Pääsettekö kirjautumaan Nordeaan.
Kommentit (23)
Puhelimella pääsen, mutta tietokoneella ei sivu aukea.
Miksei Nordea voi tiedottaa jos on ongelmia sisäänkirjautumisessa? Ärsyttää!
Mobiilipankkiin ainakin pääsee. Nordealla on kyllä nykyään viikottain ongelmia...
En minäkään.
Pitäisiköhän sinne avata tili ja yrittää sitten uudestaan?
Vierailija kirjoitti:
Miten? Kirjekyyhkyllä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten? Kirjekyyhkyllä?
Ööhh, vaikka heidän omilla sivuillaan? ,
AIVAN HIRVEÄ.WILLI ARVAUS!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten? Kirjekyyhkyllä?
No paha ilmoittaa, jos ne ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Mobiilipankkiin ainakin pääsee. Nordealla on kyllä nykyään viikottain ongelmia...
Pitkään aikaan ei ole ollut, mutta nyt on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten? Kirjekyyhkyllä?
No paha ilmoittaa, jos ne ei toimi.
Kirjautuminen ei toimi. Mitä et ymmärrä?
Vierailija kirjoitti:
Päässyt aina. Olen siellä töissä
Paska pankki ja olen itsekin Nordean asiakas. Koko ajan jotain häikkää.
Ei mulla aukea Nordean sivut ollenkaan.
Mulla toimi Nordean sivut sekä kirjautuminen verkkopankkiin. Testasin juuri suunnilleen minuutti sitten.
Vierailija kirjoitti:
Mulla toimi Nordean sivut sekä kirjautuminen verkkopankkiin. Testasin juuri suunnilleen minuutti sitten.
Miten voi toimia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi toimia?
No paha mennä sanomaan miten tarkalleen, mutta kirjoitin Chromen osoiteriville nordea.fi ja klikkasin sivulta kirjaudu - kirjaudu verkkopankkiin, annoin tunnuslukuni sekä pin-koodin Nordea ID -sovellukseen ja kirjauduin sisään. Näinhän se menee. Ihan samalla tavalla näytti sivu aukeavan Edgessäkin.
Mulla toimii ihan ok, sekä Suomen että Ruotsin Nordeat. Kokeile toisella selaimella/koneella?
Ainakin aikaisin aamulla toimi ihan ok. Tosi vaikeakäyttöiseksi on muutettu nordean verkkopankki. Läppärillä käytän tosin ei ole mun pää pankki, joten harvoin käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi toimia?
No paha mennä sanomaan miten tarkalleen, mutta kirjoitin Chromen osoiteriville nordea.fi ja klikkasin sivulta kirjaudu - kirjaudu verkkopankkiin, annoin tunnuslukuni sekä pin-koodin Nordea ID -sovellukseen ja kirjauduin sisään. Näinhän se menee. Ihan samalla tavalla näytti sivu aukeavan Edgessäkin.
Kannattaisi se osoite tallentaa kirjanmerkkeihin, ettei joka kerran tarvitse osoitetta kirjoitella. Olisi turvallisempaakin niin.
Vierailija kirjoitti:
Nordea ATKn ylläpidetään Romaniassa ja Intiassa. Vähät toimivuudesta, kunhan on kustannustehokasta...
Mobiilipankki toimii ainakin.