Törmäsinkö pelimieheen - vai enkeliin?
Olin juhannusaattona tanssilavalla, ja siinä puolenyön jälkeen komea mies pysäytti minut ja kysyi voiko olla avuksi. Jäin juttelemaan ja hän teki selväksi, että olemukseni teki vaikutuksen ja juttelun edetessä moni muukin asia oli hänelle mieleen. Hän kertoi itsestään avoimesti ja oli hauska ja sanavalmis. ehdotti kyllä myös, että olisin lähtenyt mukaansa mökille jossa oli muutakin porukkaa, mutta en voinut (tuskin muutenkaan olisin).
Olimme koko loppuillan yhdessä ja tunnelma kävi sähköiseksi, tanssittiin, suudeltiin... Oli tosi ihanaa. Minulle jäi vaikutelma, että hän piti minusta myös. Jo aiemmin oli puhe että vaihdetaan numeroita ja niin sitten tehtiinkin.
Ei ole kuulunut vielä ainakaan mitään, ja ajattelin että naisen ei kuulu soitella. Kauanko on syytä odottaa, kunnes voi unohtaa koko miehen? Minua jäi todella vaivaamaan... En ole tavannut ketään aikoihin, joka olisi kolahtanut noin. Pelottaa, että oli ihan playeri..
Kommentit (81)
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 18:02"]
Tunnen monia pelimiehiä ja kyllä tuo ap:n tapaama mies vähän sellaiselta kuullostaa. Lirkutellaan samat ihkut stoorit 10:lle eri naiselle ja jos naiset eivät halua lähteä panemaan, niin kokeillaan vielä puhelinnumerotaktiikkaa, siinä vaiheessa joku nainen saattaa sittenkin lähteä, kun kokee ns. turvallisuudentunnetta. Jos ei numeron antaminen tepsi, niin jatketaan vielä yrittämistä uusien naisten kanssa ja jos ei koko iltana ole saanut "saalista", niin mennään kyrpä otsassa kotiin nukkumaan... Yleensä pleijerit saavat vaikka jonkun vanhan hoidon viereensä ja harvoin bileillan jälkeen joutuvat nukkumaan yksin. Eivätkä muuten paljon soittele naisille seuraavana päivänä ellei juhlat jatku ja kokeillaan sitä kauneinta naista vielä kerran...
Se nyt vaan on useimmiten noin, mutta ei tarkoita silti sitä etteikö joku ihan vilpittömästi olisikin ihastunut :)
[/quote]
Eli miehen pitäisi olla mykkä tai sitten mamu, joka huutaa "anna huora bilu"?
Mä laittaisin tekstarin. Jotain iloista, tyyliin kiitos mukavasta tanssiseurasta. Jos miestä ei kiinnostakaan, itselle ei jää kurja fiilis tekstailusta, mut jos sitä kiinnostaa, uskaltaa varmasti tuon jälkeen lähestyä. Tosin tuo viesti olis sopinut lähetettäväksi aiemmin.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 20:29"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 11:24"]
Niin.. Hän kertoi tuolloin, että oli tapaillut jotain naista, joka aina teki aloitteet tapaamisiin ja oli kai jotenkin rakastunut. Ja hän sitten ihmetteli sitä, että eikö nainen tajua, jos mies ei kertaakaan ehdota tapaamista, että "ei oikein lähde". Silläkin ajattelin, että antaa olla, ymmärrän yskän! Vaikea ajatella että hän olisi varattu, jos olisi vienyt mut mökille, joka on täynnä ystäviä! Kiirekään tuskin on, jos on lomalla. Eli jäljelle jää suunnaton ujous tai pelimies..
Ap
[/quote]Uskomattoman laskelmoiva pelimies, turvaa selustansa niin ettei ap vahingossakaan alkaisi viela vinkumaan miehen peraan.
[/quote]
Missään nimessä, ap, älä soita äläkä kaihoile hänen jälkeensä. Nauti hauskan illan muistosta ja odota Hyvää Miestä. :)
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 20:29"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 11:24"]
Niin.. Hän kertoi tuolloin, että oli tapaillut jotain naista, joka aina teki aloitteet tapaamisiin ja oli kai jotenkin rakastunut. Ja hän sitten ihmetteli sitä, että eikö nainen tajua, jos mies ei kertaakaan ehdota tapaamista, että "ei oikein lähde". Silläkin ajattelin, että antaa olla, ymmärrän yskän! Vaikea ajatella että hän olisi varattu, jos olisi vienyt mut mökille, joka on täynnä ystäviä! Kiirekään tuskin on, jos on lomalla. Eli jäljelle jää suunnaton ujous tai pelimies..
Ap
[/quote]Uskomattoman laskelmoiva pelimies, turvaa selustansa niin ettei ap vahingossakaan alkaisi viela vinkumaan miehen peraan.
[/quote]
Missään nimessä, ap, älä soita äläkä kaihoile hänen jälkeensä. Nauti hauskan illan muistosta ja odota Hyvää Miestä. :)
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 10:18"]
Oliskohan kannattanut sanoa että "olisi kiva tavata uudestaan"? Edelleen miehet ei ole mitään ajatustenlukijoita, eihän tuosta voi nyt vielä päätellä yhtään mitään.
[/quote]
Jos olisi sanonut "olisi kiva tavata uudelleen", olisi ilman muuta tuon pelimiehen silmissä helppo tyrkky. Kyllä tuon tyylin jätkä ehdottaa tapaamisia ja ui liiveihin ihan aktiivisesti, jos on kiinnostunut. Mikä tietysti on paha, koska siihen helposti ihastuu.
Pahinta on, jos sille tyrkyttää itseään ja se ottaa mukaan peliinsä. Lähtökohta on jo niin huono, että apua.
Odota keskiviikkoon ja jos siitä ei kuulu mitään, niin laita joku viesti, että kiitos juhannustansseista tjsp. Luulisin että mies maanantaina/tiistaina laittaa viestiä jahka on juhannuksesta selvinnyt.
En ole ottanut yhteyttä enkä ota. Olen sitä mieltä, että kyllä hän sen tekisi, jos haluaisi. Jos törmään joskus uudestaan, niin tiedän mikä on homman nimi. Vaikka haluaisinkin vain "kesäkissan" niin en kuitenkaan ihan mahdotonta gigoloa. En halua tuntea oloani epävarmaksi Tai kusetetuksi.
Ap
Olen miettinyt, ja laitan ehkä tosiaan itse viestin kuitenkin.
Luonnollisesti googletin hänet, ja vaikuttaa ihan normaalilta ihmiseltä facebookin ym. perusteella. Meillä ei ole yhteisiä kavereita, mutta tiedän muutamia hänen fb-kavereitaan esim. opiskeluympyröistäni ja he ovat ihan järkityyppejä. Mietin, että miksi ajatella pahinta ja miksi ajattelisin, että hän ei pitänyt minusta.
Voihan olla, että piti sen yhden illan verran, mutta so what. Hän puhui myös, että on ujo eikä ole löytänyt ketään - vieläkään - ja on ainoa sinkku kaveriseurueessa vuodesta toiseen.. Ehkä tuokin on pelimiespuhetta, mutta voihan se olla tottakin. Ja ei uskalla laittaa viestiä mulle, kun toin epäilykseni hänen tarkoitusperistään vähän tylystikin julki.
Ap
Mulla kävi niin, että tapasin kiinnostavan miehen ja sitten sattui semmoinen hama, että tuli vettä kaatamalla ja olin pyörällä menossa kotiiin, puhelin kastui, hajosi ja se numero oli vielä tallentamatta viimeksi soitetuissa. Hän oli jo kerran soittanut ja mun oli puhetta, että soitan hänelle ja sovitaan jotain.... Nyt vaan toivon, että se mies on tarpeeksi rohkea soittaakseen ja harmittaa jos hän on odottanut mun soittoa kuvittelee, että en ollut kiinnostunut... Viikko jo kulunut. Mälsää.
Voi.. etkö tiedä hänen nimeään tai asuinpaikkaansa tai mitään?
Ap
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 23:26"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 15:48"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 15:12"]
Miksi mies kysyi, että voiko olla avuksi? Mitä ihmeen apua sinä siinä tanssilavalla muka olisit tarvinut? Mulle kuulostaa juuri siltä, että ajatteli heti sinut nähtyään, että olet sen verran avuton, että sun hädänalaista tilaa voisi käyttää hyväksi ja saada sut sänkyyn. Ja kun ei onnannut, niin nyt ei ole kuulunut mitään.
Puhelinnumeron antoi, koska naisista on vaikea päästä eroon ilman numeron antamista.
[/quote]
:).. En ollut avuton, kai se oli hänen mielestään hauska aloitus ja tapa kiinnittää huomioni? Nyt kun mietin mitä hän sen jälkeen sanoi, että tekisi vaikka mitä jos voisi olla avuksi (tyyliin haen kuun taivaalta) niin onhan se imelää.. Mutta silloin se nauratti ja oli söpöä, erilaista. En ole juurikaan ollut iskuyritysten kohteena, joten tuo oli parhaasta päästä. Ja kaveri oli tosi komea. Siksi epäilinkin, kun oli niin hyvännäköinen. Että mitä se minusta..
Ap
[/quote]Kuka normaalimies sanoisi jotain tuollaista naiselle jota ei tunne. Nainenhan saattaisi olla vaikka narsisti tai psykopaatti, ja mies saisi ritarillisuutensa vuoksi vaikka minkalaisia ongelmia naisesta. Siispa tuo ap:n tapaama mies oli peluri tai narsisti. Minulle on ainakin sanottu etta jos mies esim. sanoo "mina huolehdin sinusta", juokse silloin ja lujaa.
[/quote]
Öh.. mitä pitäisi sitten sanoa? Mielestäni tuo oli ihan hauska aloitus, eikä tullut mieleen, että se olisi psykopaatin merkki. Voisihan sitä sanoa vaikka että "käytsä usein täällä" (omaperäistä!), tai jotain "sinulla on illan kaunein mekko" (tämäkin kuultiin). Ei mielestäni poikkea näistä aloituksista mitenkään pelottavalla tavalla.
Ap
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 10:44"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 23:26"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 15:48"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 15:12"]
Miksi mies kysyi, että voiko olla avuksi? Mitä ihmeen apua sinä siinä tanssilavalla muka olisit tarvinut? Mulle kuulostaa juuri siltä, että ajatteli heti sinut nähtyään, että olet sen verran avuton, että sun hädänalaista tilaa voisi käyttää hyväksi ja saada sut sänkyyn. Ja kun ei onnannut, niin nyt ei ole kuulunut mitään.
Puhelinnumeron antoi, koska naisista on vaikea päästä eroon ilman numeron antamista.
[/quote]
:).. En ollut avuton, kai se oli hänen mielestään hauska aloitus ja tapa kiinnittää huomioni? Nyt kun mietin mitä hän sen jälkeen sanoi, että tekisi vaikka mitä jos voisi olla avuksi (tyyliin haen kuun taivaalta) niin onhan se imelää.. Mutta silloin se nauratti ja oli söpöä, erilaista. En ole juurikaan ollut iskuyritysten kohteena, joten tuo oli parhaasta päästä. Ja kaveri oli tosi komea. Siksi epäilinkin, kun oli niin hyvännäköinen. Että mitä se minusta..
Ap
[/quote]Kuka normaalimies sanoisi jotain tuollaista naiselle jota ei tunne. Nainenhan saattaisi olla vaikka narsisti tai psykopaatti, ja mies saisi ritarillisuutensa vuoksi vaikka minkalaisia ongelmia naisesta. Siispa tuo ap:n tapaama mies oli peluri tai narsisti. Minulle on ainakin sanottu etta jos mies esim. sanoo "mina huolehdin sinusta", juokse silloin ja lujaa.
