Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen katoamien treffien lähestyessä.

Vierailija
26.07.2020 |

Osaisiko joku sanoa, miksi mies pyytää useita kertoja netissä treffeille ja kun viimein pääsisit, niin katoaa?

Minua on tänä kesänä ja viime keväänä yhteensä pyydetty treffeille 5 kertaa. Jokaisella kerralla ollaan kirjoiteltu tovi ja ollut hauskaa juttua. Sitten mies päättää pyytää treffeille. Kun treffeistä pitäisi sopia, niin mies lakkaa pitämästä yhteyttä. Miksi?

Toinen asia vaivaa. Olen 45 vuotias ja etsin ikäistäni seuraa. Minua +5v. nuoremmat miehet ki8rjoittelevat, vaikka selkeästi tahtovat vielä perhettä. Miksi he tuhlaavat aikaansa minuun, kun en aio lapsia enää tehdä?

Netti pursuaa 40-45-vuotiaita isäksi tahtovia miehiä. Silti heidän profiileissaan lukee, että omistavat paljon harrastuksia. Miksi he kuvittelevat, että perhettä tahtova nainen haluaisi miehen, joka ei ole koskaan kotona?

Ja tiedoksi, etten ole lihava tai ruma, enkä etsi Tom Cruisea tai Bratt Pittiä. Ihan tavallista miestä, joka tahtoisi parisuhteeseen naisen kanssa, jolla lapset jo aikuisia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoitko tai teitkö jotain siinä sopimisen välissä?

Vierailija
2/6 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omasta mielestäni. Kysyi treffeille lähtöä ja minåä vastasin, että "Mennään vaan. Milloin sopisi?" ja tähän ei enää vastausta kuulunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies on kysynyt useampia naisia treffeille varmuuden vuoksi ja jonkun sinua kiinnostavamman suostuessa on sitten skipannut treffit sinun kanssasi. Tuo selitys tuli ensimmäisenä mieleeni. Vaikea sanoa kuitenkin, onko asia noin, sillä itse en ole koskaan toiminut tuolla tavalla.

Vierailija
4/6 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni vain käyttää aikaansa tinderissä. Tälle miehelle varmaankin riitti, että olisit lähtenyt treffeille? Ei siis oikeasti halunnut treffejä.

Vierailija
5/6 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Osaisiko joku sanoa, miksi mies pyytää useita kertoja netissä treffeille ja kun viimein pääsisit, niin katoaa?"

Kyllä.

"Minua on tänä kesänä ja viime keväänä yhteensä pyydetty treffeille 5 kertaa. Jokaisella kerralla ollaan kirjoiteltu tovi ja ollut hauskaa juttua. Sitten mies päättää pyytää treffeille. Kun treffeistä pitäisi sopia, niin mies lakkaa pitämästä yhteyttä. Miksi?"

Koska niillä miehillä on useita verkkoja vedessä. He juttelevat monen naisen kanssa kerrallaan. Ketään ei heitetä verkoista takaisin järveen koska aina on mahdollisuus seksin harrastamiseen jos nyt ei muuta. Naistne huomion saaminen nostaa myös itsetuntoa, joten mitä useampi juttelukaveri, sen parempi.

= Miehet löysivät jonkun kiinnostavamman

"Toinen asia vaivaa. Olen 45 vuotias ja etsin ikäistäni seuraa. Minua +5v. nuoremmat miehet ki8rjoittelevat, vaikka selkeästi tahtovat vielä perhettä. Miksi he tuhlaavat aikaansa minuun, kun en aio lapsia enää tehdä?"

Koska  he haluavat seksiä.

"Netti pursuaa 40-45-vuotiaita isäksi tahtovia miehiä. Silti heidän profiileissaan lukee, että omistavat paljon harrastuksia. Miksi he kuvittelevat, että perhettä tahtova nainen haluaisi miehen, joka ei ole koskaan kotona?"

Koska miehet tietävät että nainen usein haluaa menevän sankarin joka kesyyntyy parisuhteessa kotimieheksi.

"Ja tiedoksi, etten ole lihava tai ruma, enkä etsi Tom Cruisea tai Bratt Pittiä. Ihan tavallista miestä, joka tahtoisi parisuhteeseen naisen kanssa, jolla lapset jo aikuisia."

Tuo ei kerro mitään siitä millaisia tavallisia miehiä oikeasti katselet. Top 20% ja bottom 20% ovat kaksi eri asiaa, vaikka taviskategoriaan menevätkin.

Vierailija
6/6 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös monet naiset peruvat treffejä ja katoavat. Siksi miehen on pakko chatata 3-5 naisen kanssa koko ajan, että edes yksi suhde syntyisi. AP:lle käy varmaan niin, että miehet pääsevät maaliin jonkun huokuttelevamman kanssa kanssa?