¨Ärsyttää tuttavapariskunta, jotka aina baarissa pussailee ja halailee
ja kiehnää toisiaan. Joo, ei ole jäänyt epäselväksi, että ne rakastaa toisiaan, kiitos vaan tiedosta. Ihmisten ilmoilla vois kuitenkin olla hillitymmin.
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 21:43"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 21:36"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 21:13"]
Ai me vai? Sori ap, en tajunnut että häiritsee toisten onni.
[/quote]
Ei mua häiritse toisten onni, vaan se että joudun kiusalliseen tilanteeseen. Seurassa suutelu on mielestäni aikalailla verrattavissa siihen, että joku supattelisi kumppaninsa kanssa keskenään seurassa muiden läsnäollessa niin, että he eivät kuitenkaan kuule mitä puhutaan ja joutuvat sitten ihan ulkopuolisina siinä istumaan. Epäkohteliasta tuollainen muita kohtaan. Se, että pitää kumppaniaan kädestä vaikka pöydän alla sen vaikuttamatta muiden kanssa seurusteluun mitenkään tai ohimennen pikaisesti pussaa nyt ei tietenkään haittaa mitään.
En mä julkikusijan nähdessänikään ajattele että olenpa iloinen kun näen tuon hätäisen saavan helpotuksen, vaan kyllä se ensimmäinen ajatus on, että eikö tuon olisi voinut tehdä vessassa sensijaan että esittelee pissavehkeitään kaikelle kansalle.
[/quote]
Amen! Eikä se nuoleskelu muuten todellakaan ole mikään tae onnesta.
[/quote]
Hyvin kirjoitettu tuo pitkä teksti! Ja samaa mieltä olen myös tuosta, että julkinuoleskelu ei kerro onnellisuudesta mitään. Päinvastoin, sellaiset pariskunnat ovat yleensä osoittautuneet heiksi, joilla on suuria ongelmia kulissien takana. Ihan kuin yrittäisivt vakuuttaa itsensä ja muut, että kaikki on SUPERHYVIN! Ja MEILLÄ ON LOISTAVA SEKSIELMÄ!
[/quote]
Ei mua häiritse toisten onni, vaan se että joudun kiusalliseen tilanteeseen. Seurassa suutelu on mielestäni aikalailla verrattavissa siihen, että joku supattelisi kumppaninsa kanssa keskenään seurassa muiden läsnäollessa niin, että he eivät kuitenkaan kuule mitä puhutaan ja joutuvat sitten ihan ulkopuolisina siinä istumaan. Epäkohteliasta tuollainen muita kohtaan. Se, että pitää kumppaniaan kädestä vaikka pöydän alla sen vaikuttamatta muiden kanssa seurusteluun mitenkään tai ohimennen pikaisesti pussaa nyt ei tietenkään haittaa mitään.
En mä julkikusijan nähdessänikään ajattele että olenpa iloinen kun näen tuon hätäisen saavan helpotuksen, vaan kyllä se ensimmäinen ajatus on, että eikö tuon olisi voinut tehdä vessassa sensijaan että esittelee pissavehkeitään kaikelle kansalle.
[/quote]
Joo, tuo supattelu liittyy yleensä siihen. Mä olen todennut, että jos minun seurani ei sen vertaa kiinnosta, niin pysyttelen sen jälkeen kaukana. En ole tuntenut menettäväni mitään, enkä taida olla ainoa.
[/quote]
[/quote]
Joo, tuo supattelu liittyy yleensä siihen. Mä olen todennut, että jos minun seurani ei sen vertaa kiinnosta, niin pysyttelen sen jälkeen kaukana. En ole tuntenut menettäväni mitään, enkä taida olla ainoa.
[/quote]
Ei häiritse toisten onni tai pusut ja halailu. Maailmanennätyskielarit ja kuivapanot sen sijaan häiritsee.
Ja en ole ap mutta ymmärrän pointin.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 21:53"]
[/quote]
Ei häiritse toisten onni tai pusut ja halailu. Maailmanennätyskielarit ja kuivapanot sen sijaan häiritsee.
Ja en ole ap mutta ymmärrän pointin.
[/quote]
Samaa mieltä!
t: se jota lainasit
Sekin on muuten ärsyttävää, jos pariskunta kuiskuttelee ja lässyttelee toistensa korvaan seurassa. Kun ollaan kavereiden kanssa, niin sitten puhutaan kaikkien kanssa, eikä leperrellä omia juttuja tai kiehnätä toisessa koko ajan.
Siis tarkennan sen verran, että ei me olla niiden tuttavien kanssa yhdessä liikenteessä vaan satutaan tuntemaan ne. Mutta silti ärsyttää!
AP