[/quote]
Öh.. mitä pitäisi sitten sanoa? Mielestäni tuo oli ihan hauska aloitus, eikä tullut mieleen, että se olisi psykopaatin merkki. Voisihan sitä sanoa vaikka että "käytsä usein täällä" (omaperäistä!), tai jotain "sinulla on illan kaunein mekko" (tämäkin kuultiin). Ei mielestäni poikkea näistä aloituksista mitenkään pelottavalla tavalla.
Ap
[/quote]No mulle tuli vain fiilikset "liian hyvaa ollakseen totta", pelimiehelle tuollainen sopii, uhri saadaan tavallaan hypnoosiin tyylilla "tuo mies tekis vaikka mita mun puolesta, nyt voi rentoutua" Loppuillasta voikin sitten tulla vaikka minkalaista ehdottelua ja sehan on ok koska mies on "luotettavaksi havaittu".
Onko miehesta kuulunut mitaan? Juhannus on pitka joten olettaisi, jos mies on todella kiinnostunut ja juuri juhannusaatto ei sopinut ap:lle, voisi ehdottaa tapaamista jonakin muuna paivana juhannuksen aikana.
Mulle tuli ekaks mieleen että varattu. Soittaisin silti saisin epätietoisuuden pois.
Jos mies ei ole soittanut koska sita kaduttaa liiallinen avomielisyys, juhlahumu ja kevyt humalatila sai sen avautumaan vahan liikaakin ja nyt sita nolottaa. Joku hauska tekstari-heitto ap:n puolelta voisi ehka auttaa tilannetta.
Miksi naisten pitää edelleen olla passiivisia? Jo 20 v sitten kyllästyin totaalisesti tohon peliin ja otin taktiikan että omaa numeroa en anna, mies antaa jos haluaa ja saat siten itse päättää kiinnostiko tarpeeksi. Ei turhaa venailua ja huokailua onko kiinnostunut. Väitän, että kiinnostuksen taso tällä taktiikalla selviää usein jo samana iltana:). Kehotankin edes kokeilemaan, sillä jo toisella kerralla nappasin aviomieheni.:)
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 21:46"]
Miksi naisten pitää edelleen olla passiivisia? Jo 20 v sitten kyllästyin totaalisesti tohon peliin ja otin taktiikan että omaa numeroa en anna, mies antaa jos haluaa ja saat siten itse päättää kiinnostiko tarpeeksi. Ei turhaa venailua ja huokailua onko kiinnostunut. Väitän, että kiinnostuksen taso tällä taktiikalla selviää usein jo samana iltana:). Kehotankin edes kokeilemaan, sillä jo toisella kerralla nappasin aviomieheni.:)
[/quote]
Ihan hyvä vinkki. Vaikka luonnollisestikin ap:n kohdalla liian myöhäistä toteuttaa.
Minä en ehdottaisi tapaamista itse, varsinkaan tuossa tilanteessa. Jos mies on oikeasti kiinnostunut, niin satavarmasti tekee itse aloitteen. Jos ei, niin voisi hän ehkä lähteäkin kahville, mutta minulla olisi kuitenkin aina takaraivossa epäilys, ettei häntä oikeasti kiinnosta. Että viettää aikaa kanssani vaan paremman seuran puutteessa. Tosi monet ihmiset kuitenkin tuota harrastaa, kun eivät tykkää olla yksin. Miehiä ei kannata jahdata, ikinä! Pistät itsesi vaan altavastaajan asemaan alusta lähtien. Ei hyvä.
Vitsi mitä peliä ja tulkintaa ap ite tekee. En tajua. Kysy suoraan että "Haluatko tavata vielä? Missä ja milloin?" tai "Tavataanko siellä ja siellä silloin ja silloin?" niin asia selviää.
N39
aivovaimiomammat vaan katkeria. Jos ei soita niin laita tekstari, älä anna heti piparia, odota kk ja tutustu kunnolla. Vaikuttaa hyvältä mieheltä.