Miehen mielestä olen ihan järkyttävä läski
Pituus 170cm ja painoa 68.6kg. Kuulemma ällöttävä kroppa. Oli huikean hauska juhannus. Lisäksi en osannut tehdä mitään oikein, tosi hyvät juhannusruoat laitoin koko perheelle niin miehen eka kommentti oli, että et sitten laittanut parsakaaleen (keitetty) suolaa.
Kommentit (94)
Laitas ihmeessä kuva, niin me täällä miesten saunaillassa voidaan kertoa mielipide.
No oot sä pullukka. Ite oon sua pidempi ja yli 10 kiloo laihempi
Just just...ja parin päivän päästä mies vonkuu ja valittaa kun vaimo ei anna.
Ensin haukutaan läskiksi ja arvostellaan kaikki tekemiset mutta ei sitten ymmärretä ettei sen jälkeen vaimo halua enää koskea tikullakaan koko ukkoon!
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 19:35"]
[/quote]
Sä ootkin järkyttävä kuivan kesän orava, hyi saasta!
Miksi miehellesi ei kelpaa normaalipainoinen nainen? Miksei itse ollut tekemässä juhannusherkkuja? Millä oikeudella sua arvostelee? Itsellään on jostain syystä itsensä kanssa paha olla ja pistää sinut siitä kärsimään. Kuulostaa aivan exältäni. Kuuntele noita juttuja vielä muutama vuosi niin huomaat olevasi aivan rikki.
Millainen sun kehon koostumus on, ootko urheilullinen vai sarjaa tykkään istua sohvalla syöden sipsiä? Tuolla pituudella ja painolla voi olla todella kaunis ja hoikanoloinen, lihaksikas kroppa.
No et ole vähääkään pullea. Ikävä mies sinulla - onko sillä mitään hyviä puolia?
No en ole; olen lehdistä tuttu vaatemalli jota miehesi kuooaa.
[/quote]
Just joo. Olet sitten anorektikko. Hieno juttu.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 19:38"]
[/quote]
[/quote] :-D Tuo sanonta pitää ottaa käyttöön!
Kivat 4 sulle...kyllä ootkin hyvä! ;)
Minäkin olen pullukka mutta jos mun mies olisi tuommoinen valittaja ja möläyttelijä niin saisi kyllä keittää parsansa itse ja runkkailla keskenään ja muutenkin jos ei kelpaa...mihinkään...niin mies tietää missä on ovi! Niih...
Ootteko te kaikki läskejä jos teidän mielestä lähes 70 kilonen ei oo lihava. Missit painaa jotain 50-55 ja näyttää tietty hyviltä
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 19:41"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 19:38"]
[/quote]
[/quote] :-D Tuo sanonta pitää ottaa käyttöön!
[/quote]
Miksi haluat ottaa käyttöön toisia halventavia sanontoja? Eihän tuo ollut edes uusi eikä omaperäinenkään.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 19:43"]
Ootteko te kaikki läskejä jos teidän mielestä lähes 70 kilonen ei oo lihava. Missit painaa jotain 50-55 ja näyttää tietty hyviltä
[/quote]
Me tiedetään miltä naisen KUULUU näyttää!
Typerä mies, kun ei jaksa muuta tehdä kuin valittaa ihan olemattomista. Eikö juhannus olekaan hänen mielestään ilonpitoa varten?
Ikävintä tuossa oli, että hän rupesi arvostelemaan ulkonäköäsikin. Ihan normaalipainoista nimittää lihavaksi. Niinhän se on, että kun haastetaan riitaa, isketään kipeimpään kohtaan.
Osaako mies sanoa mitään kaunista vai valittaako hän jatkuvasti? Tyhjästä narisija pistetään ulkoruokintaan mahdollisimman pian.
En mä enää tiedä onko sillä hyviä puolia, jotenkin väsynyt ajattelemaan koko miestä ja sen kommentteja. Sillä on jotenkin kieroutunut käsitys millainen miehen ja naisen keho pitää olla ja sen mielestä parasta olisi olla sellainen fitness-tipu. Olen minä hoikempikin ollut vaan kevään työt vieneet mehut enkä ole jaksanut käydä pariin kuukauteen salilla. Olen myös todennut että voisin olla hoikempikin mutta nuo kommentit eivät ainakaan edistä asiaa yhtään, päinvastoin. Ja sille joka on kymmene kiloa kevyempi niin senkus tulet hakemaan sen ukon kun mielesi niin ilmeisesti tekee.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 19:40"]
No en ole; olen lehdistä tuttu vaatemalli jota miehesi kuooaa.
[/quote]
Repskops! Nyt olis kiva nähdä se vaatemalli jota miehet kuolaa =D
Mä viihdyn paremmin 50 kilosena. Voin hyvin, näytän hyvältä
70-kilonen on lihava, jos pituutta on 155 cm.
Ikävä mies sulla. Kenkää perseelle.