ne hajustetetut pikkuhousunsuojat
Tiesittekö naiset? sen muuten haistaa kellä semmonen hajustettu on pöksyissä kun on lähellä nainen/naisia. eilen illalla kun oltiin juhannus tapahtumassa tyttöystävän kanssa missä oli satama baari jne..ja tietysti kokko alue aivan täynnä ihmisiä ihmettelin jossain välissä että käyttääpäs moni nainen samaa hajuvettä mitä tyttöystävä käyttää no otettiin siinä virvokkeita ja menin sit käymään vessassa ja pois tullessa tuli nenään taas sama tuttu tuoksu kun naisten vessaan oli pitkä jono mietin että mikä? sit muistin että meillähän vessa tuoksuu ihan samanlaiselle kun siellä on semmonen pikkuhousunsuojapaketti aukinaisena. mutta että se tuoksu on noin voimakas että tuntuu housujen läpikin?
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="22.06.2013 klo 18:10"]
Onneksi olkoon ap! Sun kannattaa ostaa hetimmiten testi. Mulla oli alkuraskaudessa tollasta oiretta, haistoin kaiken tosi voimakkaasti. Ihan kaiken.
[/quote]
Mä ymmärsin, että Ap olisi mies....
minäkin haistan ne. Ja haistan myös ihmiset, jotka asuu hometalossa. Haistan myös syökö ihminen sinistä vai vihreetä jenkkiä vai jotai muuta purkkaa. Ja poltan tupakkaa, et mitähän kaikkee haistaisin jos lopettaisin. Raskausaikana oli aika hirveää elää kaiken löyhkän keskellä.
Onneksi olkoon ap! Sun kannattaa ostaa hetimmiten testi. Mulla oli alkuraskaudessa tollasta oiretta, haistoin kaiken tosi voimakkaasti. Ihan kaiken.