Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uuden miesystävän kaverit kaikki häntä komeampia

Vierailija
26.07.2020 |

Onko muille sattunut näin? Olen pikkuhiljaa huomannut tämän kun olen heitä tavannut ja facebookista nähnyt. Lähes kaikki myös käyvät salilla ja treenaavat. Miehenikin käy, mutta ei ole huomattavissa samanlaisia tuloksia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon.

Vierailija
2/6 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se on sinulle kynnyskysymys, niin suosittelen vaihtamaan miestä. Itselläni on ehkäpä komein mies jonka olen koskaan eläissäni nähnyt. Eipä paljon lohduta teräksiset vatsalihaspalat ja täydellinen sänki kun juo omaa erikoisaamiaispaahdettua espressoaan ja selailee työpuhelintaan kun itse et ole ehtinyt edes suihkussa käymään kun lapset pitää huolehtia aamuvalmiiksi. Hohto vähän niinkuin menee ajan myötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinulle on kumppanissasi tärkeää, ulkonäkö ja lihaksetko? Miksi muutenkaan vertaat häntä muihin? Jos hän on sinulle jo aiemmin kelvannut, niin miksi komeampien kaverien pitäisi vaikuttaa asiaan millään tavalla? Kumppanissasi voi olla monta muuta parempaa asiaa verrattuna komeampiin kavereihinsa. Komeus tai kauneus ei muutenkaan lopulta kerro ihmisestä juuri mitään. Joillekin salilla käyminen on suuri osa elämää ja vie paljon aikaa, jaksaisitko sellaista? Jotkut taas treenaavat pelkästään ulkonäön takia ja ovat myös valmiita tekemään mitä vain sen eteen. Siis ihan mitä vain, vaikka steroideja.

Vierailija
4/6 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan katsonut puolisoni kavereita "sillä silmällä". Ihastuin puolisoni ulkonäköön ja sen erityispiirteisiin juuri siksi, että ne tekivät hänestä ainutlaatuisen ja haluttavan ja edelleen voisin ihan vain istua ja katsella häntä, kun hän tekee pihalla jotain. En osaa katsoa hänen ystäviään miettien, olisinko kiinnostunut heistä, jos olisin sinkku (so näkisinkö heidät haluttavina, puoleensavetävinä eli komeina) enkä koe siihen edes tarvetta.

Minusta kuulostaa siltä, että et ole rakastunut mieystävääsi.

Vierailija
5/6 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muaki ahistaa kun naisen kaikilla kavereilla on isommat tissit ja paremmat hampaat.

Miksi sä jumala mut hylkäsit, mitään pahaa en oo tehny. yhyhyhy yyyyy

terv. Natural born silakka m42

Vierailija
6/6 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ainakin kaksi eksää, jotka olivat kaveripiiriensä ”epäviehättävimmästä päästä”. Minuun vetosi heidän aitoutensa ja se, ettei heillä ollut tarvetta todistella olevansa jotain muuta kuin ovat. Molemmat olivat ihan normaaleja ihmisiä ja sinut itsensä kanssa ja suosittuja kavereidensa kesken.

Muutenkin miesmakuni on ehkä hieman poikkeuksellinen, sillä ne tylsän komeat eivät herätä mitään erityisiä viboja, mutta viehätyn pienistä virheistä ja persoonallisista piirteistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi