Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törmäsinkö pelimieheen - vai enkeliin?

Vierailija
23.06.2013 |

Olin juhannusaattona tanssilavalla, ja siinä puolenyön jälkeen komea mies pysäytti minut ja kysyi voiko olla avuksi. Jäin juttelemaan ja hän teki selväksi, että olemukseni teki vaikutuksen ja juttelun edetessä moni muukin asia oli hänelle mieleen. Hän kertoi itsestään avoimesti ja oli hauska ja sanavalmis. ehdotti kyllä myös, että olisin lähtenyt mukaansa mökille jossa oli muutakin porukkaa, mutta en voinut (tuskin muutenkaan olisin). 

Olimme koko loppuillan yhdessä ja tunnelma kävi sähköiseksi, tanssittiin, suudeltiin... Oli tosi ihanaa. Minulle jäi vaikutelma, että hän piti minusta myös. Jo aiemmin oli puhe että vaihdetaan numeroita ja niin sitten tehtiinkin.

Ei ole kuulunut vielä ainakaan mitään, ja ajattelin että naisen ei kuulu soitella. Kauanko on syytä odottaa, kunnes voi unohtaa koko miehen?  Minua jäi todella vaivaamaan... En ole tavannut ketään aikoihin, joka olisi kolahtanut noin. Pelottaa, että oli ihan playeri.. 

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitte aivan oikeassa! Mies oli liian hyvä ollakseen totta. Laitoin hänelle viestin, kiitin kivasta illasta enkä muuta. Hän vastasi ystävällisesti, kiitti myös ja kertoili mitä touhuaa jne. Semmoista tavallista. Mutta sen jälkeen ei ole kuulunut mitään. 

Olen tyytyväinen, että otin yhteyttä, sillä muuten asia olisi jäänyt vaivaamaan. Tuskin tuossa nolasin itseäni pahasti.

Ap

Vierailija
2/81 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis, eihän tuosta nyt voi mitään päätellä. Ehdotitko tapaamista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehdottanut.. mutta vaihdettiin pari viestiä ja "vuoro" jäi hänelle. 

Ap

Vierailija
4/81 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. No mut hyvä ettei nyt jäänyt vaivaamaan. Ja ihan tyylikkäästi hoidit homman

Vierailija
5/81 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään välttämättä mitään parisuhdetta ole hakemassa, mutta olisi kiva ollut silti tavata uudestaan. Sainpahan hyvän "opetuksen", kuinka jotkut osaavat kietoa naisen pikkusormen ympärille.. melko uskottavasti vielä. Mutta ehkä halusin kovasti uskoa, että hän oli ihastunut :D. 

Ap 

Vierailija
6/81 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan kannattanut sanoa että "olisi kiva tavata uudestaan"? Edelleen miehet ei ole mitään ajatustenlukijoita, eihän tuosta voi nyt vielä päätellä yhtään mitään.

Vierailija
7/81 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 10:18"]

Oliskohan kannattanut sanoa että "olisi kiva tavata uudestaan"? Edelleen miehet ei ole mitään ajatustenlukijoita, eihän tuosta voi nyt vielä päätellä yhtään mitään.

[/quote]

Olisiko niin herrasmies, että ei muka kehtaisi itse ehdottaa? Enpä usko.. Luulen, että kun mies haluaa tavata, hän myös sen kertoo. Oli kuitenkin niin innokas suutelemaan ym. että ujoudesta tuskin on kyse.

Ap

Vierailija
8/81 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 10:33"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 10:18"]

[/quote]

Olisiko niin herrasmies, että ei muka kehtaisi itse ehdottaa? Enpä usko.. Luulen, että kun mies haluaa tavata, hän myös sen kertoo. Oli kuitenkin niin innokas suutelemaan ym. että ujoudesta tuskin on kyse.

Ap

[/quote]

Mä en vaan ymmärrä tällaista ihmettelyä, kysykää naiset suoraan niin ei tarvitse kummastella. Siinä viimeistään olisi huomannut miehen reaktion, jos tekosyitä olisi ilmennyt niin tietää ettei häntä ainakaan kiinnosta.

Vierailija
9/81 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nyt kanssa ihmettelen ap:n kainostelua. Jos olet kerran aikuinen nainen ja tavannut mahdollisesti kiinnostavan miehen, niin mitä odotat. Jos kerran haluaisit tavata herran uudestaan, niin kysy! Saat sitten vastauksen ja voit jatkaa eteenpäin, yhdessä tai erikseen. Nyt jäät vain vatvomaan asiaa ja surkuttelemaan, että miksei mitään tapahdu. 

t:mies

Vierailija
10/81 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies! Mikset itse vastaavassa tapauksessa ehdottaisi tapaamista? Jos olit kerran niin ihastunut, että polvet notkuu :)? 

Ap

Vierailija
11/81 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja ap:n idioottimaisuutta! Olisit ehdottanut suoraan tapaamista jos sitä haluat! Ei miehet ajattele kuten me naiset, että pitäähän sitä miehen tehdä aloite. Nyt laitat vaikka uuden viestin tai ihan suoraan soitat, sinulla ei ole mitään menetettävää.

Vierailija
12/81 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 10:49"]

Mies! Mikset itse vastaavassa tapauksessa ehdottaisi tapaamista? Jos olit kerran niin ihastunut, että polvet notkuu :)? 

Ap

[/quote]

Minä ehdottaisinkin, mutta en pysty vastaamaan tämän sinun tapaamasi miehen puolesta, että miksi hän ei soita. Syitä voi olla monia kuten täällä on jo spekuloitu, mutta niistä saat varmuuden vain kysymällä. Hän voi tosiaan olla ujo, varattu, pelimies, kiireinen, eroamassa tai ajatella, että annoit hänelle pakit ja siksi ei halua painostaa. 

Eli soita tai tekstaa ja pyydä mies uusiin tansseihin tai vaikka syömään. 

t: mies

Vierailija
13/81 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon kyllä vähän sitä mieltä, että ap:han teki jo aloitteen, mutta jos ap:ta yhtään mietityttää että kannattaako vielä kysyä vai ei, niin kysyisin. Jos ei halua tavata, niin voit ainakin olla tyytyväinen, ettet silloin tavatessanne lähtenyt miehen yhden illan jutuksi..sitähän ei tiedä, vaikka mies olisi esim. varattu

Vierailija
14/81 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.. Hän kertoi tuolloin, että oli tapaillut jotain naista, joka aina teki aloitteet tapaamisiin ja oli kai jotenkin rakastunut. Ja hän sitten ihmetteli sitä, että eikö nainen tajua, jos mies ei kertaakaan ehdota tapaamista, että "ei oikein lähde". Silläkin ajattelin, että antaa olla, ymmärrän yskän! Vaikea ajatella että hän olisi varattu, jos olisi vienyt mut mökille, joka on täynnä ystäviä! Kiirekään tuskin on, jos on lomalla. Eli jäljelle jää suunnaton ujous tai pelimies.. 

Ap

Vierailija
15/81 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sulla on oikeasti menetettävää? Vaikka olisikin pelimies niin pelaa yksi erä hänen kanssaan? Vaikeaa? Ehkä, mutta miksi jätät kokemuksen kokematta. Elämä ei ole mitään jos ei ole kokemuksia...

Kokemuksena 15vuotta saman miehen kanssa ja nyt riuhdoin itseni irti ja mulla aukesi silmät :)

Nyt laitat sille tekstarin että nähdäänkö!!! HETI!

Vierailija
16/81 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 11:32"]

mitä sulla on oikeasti menetettävää? Vaikka olisikin pelimies niin pelaa yksi erä hänen kanssaan? Vaikeaa? Ehkä, mutta miksi jätät kokemuksen kokematta. Elämä ei ole mitään jos ei ole kokemuksia...

Kokemuksena 15vuotta saman miehen kanssa ja nyt riuhdoin itseni irti ja mulla aukesi silmät :)

[/quote]

Olet ihana :)

Ap

Vierailija
17/81 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ujokin mies ellei ole ihan nuori tee aloitteen, jos kiinnostaa.

Jotkut miehet ja naiset ihastuu herkästi ja sitten päivänkin päästä huomaavat, että se oli vain liian pikainen ihastuminen ja se on haihtunut. Itselle käynyt kerran samoin sekä itse tuntenut samoin eli ihastus hävisi hyvin äkkiä.

Minä odottelisin, jos mies tekee aloitteen, ellei niin ei ollut ihastunut. Kyllä mies tajusi, että olet ihastunut ja lähtisit treffeille, jos ehdottaa.

Vierailija
18/81 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 11:32"]

[/quote]

Niin, ja sama juttu mullakin takana, samat vuodet.. exä pelasi liiton aikana, mulla olisi nyt mahdollisuus ihan luvan kanssa :)

Ap

Vierailija
19/81 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein kerran samantyyppisessä tapauksessa niin, että kun mies ei sitten millään löytänyt aikaa lähteä kahville tms päiväsaikaan tapahtuvia juttuja, niin ehdotin sitten seksiä. Johan siltä löytyi aikaa ja mielenkiintoa. Itselleni vain sitten tuli kiireitä kun olisi pitänyt nähdä..eipähän tarvinnut jäädä miettimään, että mitä se minusta halusi, vaikka olisi kyllä ollut se toinen vaihtoehto kivempi. Eli siis veikkaan, että jos ap laittaisi viestiä, että "panettaa, tuletko helpottamaan", niin varmaan ei mies ujostelisi yhtään.

Vierailija
20/81 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se löysi varmaan jonkun muun juhannuspanon. Jos se ettei ekana ole haaroja levittämässä, saa miehen luovuttamaan niin antaapi olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme