Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Törmäsinkö pelimieheen - vai enkeliin?

Vierailija
23.06.2013 |

Olin juhannusaattona tanssilavalla, ja siinä puolenyön jälkeen komea mies pysäytti minut ja kysyi voiko olla avuksi. Jäin juttelemaan ja hän teki selväksi, että olemukseni teki vaikutuksen ja juttelun edetessä moni muukin asia oli hänelle mieleen. Hän kertoi itsestään avoimesti ja oli hauska ja sanavalmis. ehdotti kyllä myös, että olisin lähtenyt mukaansa mökille jossa oli muutakin porukkaa, mutta en voinut (tuskin muutenkaan olisin). 

Olimme koko loppuillan yhdessä ja tunnelma kävi sähköiseksi, tanssittiin, suudeltiin... Oli tosi ihanaa. Minulle jäi vaikutelma, että hän piti minusta myös. Jo aiemmin oli puhe että vaihdetaan numeroita ja niin sitten tehtiinkin.

Ei ole kuulunut vielä ainakaan mitään, ja ajattelin että naisen ei kuulu soitella. Kauanko on syytä odottaa, kunnes voi unohtaa koko miehen?  Minua jäi todella vaivaamaan... En ole tavannut ketään aikoihin, joka olisi kolahtanut noin. Pelottaa, että oli ihan playeri.. 

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 15:48"]

. Ja kaveri oli tosi komea. Siksi epäilinkin, kun oli niin hyvännäköinen. Että mitä se minusta.. 

Ap

[/quote]

Niin, mitähän se sinusta olisi mahtanut haluta...

Vierailija
42/81 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 16:06"]Pelimiehellä on kiire ja siksi pitää koettaa kepillä jäätä. Mutta koska moni pitäisi mökkikutsua törkeänä, niin pelimies korostaa, että siellä on muitakin. Näin pyrkii luomaan naiselle turvallisuudentunnetta.

[/quote]

Pitää varmaan paikkansa. Mökki ei ehkä kuitenkaan ollut hänen, sillä hieman outoa olisi, jos omistaja hilluisi tansseissa sillä aikaa, kun vieraat ovat mökillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään ole seinästä reväistyn näköinen kuitenkaan, pidän ihan mahdollisena että voi pitää minua kauniina. Kiinnostavia näkökulmia.. Millainen on lähestymistapa, joka viestisi aitoa ihastusta ja saisi naisen kiinnostumaan? Jonkun verran minuakin miehet lähestyvät, mutta yleensä he eivät herätä minussa mitään kiinnostusta, vaikka puhuvatkin kauniita. 

Pelimies tuskin tunnustaa olevansa pelimies, sillä kysyin kyllä häneltä että onko tosissaan puhelinnumeron ja tapaamisten suhteen. Kyllähän siinä tietysti on helppo vakuuttaa että joo,  tottakai. Hän olisi takuulla päässyt minusta eroon jos olisi halunnut ilman numeron antamistakin, en olisi juossut perässä. 

Nyt yhä enemmän tuntuu siltä että taitaa olla selvä tapaus.. Mutta ainakin hetken minulla oli tosi hauskaa :). Teki hyvää kun on ollut pitkään yksin. Sydämeni ei ole särkynyt, kyselen siksi kun itse kiinnostuin enkä ole kokenut deittailija. 

Ap

Vierailija
44/81 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sille miehelle. Jos sä haluut, sun on otettava riski.

Vierailija
45/81 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

turha tehdä mitään pelimies-päätelmiä. ehkä oli muuten vaan puhelias ja mukava mies, joka ainakin sillä hetkellä tykkäsi ap:stä. mutta ap: ei kannata kysellä onko joku 'tosissaan' puhelinnumeron ja tapaamisten suhteen, tulee ehkä hieman liian vakava vaikutelma. 

jotenkin vaikutat hieman huonon itsetunnon omaavalta: ei se tee pelimiestä kenestäkään, jos viettää illan yhdessä eikä soita. on normaalia tutustua ihmisiin ja sitten jutuista tulee jotain tai ei. ei mies ole pelaaja, jos on kohtelias ja voi olla kiinnostunut vaikka soittaa muutaman päivän päästä vasta. ota rauhallisesti.

Vierailija
46/81 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 16:06"]

Pelimiehen merkkejä on ilmassa: Tuo outo lähestymiskysymys vaikuttaa tarkkaan harkitulta, ja sen tarkoituksena on saada nainen hämmentymään, mutta kuitenkaan tuollaisen "voinko olla avuksi" -kysymyksen esittäjälle ei yleensä olla vihaisiakaan.

Pelimies on lupsakka juttumies. Sillä saa naisten päät pyörälle. Pelimies myös tietää, että nainen pehmenee helposti, kun sitä kehuu enemmän kuin muut miehet. Pelimies kertoo itsestään avoimesti ennen kuin nainen ehtii kyselemään liikoja. Näin mies voi itse säädellä aiheet, joita haluaa itsessään paljastaa.

Mökille pyytäminen heti ensitapaamisella ei sekään ole mitään herrasmiestoimintaa. Pelimiehellä on kiire ja siksi pitää koettaa kepillä jäätä. Mutta koska moni pitäisi mökkikutsua törkeänä, niin pelimies korostaa, että siellä on muitakin. Näin pyrkii luomaan naiselle turvallisuudentunnetta.

Pelimies jättää naisen odottamaan soittoa, koska tarkoituksena on pitää nainen sopivan epävarmana. Illan aikana täkyjä on kuitenkin jaeltu sen verran runsaasti, että mies on jäänyt vaivaamaan naisen mieltä.

Toki mies voi kehua aidon ihastuneesti, olla lupsakka juttumies ilma laskelmointia ja haluta jatkaa iltaa mökillä ihan rehelliseltä pohjalta. Parhaiten pelimiehen tunnistaa siitä, että uskoo pään sisällä kilkuttavia hälytyskelloja. Kun sua kerran pelottaa, että kyseessä on pelimies, niin ei kai se pelko sulle ihan tyhjästä ole tullut.

[/quote]

joku tuossa kirjoittikin että vaikutan huonon itsetunnon omaavalta, asia on varmaan näin. Pidän lähes kaikkia minua lähestyneitä, itseäni kiinnostavia miehiä, pelimiehinä. Jos on komea, fiksu ja hauska niin se tuntuu aina liian hyvältä ollakseen totta. Nyt ajattelin mennä rohkeasti fiiliksen mukaan ilman että torjun kaverin heti. Koska olen vähän ujo, niin minua pidetään ehkä myös kylmänä. En ole suuna päänä kälättämässä tai flirttaile itse. 

Ap

Vierailija
47/81 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, vaikka nainenkin voi toki ottaa yhteyttä, niin jostain syystä itse olen kohdannut vain miehiä, jotka kyllä ottavat yhteyttä, jos niitä kiinnostaa, vaikka eivät olisikaan mitään pelimiehiä tai seurueen keskipisteitä tms. Ja vastaavasti jos eivät ole ottaneet, tai yhteydenpito on nihkeää, ja itse olen sitten ollut aktiivinen, niin ei se juttu ole mihinkään johtanut. Ei kyllä sinänsä yhtään kaduta oma aktiivisuus, eipähän tarvitse jossitella, mutta olen kyllä sittemmin alkanut ajattelemaan, että miehestä kyllä  kuuluu jos sitä kiinnostaa. Varsinkin jos mies itse on aloitteenkin tehnyt. Ja senkin olen huomannut, että jos ei halua suhteesta pelkkää seksisuhdetta, niin ei kannata harrastaa seksiä ekana tai vielä viidentenäkään iltana, vaikka se mies siis soittelisikin ja tuppaisi sitten iltamyöhään käymään..

Vierailija
48/81 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 16:31"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 16:06"]Pelimiehellä on kiire ja siksi pitää koettaa kepillä jäätä. Mutta koska moni pitäisi mökkikutsua törkeänä, niin pelimies korostaa, että siellä on muitakin. Näin pyrkii luomaan naiselle turvallisuudentunnetta.

[/quote]

Pitää varmaan paikkansa. Mökki ei ehkä kuitenkaan ollut hänen, sillä hieman outoa olisi, jos omistaja hilluisi tansseissa sillä aikaa, kun vieraat ovat mökillä.

[/quote]

en tiedä kenen mökki oli mutta koko seurue oli tansseissa. 

ap

Vierailija
49/81 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin huonon itsetunnon omaavana neuvon, että kannattaa jotenkin koittaa parantaa sitä itsetuntoa. Sanoit, että kysyit että onko mies tosissaan numeron ja tapaamisen suhteen- tuollaista ei kannata kysyä, se kuulostaa juuri siltä että "voinko uskoa tätä hyvää onneani että sinä satujen prinssi suostut tällaiselle noita-akalle soittelemaan?", vaikka oikeasti mies ei olisi yhtään sen ihkumpi kuin sinäkään. Tuosta saa jo heti alkuun sellaisen ripustautuvan olon, että mies joutuu pönkittämään huonoa itsetuntoasi alituisesti. Jos ajattelet asiaa toisinpäin, että itse lähestyisit jotakin miestä, ja hän alkaisi kysellä, että "ootko nyt tosissasi", niin eihän se kivalta tuntuisi? Ikään kuin mies ei muuta tekisikään kuin odottaisi että joku tulee pelastamaan hänet.

Vierailija
50/81 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai jos mietit, että kuinka kiinnostava on mies, joka ajattelisi samoin kuin sinä (ja esim. minäkin), että "voi voi, olen kyllä niin surkea, että jos joku nainen mua lähestyy, niin huijata se vaan yrittää", en minä itsekään mitään ripustautuvaa itsesurkuttelijaa haluaisi..

Vierailija
51/81 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain naiset voivat ylianalysoida näin. Tämä keskustelu olisi oivaa materiaalia johonkin miehet marsista naiset venuksesta-oppaaseen :D

Ap, minun neuvoni sinulle on että jos mies kolahti noin kovaa, soita ja ota tyypistä selvää. Mitä menetettävää sinulla on?

Vierailija
52/81 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monia pelimiehiä ja kyllä tuo ap:n tapaama mies vähän sellaiselta kuullostaa. Lirkutellaan samat ihkut stoorit 10:lle eri naiselle ja jos naiset eivät halua lähteä panemaan, niin kokeillaan vielä puhelinnumerotaktiikkaa, siinä vaiheessa joku nainen saattaa sittenkin lähteä, kun kokee ns. turvallisuudentunnetta. Jos ei numeron antaminen tepsi, niin jatketaan vielä yrittämistä uusien naisten kanssa ja jos ei koko iltana ole saanut "saalista", niin mennään kyrpä otsassa kotiin nukkumaan... Yleensä pleijerit saavat vaikka jonkun vanhan hoidon viereensä ja harvoin bileillan jälkeen joutuvat nukkumaan yksin. Eivätkä muuten paljon soittele naisille seuraavana päivänä ellei juhlat jatku ja kokeillaan sitä kauneinta naista vielä kerran...

Se nyt vaan on useimmiten noin, mutta ei tarkoita silti sitä etteikö joku ihan vilpittömästi olisikin ihastunut :)

Vierailija
53/81 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kyllä poikkeuksiakin on, mutta jostain syystä se vaan on vielä näin 2000- luvullakin niin, että se kiinnostunut mies ehtii kyllä soittaa ensin, ja jos sitä ei kiinnosta, niin se ei soita. Paitsi ehkä lauantaiöisin baarin jälkeen. Ehkäpä ne miehet kuitenkin vielä ajattelee, että se on miehen hommaa, vaikka naiset ei enää ajattelisikaan, tai sitten ne vain ovat rohkeampia ottamaan yhteyttä siihen kiinnostuksen kohteeseen.

Vierailija
54/81 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 17:56"]

Vain naiset voivat ylianalysoida näin. Tämä keskustelu olisi oivaa materiaalia johonkin miehet marsista naiset venuksesta-oppaaseen :D

Ap, minun neuvoni sinulle on että jos mies kolahti noin kovaa, soita ja ota tyypistä selvää. Mitä menetettävää sinulla on?

[/quote]

Ei varsinaisesti mitään menetettävää, mutta en halua nolata itseäni, jos hän onkin pelimies.

ap

Vierailija
55/81 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelen niin, että ei ne kaikki miehet uskalla soittaa. Ne hermoilee ihan samalla tavalla, erityisesti jos on aitoja tunteita pelissä. Pelimies sen sijasn voi soitella, eikä se soitto välttämättä litään suurta kiinnostusta merkkaa. Monet liitot olisi jänneet syntymättä jos nainen ei joskus ota aktiivista roolia.

Vierailija
56/81 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 11:24"]

Niin.. Hän kertoi tuolloin, että oli tapaillut jotain naista, joka aina teki aloitteet tapaamisiin ja oli kai jotenkin rakastunut. Ja hän sitten ihmetteli sitä, että eikö nainen tajua, jos mies ei kertaakaan ehdota tapaamista, että "ei oikein lähde". Silläkin ajattelin, että antaa olla, ymmärrän yskän! Vaikea ajatella että hän olisi varattu, jos olisi vienyt mut mökille, joka on täynnä ystäviä! Kiirekään tuskin on, jos on lomalla. Eli jäljelle jää suunnaton ujous tai pelimies.. 

Ap

[/quote]Uskomattoman laskelmoiva pelimies, turvaa selustansa niin ettei ap vahingossakaan alkaisi viela vinkumaan miehen peraan.

Vierailija
57/81 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpointa on laittaa jokin naseva tekstari, mies saa sitten soittaa takaisin. Ajattelin etta mies olisi saattanut hukata puhelinnumeron mutta lienee vain toiveajattelua koska mies oli soittanut ap:n kannykkaan (testisoiton?). 

Vierailija
58/81 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP pelaa peli loppuun asti. Koskaan ei tiedä miten käy ja se riski on otettava. Yhden illan suhteestakin voi alkaa pitkä suhde. Näin kävi mulla ja 18v. oltu yhdessä. Riskejä on otettava  vaikka sydän vuotaisi verta jälkeenpäin.

Vierailija
59/81 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, missä päin tapasit tämän miehen? ja mistä päin hän on kotoisin?

Vierailija
60/81 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 15:48"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 15:12"]

Miksi mies kysyi, että voiko olla avuksi? Mitä ihmeen apua sinä siinä tanssilavalla muka olisit tarvinut? Mulle kuulostaa juuri siltä, että ajatteli heti sinut nähtyään, että olet sen verran avuton, että sun hädänalaista tilaa voisi käyttää hyväksi ja saada sut sänkyyn. Ja kun ei onnannut, niin nyt ei ole kuulunut mitään.

Puhelinnumeron antoi, koska naisista on vaikea päästä eroon ilman numeron antamista.

[/quote]

:).. En ollut avuton, kai se oli hänen mielestään hauska aloitus ja tapa kiinnittää huomioni? Nyt kun mietin mitä hän sen jälkeen sanoi, että tekisi vaikka mitä jos voisi olla avuksi (tyyliin haen kuun taivaalta) niin onhan se imelää.. Mutta silloin se nauratti ja oli söpöä, erilaista. En ole juurikaan ollut iskuyritysten kohteena, joten tuo oli parhaasta päästä. Ja kaveri oli tosi komea. Siksi epäilinkin, kun oli niin hyvännäköinen. Että mitä se minusta.. 

Ap

[/quote]Kuka normaalimies sanoisi jotain tuollaista naiselle jota ei tunne. Nainenhan saattaisi olla vaikka narsisti tai psykopaatti, ja mies saisi ritarillisuutensa vuoksi vaikka minkalaisia ongelmia naisesta. Siispa tuo ap:n tapaama mies oli peluri tai narsisti. Minulle on ainakin sanottu etta jos mies esim. sanoo "mina huolehdin sinusta", juokse silloin ja lujaa.