Mitä mieltä kaverin toiminnasta? Olimme mökillä viettämässä juhannusta
isommalla porukalla. Yhdellä tutulla meidän ikäisellä naisella on mökki meidän naapurissa. Hän lähetti mun miehelleni viestin, jossa kutsui kanssaan saunomaan. Mies tuntee naisen paremmin kuin minä, koska mökki on miehen suvun peruja. Mökillä olemme kuitenkin käyneet aina yhdessä, ei siis mies yksin. Mies kertoi mulle viestistä ja kertoi vastanneensa että ei tule, koska saunoo omalla mökillä tuttujen kanssa. Mikä sen naisen motiivi oikein oli? Ottaa myös päähän että mies ei voinut vastata että ei halua tulla saunomaan vaan kertoi ettei voi, koska ......... Mitä se sille selittelee, kun kysymys oli noin epäasiallinen?
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 15:27"]
heh, mamma mustasukkaisena
[/quote]
Kyllä minäkin tuollaisesta harmistuisin. Ihme toimintaa siltä naiselta!
Mites olisi miehen naama mutturalla, jos oma vaimo saisi joltain mieheltä saunomiskutsun vain itselleen?
Mies olisi mennyt sinne viivana jos vaimo ei olisi paikalla :=))
On ehkä monta kertaa jo käynytkin.
Paska muija mutta myös paska äijä.
Oli kyllä vähän ajattelematonta, jos tiesi miehesi olevan naimissa, eikä kutsunut sinua.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 15:38"]
Kertoisin miehelle, miltä tuntuu.
[/quote]
Paskat. Mies saa yliotteen jos vaimo menee valittamaan ja surkeilemaan. Ap, älä piittaa paskaakaan. Mitä enemmän vouhotat sitä enemmän "ote" siirtyy miehelle ja mies kokee, että tossa on sun heikko kohta. Älä välitä koko asiasta, äläkä piittaa kun mies mainostaa tilannetta. Sanot vaan että joo, joo, ei kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 15:39"]
Oli kyllä vähän ajattelematonta, jos tiesi miehesi olevan naimissa, eikä kutsunut sinua.
[/quote]
Eiköhän se ollut ihan tietoista toimintaa. Tietenkään toinen nainen ei halua miehen vaimoa paikalle.
Kaikkia epätoivoisia yrittäjiä löytyy aina, ei niistä juuri kannata välittää. Lähinnä säälittää moiset naiset, turhia tyyppejä ovat ja sen tietää varmasti miehesikin. Miehesi vastasi siis kohteliaasti, että on nyt muuta seuraa. Jos kyselyjä tulee vielä, niin kannattaa niihin vastata selkeästi, että ei ole kiinnostusta ja terveisin miehesi ja sinun nimesi ja vaikka iloinen hymynaama perään.
Todennäköisesti naisella oli joitakin taka-ajatuksia, koska pyysi pelkästään miestäsi. Muutenhan se olisi pyytänyt koko teidän porukan tai ainakin sinut miehesi kanssa sinne saunomaan.
Mieheltäsi ihan hyvin vastattu. Turhaan hänelle valitat siitä, miten viestinsä sattui kirjoittamaan. Tärkeintä, että kieltäytyi.
Hassua, että miehesi kirjoitti "saunon tuttujeni kanssa", eikä "saunomme vaimoni kanssa"
[/quote]
Paskat. Mies saa yliotteen jos vaimo menee valittamaan ja surkeilemaan. Ap, älä piittaa paskaakaan. Mitä enemmän vouhotat sitä enemmän "ote" siirtyy miehelle ja mies kokee, että tossa on sun heikko kohta. Älä välitä koko asiasta, äläkä piittaa kun mies mainostaa tilannetta. Sanot vaan että joo, joo, ei kiinnosta.
[/quote]
Kerroin jo, että tuntui loukkaavalta. Mies sanoi että ymmärtää mua. Kun kysyin miksi mies vastasi niin ystävällisesti, niin mies ei mielestään vastannut ystävällisesti vaan teki selväksi että hänelle on muuta tekemistä eikä kiinnosta. Mies ihmetteli itsekin naisen rohkeaa viestiä. Mutta minusta hän ei kyllä tehnyt selväksi että ei kiinnosta. Hän kuittasi sen minulle, että "enpähän mennyt". -ap
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 15:43"]
[/quote]
[/quote]
Kerroin jo, että tuntui loukkaavalta. Mies sanoi että ymmärtää mua. Kun kysyin miksi mies vastasi niin ystävällisesti, niin mies ei mielestään vastannut ystävällisesti vaan teki selväksi että hänelle on muuta tekemistä eikä kiinnosta. Mies ihmetteli itsekin naisen rohkeaa viestiä. Mutta minusta hän ei kyllä tehnyt selväksi että ei kiinnosta. Hän kuittasi sen minulle, että "enpähän mennyt". -ap
[/quote]
Sun äijäs on selvästi hypännyt sen muijan kanssa saunomassa aikaisemminkin kun et ole ollut paikalla.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 15:41"]
Hassua, että miehesi kirjoitti "saunon tuttujeni kanssa", eikä "saunomme vaimoni kanssa"
[/quote]
En kirjoittanut tarkkaa viestiä tähän. Kyllä hän mainitsi minut mutta myös sen, että meillä oli tuttuja mukana. Vaimon ja tuttujen tai kavereiden tms. -ap
Mikä tässä nyt sitten oli ongelma. maailmassa riittää valitettavasti idiootteja, mutta eipä tuosta nyt mitään haittaa ollut.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 15:44"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 15:43"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Sun äijäs on selvästi hypännyt sen muijan kanssa saunomassa aikaisemminkin kun et ole ollut paikalla.
[/quote]
Ei ole, mutta on joskus tavannut sen siellä kylällä paikallisessa pubissa ja ihan on tullut mun viereeni nukkumaan. Mies on pitänyt sitä siinä mielessä harmittomana tapauksena. Mutta tällä palstallahan ainoa tapa kohdata ihminen on yhtyä siihen. Tosin nyt minusta tuntuu että se nainen halusi edetä siihen suuntaan.
-ap
Onko naisella sinun puhelinnumerosi? Me jos kutsutaan pariskunta niin kyllä viesti lähtee yhteen kännykkään. Ylitulkitsiko mies että viesti koski vain häntä eikä teitä molempia?
Ethän sinäkään tähän tarkkaa viestiä kirjoittanut.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 15:48"]
Mikä tässä nyt sitten oli ongelma. maailmassa riittää valitettavasti idiootteja, mutta eipä tuosta nyt mitään haittaa ollut.
[/quote]
Mua ottaa päähän, että se nainen luulee nyt että muuten mies olisi mennyt sen kanssa saunomaan mutta ei voinut kun oli jo muita suunnitelmia. Ja meidät nähdessään sitten ajattelee niin. -ap
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 15:51"]
Onko naisella sinun puhelinnumerosi? Me jos kutsutaan pariskunta niin kyllä viesti lähtee yhteen kännykkään. Ylitulkitsiko mies että viesti koski vain häntä eikä teitä molempia?
Ethän sinäkään tähän tarkkaa viestiä kirjoittanut.
[/quote]
Nainen tuntee vain mieheni, ei minua muuten kuin ulkonäöltä. -ap
Äh, anna nyt hyvä ihminen olla. Mies kertoi sulle sentään viestistä. Oikeasti, olihan tuo ihan lorttomaista toimintaa naapurin vosulta mutta älä anna sen lyödä kiilaa omaan avioliittoosi. Naura päälle ja unohda. Itsetuntoa nainen.
heh, mamma mustasukkaisena