

Joo, mulla on parikin bittiä vinossa. Ja voiko nainen koskaan saada mieheltä tyydyttävää vastausta näihin kokokysymyksiin? Uskoakseni ei.

Vierailija
79/94 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vain itse olla tyytyväinen siihen minkä kokoinen on. Ja hommata mies, joka pitää sinusta; arvostaa ja kunnioittaa.

Vierailija
80/94 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 19:45"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 19:43"]

Ootteko te kaikki läskejä jos teidän mielestä lähes 70 kilonen ei oo lihava. Missit painaa jotain 50-55 ja näyttää tietty hyviltä

[/quote]

Me tiedetään miltä naisen KUULUU näyttää!

[/quote]

Ei ole mitään yhtä mallia, jolta naisen KUULUU näyttää. Naisia on malliltaan joka lähtöön, ja hyvä niin!