Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni "hylkäsi" juhannukseksi

Vierailija
22.06.2013 |

Olimme siis sopineet, että torstaina lähtisimme perheen kanssa miehen kotiin. Meillä on siis vajaa vuoden ikäinen poika. Olemme melkein kolmekymppisiä, joten luulisi miehen osaavan käyttäytyä. Torstaina pakkasin omia ja lapsen tavaroita ja kysyin mieheltä, että koska hän aikoo pakata, hän vain vastasi, ettei aio, ja ilmoitti ettei aio lähteä jos ei saa ryypätä. Lapsellinen nuija. Olimem sopineet lähtevämme jo siis torstaina 5 kieppeillä, kun ajomatkaan menee kumminkin pari tuntia. Kello oli neljä ja sanoin, että jos aikoo kyytiin päästä niin pakkaa nyt ja muistutin, että itse oli ehdottanut juhannusta hänen vanhempiensa luona. Häntä kuulemma vitutti niin valtavasti kun ei saanut ottaa viinaa mukaan, " nyt kun tuo paskavaippa on meillä".  En jaksanut ruveta riitelemään enempää, vaan ilmoitin, että lähdemme viideltä pojan kanssa, tulit tai et.  Puoli viisi hän sitten ilmoitti että lähtee kaverin kanssa baariin. Joten ei lähde siis mukaan. Koska juhannuksena pitää saada ryypätä. Ajoin sitten siis hänen vanhempiensa luokse kaksistaan lapsemme kanssa ja vietämme täällä juhannuksen. En ole edes yrittänytkään soittaa hänelle, että miten menee. Hänen vanhempansakin ovat vihaisia ja pettyneitä häneen. Enpä ole oikein nauttinut täällä olosta, kun nimenomaan tulimme tänne rentoutumaan koko perheen voimin. Toivottavasti olisi maailman pahin krapula. Huomenna pitäisi mennä takaisin kotiin... En haluaisi. 

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, ap tässä taas. Nyt mies soitti. Sanoin, etten halua puhelimen välityksellä keskustella kauaa, mutta hän teki selväksi, ettei se ryyppäminen ollut sen arvoista, ja myönsi itsekin, että on käyttäytynyt kuin teinipoika. Joten tästä on siis hyvä jatkaa. En ole niin syvällä suossa kuin luulin. Mutta keskustelu käydään joka tapauksessa samalla kaavalla.

Ja nro. 14, Lapsi oli todellakin toivottu molemmin puolin, eikä minun enempää tarvitse edes selitellä. 

ja nro. 15. En ole kieltänyt häntä menemästä, jos nyt olet sattunut yhtään tarinaa kunnolla lukemaan, hän tämän juhannuksen vanhempiensa luokse itse suunnitteli, ja viime hetkellä muutti mielensä. Ja en itse ole juhlija tyyppiä, enkä siis katso tarpeelliseksi lähteä kaverieni kanssa ulos. Nautin rauhasta.  Ja meni tuo lause ohi hilseen " Joka tinen hetki...." Mikä on tinen hetki?? :D

Vierailija
42/51 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne muslimimiehet tapa eniten tässä maassa omia vaimojaan??? Että ei kiitos. Mielummin otan sohvalla kuorsaavan miehen, kuin hakkaavan ja dominoivan miehen. Ja aina pitäisi possun lihaa varoa? Ei ole vaan mun juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo peli jatkuu vielä. Luo hyvät välit miehesi vanhempii niin voit jatkossakin viettää jussit siellä paskavaippasi kanssa.

Vierailija
44/51 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatpahan sitten vuosien päästä muistuttaa pojallesi, että isäsi mielestä oot pelkkä paskavaippa.

Vierailija
45/51 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen

Vierailija
46/51 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tommonen olis jo mulla ex..

Vierailija
47/51 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä ihmetellä näitä joitakin kommentoijia. Mikä kumma siinä on, että suomalaisille ryyppääminen on niin pyhä asia, että se on jokaisen juhlan päätapahtuma? Ja ratkaisu kaikkeen on se, että antaa miehen juoda ja ryyppää itsekin kavereittesi kanssa? Itseäni ei kiinnosta lainkaan lärvien vetäminen ja toivoisin myös, että pienten ja vähän isompienkin lasten vanhemmat antaisivat mukavia muistoja myös lapsilleen. Mitä mukavaa siinä on, jos puolet ajasta ollaan krapulassa. Itselleni ei tee ollenkaan tiukkaa olla juomatta vaikka kokonaan, vaikka eilen pari siideripulloa otinkin. Hauskaa oli silti, mutta taidan olla tämän päivän omissa oloissani, humalaisia ei koko aikaa jaksa.

Vierailija
48/51 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuisuusihmetykseni on, miten naiset vaan toinen toisensa jälkeen tekevät lapsia tuollaisten viinaanmenevien, keskenkasvuisten luuseri-urpojen kanssa? En vaan kertakaikkiaan käsitä, ja siksi taas ihmetteln ääneen.

Vierailija
49/51 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ex mies teki samanlaisen tempun muutama vuosi sitten. Kyse oli kumminkin jouluaatosta. Olimme luvanneet mennä minun vanhempien luokse, mutta jouluaatonaattona mies ilmoitti, ettei jaksa lähteä. Kotona se sitten kökki pelaamassa pokeria koko joulun, kun minä olin lasten kanssa mummolassa. Sen verran hävetti sen käytös, että hävettää vieläkin. Erottiin sitten tammikuussa. En voinut kohdella häntä enää normaalisti, koin asian hyvin loukkaavana, enkä kyennyt enää rakastamaan häntä.

Vierailija
50/51 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme nipoilua muijalta. Juhannus on viinan juhlaa.

Vierailija
51/51 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2013 klo 17:20"]

Oma ex mies teki samanlaisen tempun muutama vuosi sitten. Kyse oli kumminkin jouluaatosta. Olimme luvanneet mennä minun vanhempien luokse, mutta jouluaatonaattona mies ilmoitti, ettei jaksa lähteä. Kotona se sitten kökki pelaamassa pokeria koko joulun, kun minä olin lasten kanssa mummolassa. Sen verran hävetti sen käytös, että hävettää vieläkin. Erottiin sitten tammikuussa. En voinut kohdella häntä enää normaalisti, koin asian hyvin loukkaavana, enkä kyennyt enää rakastamaan häntä.

[/quote]

Oliko tämä ainut syy eroon? Ettekö keskustelleet asiasta rakentavasti? Esität asian nyt niin, että mies teki kerran idioottimaisesti ja menetit kunnioituksen häntä kohtaan ja erosit. Todennäköisesti taustalla oli paljon muitakin ongelmia, eikö niin?

Kyllä avioliitossa tulee kaikenlaisia ongelmia vuosien mittaan, mutta kyllähän ne kannattaa selvittää ja niistä oppia. Sitä varten on jopa ammattiauttajia olemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän