Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kunnallisen hammashoidon asiakaspalvelu

Vierailija
20.08.2013 |

Soitin äsken varatakseni aikaa hammaslääkärille ja voi hyvä luoja kuinka nyrpeä akka sieltä vastasi puhelimeen. Ripitti minua siitä että soitin väärään aikaan ja kysyessäni neuvoa, hän kertoi myös hyvin närkästyneenä kuinka on tuhansia ihmisiä joilla on hampaissa reikiä että jonon hännille vaan ja vähintään 6kk että pääset edes tarkastukseen. Jos olisin kyseisen henkilön esimies, en päästäisi häntä asiakaspalvelutehtävään. Minusta asiakaspalvelijan kuuluu auttaa, olla ystävällinen ja ottaa asiakas huomioon. Ei kuulostaa siltä että vituttaa vastata puhelimeen saati neuvoa asiakkaita. Ymmärrän että tulee varmasti useita soittoja joissa asiakkaat kyselevät tyhmiä kysymyksiä joihin kyllästyy, mutta sitten henkilö on väärässä työssä jollei muista sitä että on syynsä miksi hän puhelimeen ylipäätään vastaa, ja asiakkaalle kuuluisi olla avuksi eikä saamaan hänen oloansa tyhmäksi. Onko teillä saman tapaisia kokemuksia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä soitit väärään aikaan? Varmaan on tympeä vastata ihmiselle, joka ei toimi ohjeitten mukaan.

Vierailija
2/5 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ei siinä mitään jo vastaanottovirkailija siinä luukulla/ puhelimessa on elämäänsä ja työhönsä kyllästynyt, mutta kun hammaslääkäri aloittaa ihme vittuilun siitä että mulle ei kotipaikkakunnalla ole tehty aikoinaan oikomishoitoa ja miten olen antanu takahampaan reiän päästä niin isoksi (no olisko syy siihen että olen odottanut 6kk sitä helkkarin aikaa sinne lääkäriin..) niin siinä vaiheessa kyllä harmittaa ettei ole tarpeeksi rahaa hoitaa yksityisellä näitä hampaitansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ei siinä mitään jo vastaanottovirkailija siinä luukulla/ puhelimessa on elämäänsä ja työhönsä kyllästynyt, mutta kun hammaslääkäri aloittaa ihme vittuilun siitä että mulle ei kotipaikkakunnalla ole tehty aikoinaan oikomishoitoa ja miten olen antanu takahampaan reiän päästä niin isoksi (no olisko syy siihen että olen odottanut 6kk sitä helkkarin aikaa sinne lääkäriin..) niin siinä vaiheessa kyllä harmittaa ettei ole tarpeeksi rahaa hoitaa yksityisellä näitä hampaitansa.

Vierailija
4/5 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, kuulostaa ihan Vantaan hammashoidon ajanvaraukselta. Kun sinne soittaa, jo pelkästään jonotusilmoitus on hapan, saati sitten kun joku vastaa. Huokaistaan syvään ja hyvä ettei ärähdetä että miks sä tänne soitat... sitten mutistaan jotain epäselvää ja välistä puhutaan jotain luurin ohi (työkaverille?) eikä takuulla sanota lopuksi edes moi vaan suoraan uuria korvaan :P Ihme kyllä palvelu hammashoitoloiden puolella on aina ollut 10+ !

Vierailija
5/5 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika ei varmaankaan ole kunnallisessa hammashoidossa, vaan siinä, että sinä soitit väärään aikaan ja vastaajaa nyt sattui ketuttamaan. Tietenkin asiakkaalle pitää olla ystävällinen ja sinä voit asiasta antaa palautetta hänen esimiehelleen, mutta älä nyt kuitenkaan syyllistä koko kunnallista hammashoitoa. Minä olen aina saanut ystävällistä palvelua kaupungin hammashuollosta ja terveyspalveluista yleensäkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi