Naiset, miten estätte sen ettei töissä miehet ihastu tai ala ahdistella?
Kommentit (478)
Vierailija kirjoitti:
Vanheneminen auttaa. Sitä ennen kannattaa hankkia vähintäänkin lievä ylipaino, lopettaa hiusten värjääminen ja meikkaus. Myös liika hymyily ja sosiaalisuus kannattaa unohtaa. Voila!
Nuoren ja viehättävän naisen tulee siis vain vastaanpanematta tyytyä osaansa ja siten lainsuojattomana "maksaa" kauneudestaan, kunnes vanhuus tulee ja ehkä toivottavasti vihdoin armahtaa tästä piinasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää kkatsoko niitä miehiä silmiin, vaan voitte tuijottaa esimerkiksi hänen tietokonettaan tai papereita.
Älytöntä jos työpaikalla pitää vältellä normaalia katsekontaktia! Sitä nyt ei voi ottaa flirtiksi kuin idiootit...
Mulle on jäänyt jostain esiintymiskoulutuksesta mieleen kolmen sekunnin taktiikka. Eli puhuu sitten yhdelle tai useammalle henkilölle, katsotaan silmiin noin kolmen sekunnin ajan. Jos on vaan yksi jolle puhuu, katsotaan hetki muualle ja taas sitten kolme sekuntia sitä henkilöä. Useampien kuulijoiden keskuudessa kierrätetään katsetta se kolme sekuntia jokaiselle vuorollaan.
Voi kuulostaa hölmöltä noin selitettynä, mutta käytännössä ihan toimiva keino pitää yllä katsekontaktia luontevasti.
Vierailija kirjoitti:
Siis kun tässä viestiketjussa joka toinen nainen selittää että "alan puhua niille miehestäni, sormesta löytyy sormus" yms. niin voitteko nyt selventää että löytyykö teiltä tosiaan se mies ja sormus on ihan syystä, vai onko naisille yleistä selittää olemattomasta miehestään ja pitää sormusta vasemmassa nimettömässä ihan hupiin??!!??
Nuo ovat about ainoat "hyväksyttävät" syyt antaa pakit ilman että mies jää vänkäämään ja kiukuttelemaan, että mikset lähde treffeille, mikset anna numeroasi jnejne. Että kyllä se varmaan on silloin yleistä selittää olemattomasta miehestään, jos ei seuraan änkeävä mies naista kiinnosta.
Ei työpaikan kuulu olla mikään tosielämän Tinder tms seuranhakupalvelupulju.
Se vasta on kamalaa työpaikalla (ja muuallakin) jos joku olettaa ihan normaalin ystävällisen käytöksen ja hymyilyn tarkoittavan kiinnostusta. Sitä olen usein ihmetellyt, ovatko nämä ihmiset jotakin ikisinkkuja joilla on joku ihme pakko saada parisuhde ja sitten "kiinnostusta" nähdään kaikkialla, koska sitä halutaan nähdä? Vai ovatko jotkut naiset niin flirttejä käytökseltään, että eivät itsekään huomaa vaikuttavansa kiinnostuneilta koska heidän tavallinen käytöksensä on sellaista, joka yleensä tulkitaan kiinnostukseksi? Ja sitten kiukutellaan naiselle, että miksi sä sitten flirttasit mulle vaikka nainen oli vain tavallinen hymyilevä ja puhelias itsensä, jollainen hän on niin kaupan kassalle, naapurin mummolle kuin sille työkaverimiehellekin.
Vierailija kirjoitti:
Ikä riittää suojaksi.
Ei pidä paikkaansa. 55-v Babepaitaiset ne vasta ovatkin suosittuja!
Minulla ei ole paljon tätä ongelmaa ollut. Olen varmaan niin "oudon" ja ehkä rumankin näköinen monista sekä vielä liian hiljainenkin joten saan yleensä olla rauhassa. Joskus joku on jotain ilkeää sanonut, mutta muuten en kiinnosta ainakaan hyvässä mielessä yhtään. Mieluummin olen saanut haukkuja ulkonäöstä kuni kehuja. Ei minua silti kiinnostakaan ja kaikki on ihan hyvin jos toinen vaan jättää ne ikävät kommentit pois
Kyllähän sekin ihastunut mies ansaitsee tulla kunnioittavasti kohdelluksi. Ajatelkaa jos veljeänne kohdeltaisiin tylysti. Se sattuisi.
Kun sain lapsia, niin enää kukaan ei ole edes flirttaillut kanssani. Ei edes vastannut flirttiin. Toista se oli ennen lapsia.
Olemalla vain oma itseni. Ei muhun kukaan ihastu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikä riittää suojaksi.
Ei pidä paikkaansa. 55-v Babepaitaiset ne vasta ovatkin suosittuja!
Osalle näistähän on kova paikka JUURI SE, kun ei enää saa huomiota!
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sekin ihastunut mies ansaitsee tulla kunnioittavasti kohdelluksi. Ajatelkaa jos veljeänne kohdeltaisiin tylysti. Se sattuisi.
Tylysti kohtelu = kun ei suostu treffeille? Kieltäytyminen = ei kohtele kunnioittavasti? Vai mitä tarkoitat?
Pakkien mahdollisuus on otettava huomioon kun lähtee jotakuta treffeille pyytelemään. Jos asiallisesti kieltädytään, se ei ole tylyä.
Jättöö vessassa pyyhkimättö niin loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Se vasta on kamalaa työpaikalla (ja muuallakin) jos joku olettaa ihan normaalin ystävällisen käytöksen ja hymyilyn tarkoittavan kiinnostusta. Sitä olen usein ihmetellyt, ovatko nämä ihmiset jotakin ikisinkkuja joilla on joku ihme pakko saada parisuhde ja sitten "kiinnostusta" nähdään kaikkialla, koska sitä halutaan nähdä? Vai ovatko jotkut naiset niin flirttejä käytökseltään, että eivät itsekään huomaa vaikuttavansa kiinnostuneilta koska heidän tavallinen käytöksensä on sellaista, joka yleensä tulkitaan kiinnostukseksi? Ja sitten kiukutellaan naiselle, että miksi sä sitten flirttasit mulle vaikka nainen oli vain tavallinen hymyilevä ja puhelias itsensä, jollainen hän on niin kaupan kassalle, naapurin mummolle kuin sille työkaverimiehellekin.
Jos se nainen vain on upea ja mies oikeasti ihastuu? Aivan kauheeta tietty.
1mies kirjoitti:
Olen naisvaltaisen alan ainoa mies työyhteisössä +50 henkeä, olen pannut noista varmaan puolia jo.
Ihastumiset on kyllä pahoja, mutta aina olen sanut nätisti asiat hoidettua ilman murtuneita sydämiä.Eli tältäpuolen aitaa toimin näin, suosittelen naisille samaa, kauneus on katoavaista eikä järvi soudellessa kulu.
Turha olla nokka pystyssä ja syyllistää miehiä, luonto on asiat noin järjestänyt ja noin se tulee menemään maailmanloppuun asti.
Iloista loppukesää kaikille :-)
Ja sitte sä heräsit ja päästit kissan ulos? :D
Et taida olla asiantunteva ja vakuuttava työssäsi. Annat vääränlaisia signaaleja. Ongelma on sinun käytöksessäsi ensisijaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Asenna feikkiluomia ja rasvapatteja keskelle nenää.
Tämä toimii.
t. Mies jolla ihan luomu luomia.
Teen yhdestäkin katseesta jo ilmoituksen esimiehelle!
N31
Olen tehnyt, mutta ei poista ongelmia.