Mitä mieltä kaverin toiminnasta? Olimme mökillä viettämässä juhannusta
isommalla porukalla. Yhdellä tutulla meidän ikäisellä naisella on mökki meidän naapurissa. Hän lähetti mun miehelleni viestin, jossa kutsui kanssaan saunomaan. Mies tuntee naisen paremmin kuin minä, koska mökki on miehen suvun peruja. Mökillä olemme kuitenkin käyneet aina yhdessä, ei siis mies yksin. Mies kertoi mulle viestistä ja kertoi vastanneensa että ei tule, koska saunoo omalla mökillä tuttujen kanssa. Mikä sen naisen motiivi oikein oli? Ottaa myös päähän että mies ei voinut vastata että ei halua tulla saunomaan vaan kertoi ettei voi, koska ......... Mitä se sille selittelee, kun kysymys oli noin epäasiallinen?
Kommentit (27)
Hmm, no tuo pubittelu ei kuulosta hyvälle. Miksi mies antaa naiselle tuollaisia signaaleja ollessaan naimisissa? Pelimies? Kyllä saattaisi muakin vituttaa tuossa tilanteessa. Ehkä sun pitäisi keskustella miehesi kanssa parisuhteen säännöistä.
Joo ap ei maailmaa voi hallita. OIkeesti mitään ei tapahtunut. Kannattaako pilata kesäänsä niuhottamalla jostakin mitä ei edes tapahtunut? Jos et ole tähän päivään mennessä oppinut että kannattaa pitää hyvä huoli omista tärkeistä asioistaan ja olla tuhlaamatta toisten tyhmyyteen mitään, niin opettele ihmeessä. Kaikenlaista on- mitä hyödyttää kiukutella siitä millaisia ihmiset ja maailma on? aTaidat olla nuori tai varsin herkkähipiäinen ihminen? Ja mitä väliä sillä on mitä joku naapuri tai kumminkaima ajattelee? Eivät kenenkään ajatuksetkaan ole sun vallassasi. Täydellisiä prinsessasatuelämiä ei myöskään ole olemassa, että jos murheesi ovat tuota tasoa niin ole ihmeessä onnellinen kaikesta hyvästä mitä sulla on!
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 16:10"]
Hmm, no tuo pubittelu ei kuulosta hyvälle. Miksi mies antaa naiselle tuollaisia signaaleja ollessaan naimisissa? Pelimies? Kyllä saattaisi muakin vituttaa tuossa tilanteessa. Ehkä sun pitäisi keskustella miehesi kanssa parisuhteen säännöistä.
[/quote]
Mies tykkää käydä kaljalla, minä en, ja seura on valmiina tarjolla. Siksi kuulemma. Siitä meillä on paljon riidelty, siis kaljalla käymisestä, kun minä kuulen siitä melkein aina jälkikäteen. -ap
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 16:11"]
Joo ap ei maailmaa voi hallita. OIkeesti mitään ei tapahtunut. Kannattaako pilata kesäänsä niuhottamalla jostakin mitä ei edes tapahtunut? Jos et ole tähän päivään mennessä oppinut että kannattaa pitää hyvä huoli omista tärkeistä asioistaan ja olla tuhlaamatta toisten tyhmyyteen mitään, niin opettele ihmeessä. Kaikenlaista on- mitä hyödyttää kiukutella siitä millaisia ihmiset ja maailma on? aTaidat olla nuori tai varsin herkkähipiäinen ihminen? Ja mitä väliä sillä on mitä joku naapuri tai kumminkaima ajattelee? Eivät kenenkään ajatuksetkaan ole sun vallassasi. Täydellisiä prinsessasatuelämiä ei myöskään ole olemassa, että jos murheesi ovat tuota tasoa niin ole ihmeessä onnellinen kaikesta hyvästä mitä sulla on!
[/quote]
Eikö susta edes miehen kaljaillat vieraan naisen kanssa ole iso murhe? Saunajuttu oli se, joka kuohautti mieleni viimeksi ja sitä kutsua mies ei onneksi noudattanut, koska ei halunnut. -ap
No, minä en tykkäisi jos aviomieheni istuisi kaljalla kahdestaan naapurin akan kanssa vähän väliä. Varsinkaan saunakutsun jälkeen... Mutta onneksi kaikilla muilla naisilla on rautainen ja järkkymätön usko.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 15:57"]
Äh, anna nyt hyvä ihminen olla. Mies kertoi sulle sentään viestistä. Oikeasti, olihan tuo ihan lorttomaista toimintaa naapurin vosulta mutta älä anna sen lyödä kiilaa omaan avioliittoosi. Naura päälle ja unohda. Itsetuntoa nainen.
[/quote]
Itsetuntoni on tosiaan alamaissa eikä vähiten sen takia, että mieheni on joskus mennyt sinne pubiin koska se nainen on kutsunut. Tiedän ettei heillä ole mitään menossa eikä miestäni sellainen kiinnosta. Mä en tykkää siitä että istutaan kaljalla (ainakaan niin usein saati naisseurassa) , joten mies ei ole pyytänyt mua mukaan vaan on mennyt sinne esim. kauppareissulla. Kauppa on siinä pihapiirissä. Nainen on kai siitä sitten rohkaistunut ja mua ahdistaa sen aikomukset ja tunkeilu. -ap