Törmäsinkö pelimieheen - vai enkeliin?
Olin juhannusaattona tanssilavalla, ja siinä puolenyön jälkeen komea mies pysäytti minut ja kysyi voiko olla avuksi. Jäin juttelemaan ja hän teki selväksi, että olemukseni teki vaikutuksen ja juttelun edetessä moni muukin asia oli hänelle mieleen. Hän kertoi itsestään avoimesti ja oli hauska ja sanavalmis. ehdotti kyllä myös, että olisin lähtenyt mukaansa mökille jossa oli muutakin porukkaa, mutta en voinut (tuskin muutenkaan olisin).
Olimme koko loppuillan yhdessä ja tunnelma kävi sähköiseksi, tanssittiin, suudeltiin... Oli tosi ihanaa. Minulle jäi vaikutelma, että hän piti minusta myös. Jo aiemmin oli puhe että vaihdetaan numeroita ja niin sitten tehtiinkin.
Ei ole kuulunut vielä ainakaan mitään, ja ajattelin että naisen ei kuulu soitella. Kauanko on syytä odottaa, kunnes voi unohtaa koko miehen? Minua jäi todella vaivaamaan... En ole tavannut ketään aikoihin, joka olisi kolahtanut noin. Pelottaa, että oli ihan playeri..
Kommentit (81)
Jos se vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta: se on.
Juuri niin kuin kakkonen sanoi. Liian lipevää ja joo, varmasti olet tehnyt vaikutuksen, mutta että tosi monelta osin. Ja heti pyysi mökilleen yms.
Sano mun sanoneen, että jahtaa sua ja on hurmaava, mutta vain niin kauan kunnes on saanut sut sänkyynsä.
Tunnen ton miestyypin. Kokemusta on. Pelaa hänen peliään jos haluat, mutta sanele itse säännöt.
Niinpä. Voi itku :(. Olisihan se ollutkin liian ihanaa.. Ei tarvitse varmaan odotella soittoa.
Ap
No höh, oottelet nyt vielä pari päivää, mutta valmistaudu pahimpaan. On sitten kiva yllätys jos soittaakin :)
Sithän se peli vasta alkaa kun soittaa sulle. Miksi et ota ohjia omiin käsiin ja soita itse? Playerit ja varatut häipyy, jos oli tosissaan olisi varmasti iloinen sun yhteydenotosta.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 14:27"]
Sithän se peli vasta alkaa kun soittaa sulle. Miksi et ota ohjia omiin käsiin ja soita itse? Playerit ja varatut häipyy, jos oli tosissaan olisi varmasti iloinen sun yhteydenotosta.
[/quote]
Mieli tekisi kyllä, mutta usein neuvotaan ettei naisen tulisi soitella. Tosin hän antoi numeronsa (soitti puhelimeeni) joten kai sitten on molemmilla mahdollisuus yhteydenottoon.
Ap
Pistä tekstari ja kiitä kivasta illasta. Helpompaa kun soittaminen.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 14:34"]
Pistä tekstari ja kiitä kivasta illasta. Helpompaa kun soittaminen.
[/quote] Ei mitään tekstareita teinityyliin. Soitat, niin kuulet äänenkin. Jos ihastus on ollut molemminpuolista, sillä kuka ensimmäisenä soittaa ei ole merkitystä.
Tietenkin jos haluat passiivisena jäädä miettimään ja kuluttaa tuohon aikaa niin se on sitten oma juttusi. Itse soittaisin.
Aika usein kyllä tuollaiset lipevät ja heti "päälle puskevat" miehet ovat sellaisia liian hyviä ollakseen totta... Naiset tykkää, kun tullaan kehumaan oikein kunnolla ujostelematta ja annetaan tulla vähän hunajaisia kliseitä... Sitten saadaan joko mukaan samaan sänkyyn tai sitten ei ja vaihdetaan vaan muodon vuoksi numeroita eikä oteta enää yhteyttä, kun ei flaksi käynytkään. TOSIN jos ap olet rohkea ja itsevarma, niin ota sinä häneen yhteyttä! Voi olla, että yllättyy kunnolla, kun harvemmin naiset tekevät niin :)
[/quote]
Mieli tekisi kyllä, mutta usein neuvotaan ettei naisen tulisi soitella. Tosin hän antoi numeronsa (soitti puhelimeeni) joten kai sitten on molemmilla mahdollisuus yhteydenottoon.
Ap
[/quote]
Typeriä ja vanhan aikaisia neuvoaja nuo tuollaiset. Pitääkö aina odotella että mies tekee jotain,miksi?
Ota itse yhteyttä.
Pelimiehestä juuri eronneena neuvon, että soita todellakin, vilpittömästi sellaisena kuin olet. Jos langan päässä on vaivautunut kaveri, tiedät ettei ole tosissaan. pelimiesten kanssa ei kannata ruveta pelaamaan vaan toimia selkeästi, rehellisesti ja nenäkkäin. Siihen eivät pelimiehet pysty, koska on niin paljon säätöä ja kontrolloitavaa. Pelimies on myös kova selittämään, ja hänet saa kiinni vain silloin kun se hänelle sopii. Että kannattaa lähteä siitä että toimitte vähintään 50% kuten sulle sopii. Jos se ei käy, niin paskaan olet näppisi iskenyt. Tällä kokemuksella täytyy sanoa, että naisen tarve tulla kohdelluksi jonakin ihmeellisenä, jalustalle nostettuna erityisyytenä tekee hänestä pelimiehelle helpon uhrin, jolle voi syöttää ihan mitä vain, yksinkertaisilla imarteluilla, ja nainen jää typeränä kuolaamaan lisää. Sen sijaan pitäisi katsoa kuinka reilusti mies järjestää asioitaan sun tahtosi ja menosi huomioonottaen.
Miksi mies kysyi, että voiko olla avuksi? Mitä ihmeen apua sinä siinä tanssilavalla muka olisit tarvinut? Mulle kuulostaa juuri siltä, että ajatteli heti sinut nähtyään, että olet sen verran avuton, että sun hädänalaista tilaa voisi käyttää hyväksi ja saada sut sänkyyn. Ja kun ei onnannut, niin nyt ei ole kuulunut mitään.
Puhelinnumeron antoi, koska naisista on vaikea päästä eroon ilman numeron antamista.
Minäkin tapasin tuollaisen miehen, 21 vuotta sitten. En soittanut, mutta hän soitti. Saman miehen kanssa olen vieläkin.
[/quote]
Ap
[/quote]
Jos itse aloitat pelaamaan parisuhdepeliä, voit olla varma että toinenkin pelaa. Mikset ole rehellinen alusta asti ja soita itse. Sittenpähän kuulet kiinnostaako. Eikö se ole parempi kuulla saman tien kuin odotella turhaa päivä- tai viikkokaupalla. Ja tuollaiset nais-mieskliseet saat unohtaa jos oikeasti rehellistä tasa-arvoista parisuhdetta haluat.
tai ehkä mies yksinkertaisesti piti ap:tä kiinnostavana naisena. ap, odota rauhassa, jos mies on tarpeeksi kiinnostunut, se soittaa.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 15:34"]
. Mikset ole rehellinen alusta asti ja soita itse. Sittenpähän kuulet kiinnostaako.
[/quote]
Pelimiestä kiinnostaa aina. Sen tietää soittamattakin. Joten ei soittamalla oikeasti mitään selviä.
Sillä se selviää, että jos soittoa ei ala kuulumaan, niin se johtuu siitä, että miehellä on säätöä juhannuspäivän tansseissa tavatun naisen kanssa. Soittaa aattomorsiamelle vasta sitten, kun juhannuspäivän lyyli on hoideltu.
Ja tuo oli niin totta, että pelimies ei siedä sitä, että naiselle ei aina käykään tapaaminen juuri silloin, kun hän haluaa. Voi ihan hermostua siitä, että nainen ei olekaan heti vapaa, vaikka hän nyt juuri sai työvuoronsa muutettua ja voitais tavata tänään klo 23. Ja naisen ehdottamat ajat hän on juuri töissä tai mökillä tai reissussa tai ties missä kaverin talkoissa.
Mulle tuntuu vähän vieraalta tuo ap:n tilanne. Ensinnäkin: ovat olleet tekemisissä vain yhden illan. Älä nyt hyvä neito sydäntäsi tällaisen takia mene särkemään tai pois antamaan! Jos tapaa miellyttävän miehen, joka lupaa ottaa yhteyttä muttei ota, niin olisit onnellinen. Hän ei kaivannut muuta kuin seuraasi kyseisenä iltana.
