Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ulkonäkövirhe haittaa sinua eniten tällä hetkellä?

Vierailija
21.06.2013 |

Minulla on jokakesäisenä ongelmana bikinirajat. Harkitsen laseria.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä häpeän hihatauointiani, joka ei sovi enää elämäntilanteeseeni. Olisipa joku nuorena sanonut minulle, että et halua näyttää tämän ikäisenä rockarilta, narkkarilta tai taparikolliselta linnamuijalta. Tatskat ovat vielä väritatuointeja, joten laserointi ei tule kyseeseen.

Vierailija
2/50 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit, sellut, iso arpi rinnassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha akne ja siitä johtuvat arvet. Noh, tämän kanssa on vain pakko oppia elämään.

Vierailija
4/50 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski. Toiseksi eniten ällöttävät vinot, keltaruskeat ja ulkonevat hampaat. Kummallekaan en aio kyllä tehdä mitään vaan opetella hyväksymään itseni sellaisena kuin olen.

Vierailija
5/50 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiukset ja iho.

Vierailija
6/50 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

rumat silmälasit

Vierailija
7/50 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on semihuono iho naamassa, se tekee ihmisestä jotenkin epämääräisen näköisen. Kadehdin semmoisia persikan pehmeää ihoa aikuisten naisten naamoissa.

Vierailija
8/50 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle, joka vastasit hiukset ja iho, mä en voi käsittää, oot niin onnekas. Jos ihosi ei ole aivan kauhea, niin sulla tuntuu olevan asiat hyvin!

Vierailija
9/50 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikset! Olen nainen, enough said.

Vierailija
10/50 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 01:11"]

Mä häpeän hihatauointiani, joka ei sovi enää elämäntilanteeseeni. Olisipa joku nuorena sanonut minulle, että et halua näyttää tämän ikäisenä rockarilta, narkkarilta tai taparikolliselta linnamuijalta. Tatskat ovat vielä väritatuointeja, joten laserointi ei tule kyseeseen.

[/quote]

nuo on kyllä hurjia..Pyritkö peittelemän käsivartta usein? Minkä ikäinen olit kun otit tatuoinnin ja entä nyt? 

Vierailija
11/50 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että näytän teiniltä,enkä millään hyvällä tavalla.Finnejä ja fritsuja kuin murrosikäisellä -.-

Vierailija
12/50 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnin?:D Niitä on n. 30 kpl! Olin 18-25-vuotias kun noita otin ja nyt muutaman vuoden alle 40.

Mitä tuohon peittelyyn tulee, niin se ei kyllä ole mahdollista ja kuumakin tulee helposti, joten hihattomilla mennään vaikka vituttaisi.

Vierailija
13/50 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta tatsat on kyllä hemmetin rumia. Olen silti kuvitellut, että te tatsatut pidätte niitä hienoina. :)

Vierailija
14/50 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsessäni ei mikään. Muissa ihmisissä vikoja tuntuu sen sijaan riittävän. :)

Vierailija
15/50 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Selkä täynnä näppylöitä ja vanhojen näppyjen arpia. Rajoittaa päivittäin paidan valintaa (täytyy tulla takaa ylös asti, tissejä voin kyllä näytellä) ;) Uiminenkin on poissuljettu, paitsi ehkä yksityisesti mökillä.

- Jalkasilsa, joka leviää varpaiden näkyvälle puolelle. Mistä lie tullut, huomenna haen siihen myrkyt.

- Naama. Punoittavia alueita, joita en osaa peittää, koska en osaa meikata.

- Hiukset on aina kuin harakan p****, koska en myöskään osaa tehdä kampauksia.

Muuten taitaa mennä hyvin. Onneksi säkenöivä älyni korvaa ulkoiset puutteet (eh eh...).

Vierailija
16/50 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vituttaa kamala pömppis! Joka nyt ei tosin ole kovin paha vaan pelkkä pieni läskimakkara, kun paino on alipainon puolella. Siitä taas on muuta (tällä hetkellä ihan terveydellistäkin) haittaa, mut tiedän et lihottamalla normaalipainoon kaikki läski kertyy tasan vyötärölle niin että näytän kaiken aikaa raskaanaolevalta. Ja ton pömpän rinnalla olemattoman pienet tissini näyttävät entistä pienemmiltä. Ainiin, paitsi että läskimahan lisäksi mulle tulee myös kaksoisleuka. Muu kroppa sitten pysyykin ihan yhtä luisevana ja rinnat yhtä minimaalisina, vaikka kiloja tulisi lisää 10.

Jos saisin kilot kertymään jotenkin tasaisemmin kroppaani, tai edes vähän suotuisampiin kohtiin, lihottaisin heti.

Vierailija
17/50 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheet läskijalat selluliitilla!:0

Vierailija
18/50 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olematon leukani. Okei, ei ole niin pahana mitä esim. Henna Kalinaisella vai mikä lienikään, mutta haluaisin sellaisen selkeästi erottuvan leukalinjan ja kauniin ohuen kaulan. Oma kaulani on vielä paksu olemattoman leuan lisäksi :c eipä minua muu niin häiritse.

Vierailija
19/50 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin nyppimään kulmakarvojani liikaa. Toinen on nyt kuin Julmia Juonisella ja toinen on vain pieni ja surullinen. Hirveä pelko etteivät ne enää kasva takaisin, pinsettituhosta on jo nelisen viikkoa aikaa eikä karvoitus näytä kasvavan

Onneksi ongelmani on kuitenkin näin pieni. En ole kaunis mutta olin aina ylpeä symmetrisistä, vahvoista kulmistani.

Vierailija
20/50 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 06:21"]

Menin nyppimään kulmakarvojani liikaa. Toinen on nyt kuin Julmia Juonisella ja toinen on vain pieni ja surullinen. Hirveä pelko etteivät ne enää kasva takaisin, pinsettituhosta on jo nelisen viikkoa aikaa eikä karvoitus näytä kasvavan

Onneksi ongelmani on kuitenkin näin pieni. En ole kaunis mutta olin aina ylpeä symmetrisistä, vahvoista kulmistani.

[/quote]

Apua, Julma Juoninen, melkein tukehduin aamupalaani. :D Ja itse kysymykseen: raskausmaha. En vain tunne sitä omakseni, vaikka lapsi onkin suunniteltu ja toivottu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi