Miltä tuntuu olla nainen?
Turhauttavatko yhteiskunnan latelemat ulkonäköpaineet yms..? T:mies
Kommentit (27)
Pitää käydä gynellä levittelemässä intiimipaikkojaan. Ei miesten tarvii.
Hyvältä tuntuui. En mä koe että olisin kohdannut mitään todellisia ongelmia sukupuoleni takia tai että olisin saanut jotain erityisiä etuisuuksia. Niin paitsi äitinä olemisen ihanuuden. Ja monikertaiset orgasmit :)
Naisena saa koko ajan räpeltää alapäänsä kanssa kun on menkat, muutenkin on usein suttuinen olo kun alapää on märkä valkovuodosta. Kokoajan saa ajella karvoja joka paikasta. Rintaliivit on ärsyttävät päällä ja niitä pitää veivata pois ja päälle joka välissä. Ilman niitä tissit hölskyy ja varsinkin urheillessa tuntuu inhottavalta, nännit näkyy paitojen läpi.. Odotus ja synnytys ei ollut varsin mielekkäitä, olisin ihan ok voinut antaa ne miehen hoidettavaksi, imetys taas oli järjettömän kipeän alun jälkeen ihanaa. Alapää ja koko kroppa on nyt eri ja kärsinyt ja niistä aiheutuvia pikku haittoja, peräpukamia jne. Mielestäni naisella kuuluu olla nätit kynnet, no mulla ei ole kun pureskelen - itseinhoa. Naisella on tärkeää myös tärkeää olla nätit jalkaterät, tai se on verrattavissa miehellä isoihin käsiin tai kumikkaisiin kasvoihin, noh mulla ei ole, rumat jalat kun mitkä. Pohkeet paksut ja sääret lyhyet.
Olen pieni joten voimaa on vähän kaikkiin arkisiin juttuihin, lapsen nostelu on jo ottanut selän/niskan päälle niin että on huono olo välillä lukoista.
Minua ei oteta vakavasti töissä eikä juuri muuallakaan, varsinkaan keski-ikäiset miehet.
Hiuksia kehutaan mutta ne on koko ajan tiellä joka paikassa, lyhyt hiuksinen nainen on mielestäni ärsyttävän jätkämuija koviksen näkönen joten lyhyet hiukset minulla voisi olla ainoastaan miehenä.
Pakko meikata kun muutkin, muuten olisi oikea ruma ankanpoikanen joukossa.
Ehkäisymuodot lankeaa aina minulle ja en pidä niistä mistään vaihtoehdosta.
On myös naisen epäonni jos raskaus tulee.
Ymmärrän super hyvin homoja, naiset on aika ällöjä kaikkine limoineen ja tisseineen :D :D
Että tällainen nainen oon, mulla on kans tota androgyyni tunnetta useimmiten.
Sano muuta, pahimmalta tässä tosiaan tuntuu elämäni tärkeimmän ja läheisemmän ihmisen menetys...Rakastan ja kaipaan tätä ihmistä fyysisestikin niin paljon, että sattuu. Koko itsetuntoni naisena on niin pohjalla, ettei tätä voi edes kuvitella. En vielä pysty edes yrittämään leikkiä, että "oltais vaan kavereita"...
[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 15:18"]
[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 15:11"]
Tällä hetkellä tuntuu aivan kamalalta ja vihaan koko vartaloani, koska rakastamani mies on homo.
[/quote]
Paskempi tilanne, ei taida olla muuta vaihtoehtoa kuin olla vain ystäviä.
[/quote]
Naisena oleminen on kivaa, mutta yhteiskunnan suhtautuminen naisiin vituttaa säännöllisin väliajoin. Feminismillä on vielä paljon tehtävää.
Olen jo niin vanha, etten noteeraa mitään paineita. En sitäpaitsi ole mitään paineita huomannut.... mitä tarkoitat paineilla?
Menkat ottaa päähän. Olo on silloin epämukava, hikinen ja kipuinen. Ärsyttää, jos menkat osuvat jonkin tärkeän menon/matkan kanssa samaan aikaan.
En myöskään haluaisi olla se osapuoli, jonka pitää synnyttää. Lapsia kuitenkin haluan.
Tuntuu myös, että pitää tosissaan yrittää, että työelämässä ei tytöteltäisi vaan otettaisiin vakavasti. Näytän vielä ikäistäni nuoremmalta.
Tuntui myös, että varsinkin nuorempana kaikilla oli oikeus kommentoida painoani, oli se sitten liian alhainen tai sitä oli tullut lisää.