Totta kai nainenkin voi ottaa yhteyttä, mutta eikö pitäisi olla tarpeeksi selkeä signaali se, että mies ei ota? Miksi ottaa yhteyttä mieheen, jota ei sen vertaa kiinnosta, että ottaisi itse yhteyttä? Voi olla ongelmia tiedossa sellaisesta, sanonpa vaan. Ja sanon myös sen, että miehet kyllä osaavat olla aktiivisia, jos heitä ihan oikeasti kiinnostaa, niin surullista kuin se joskus onkin.
ps. lipevät ja imartelevat miehet on harvoin mitään kovin arvokkaita helmiä
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 15:12"]
Miksi mies kysyi, että voiko olla avuksi? Mitä ihmeen apua sinä siinä tanssilavalla muka olisit tarvinut? Mulle kuulostaa juuri siltä, että ajatteli heti sinut nähtyään, että olet sen verran avuton, että sun hädänalaista tilaa voisi käyttää hyväksi ja saada sut sänkyyn. Ja kun ei onnannut, niin nyt ei ole kuulunut mitään.
Puhelinnumeron antoi, koska naisista on vaikea päästä eroon ilman numeron antamista.
[/quote]
:).. En ollut avuton, kai se oli hänen mielestään hauska aloitus ja tapa kiinnittää huomioni? Nyt kun mietin mitä hän sen jälkeen sanoi, että tekisi vaikka mitä jos voisi olla avuksi (tyyliin haen kuun taivaalta) niin onhan se imelää.. Mutta silloin se nauratti ja oli söpöä, erilaista. En ole juurikaan ollut iskuyritysten kohteena, joten tuo oli parhaasta päästä. Ja kaveri oli tosi komea. Siksi epäilinkin, kun oli niin hyvännäköinen. Että mitä se minusta..
Ap
Pelimiehen merkkejä on ilmassa: Tuo outo lähestymiskysymys vaikuttaa tarkkaan harkitulta, ja sen tarkoituksena on saada nainen hämmentymään, mutta kuitenkaan tuollaisen "voinko olla avuksi" -kysymyksen esittäjälle ei yleensä olla vihaisiakaan.
Pelimies on lupsakka juttumies. Sillä saa naisten päät pyörälle. Pelimies myös tietää, että nainen pehmenee helposti, kun sitä kehuu enemmän kuin muut miehet. Pelimies kertoo itsestään avoimesti ennen kuin nainen ehtii kyselemään liikoja. Näin mies voi itse säädellä aiheet, joita haluaa itsessään paljastaa.
Mökille pyytäminen heti ensitapaamisella ei sekään ole mitään herrasmiestoimintaa. Pelimiehellä on kiire ja siksi pitää koettaa kepillä jäätä. Mutta koska moni pitäisi mökkikutsua törkeänä, niin pelimies korostaa, että siellä on muitakin. Näin pyrkii luomaan naiselle turvallisuudentunnetta.
Pelimies jättää naisen odottamaan soittoa, koska tarkoituksena on pitää nainen sopivan epävarmana. Illan aikana täkyjä on kuitenkin jaeltu sen verran runsaasti, että mies on jäänyt vaivaamaan naisen mieltä.
Toki mies voi kehua aidon ihastuneesti, olla lupsakka juttumies ilma laskelmointia ja haluta jatkaa iltaa mökillä ihan rehelliseltä pohjalta. Parhaiten pelimiehen tunnistaa siitä, että uskoo pään sisällä kilkuttavia hälytyskelloja. Kun sua kerran pelottaa, että kyseessä on pelimies, niin ei kai se pelko sulle ihan tyhjästä ole tullut.
67 vastaaa
mun mies ei pelannut... tai pelas xBoxia... tylsää harmaata 15vuotta. No rakkautta on mutta ei intohimoa. Nyt mulla uusi suhde jossa intohimoa ja myös sen olen tehnyt selväksi että en välttämättä pysy yhden ihmisen helmoissa vaikka kuinka olenkin rakastunut tähän uuteen kumppaniini...
Mä laskin että mä olen elämässäni ollut 2miehen 1naisen kanssa... Onko tää luku jonka mä haluan pitää... ei.
Sitä paitsi parhaimmillaan toi johtaa ystävyyteen jossei muuta? Tai kivaan päivään tai suuriin sydän suruihin, mutta missään nimessä en jättäisi sitä kokeilematta. Tässä saa olla vähän niin kuin lapsi huvipuistossa ja valita laitetta... :)