Millä alueella et asuisi Helsingissä?
Kommentit (31)
Vierailija:
olen asunut molemmissa ja silloin aikoinani viihdyn. Nyt kun lapsia on niin en todellakaan halua kenenkään piikittävän itseään rappusilla tai tappavan itseään seinän takana... hyi kauhistus
ihan on kaunista seutua, mutta rauhattomuutta nykysin aika paljon...
tämä on kerrassaan ihastuttava paikka. Rauhallista, luonnonkaunista aluetta, huippupalvelut käden ulottuvilla. Sitä mulle ihmetteli vuosi sitten city-lehden toimittajakin, joka etsi haastateltavaa kontulan ostarilta. Moneen otteeseen hän hämmästeli, miten mahtavat palvelut siellä on. Totesi vielä, että Lauttasaaressa ei ole kuin kälyinen alepa.
Olen todennut, että asumiseen suuresti vaikuttaav tekijä ovat naapurit, niin hyvässä kuin pahassa, joten voipi olla, että ahdistus voisi iskeä jopa Westendin hienostoalueella=)
Tervetuloa Kurkimäkeen;)
Täällä on tullut asuttua monessa paikassa esim. Kontulassa ja kyllä käsitykset muuttuivat paaaljon kun siellä asuin. Niin paljon olin kuullut vain negatiivista.
Siellä ihmiset vetävät jotain ihmeroolia ja kaikkien pitää niin menestyneitä, että! Ja ainoa asia josta puhutaan on raha. Olen asunut Roihuvuoressa ja Marjaniemessä ja koska tahansa muuttaisin Rouíhuvuoreen mutta Marjaniemeen en menisi enää ikinä! Haluan aitoja ihmisiä ympärilleni!
Vierailija:
olen asunut molemmissa ja silloin aikoinani viihdyn. Nyt kun lapsia on niin en todellakaan halua kenenkään piikittävän itseään rappusilla tai tappavan itseään seinän takana... hyi kauhistus
niin muuten...olen elämässäni nähnyt yhden ainoan huumeneulan, piti matkustaa vietnamiin saakka;)
T; kurkimäkeläinen
En haluaisi asua:
- Missään metroradan itäsuunnalla Hakaniemeä idempänä (kokemusta on)
- Malmilla
- Pihlajamäessä
- Malminkartanossa
- Kannelmäessä
- Maunulassa
- Pakilassa
- Kurkimäessä