Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ulkonäkövirhe haittaa sinua eniten tällä hetkellä?

Vierailija
21.06.2013 |

Minulla on jokakesäisenä ongelmana bikinirajat. Harkitsen laseria.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipaino

Vierailija
42/50 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipaino

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 10:15"]

- Nenä. Se on epämuodostunut ja haittaa ihan järkyttävästi ja syö itsetuntoa. Näyttää siltä se kohta lysähtää kasaan kokonaan toiselta puolelta =( 

- Vitiligo. Näytän tälläkin hetkellä ihan pandalta, vaikka olen välttänyt aurinkoa ja kuljen aina meikkivoide naamalla. Eikä se rajoitu tietenkään pelkkään naamaan, joka paikka on täynnä pientä läikkää ja jopa alapää on laikukas kuin lehmällä.

[/quote]

Kanssasisar täällä, hei! Mua haittaavat eniten ja tässä järjestyksessä roikkuva mahanahka, ihon epätasaisuus naamassa ja tuima ilme. Vitiligo ei haittaa minua vielä, koska se ei ole levinnyt kasvoihin. Sitä odotellessa ;-) ....

Vierailija
44/50 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan mua ei kauheasti enää haittaa mikään, vaikka en täydellinen olekaan. Joskus toivon, että mulla olisi sirompi ja suorempi nenä, mutta eipä tämä nykyinenkään haittaa. Aiemmin mulla oli kauhea nenäkompleksi.

Vierailija
45/50 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värivirheellinen sekaiho. Punottaa aina nenän vierestä ja leukaperistä. Pakko laittaa meikkiä joka päivä vaikkei huvittaiskaan.

Vierailija
46/50 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutiava kipeä huuliherpes.

Vierailija
47/50 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaudesta jäänyt maharellukka.. Vain omaa laiskuuttani etten ole päässyt siitä eroon.

Vierailija
48/50 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aknearvet. On tietysti vaikka mitä muutakin, mutta ne vaikuttavat aivan mitättömiltä ongelmilta arpisten kasvojen rinnalla. Ja arvet eivät ole kamalan pahat, en tiedä kuinka paljon muut niitä huomaavat, mutta itseä haittaa. Normaali-ihoiset naiset ovat niin onnekkaita!

Vierailija
49/50 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkösenä puuttuva hammas

kakkosena kellertävät hampaat

kolmosena selluliitti reisissa

nelosena kyhmy nenässä

Vierailija
50/50 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"haittaa eniten tällä hetkellä"

No mua on AINA (no siis 10-vuotiaasta lähtien) haitannut se, että kasvojeni iho on aivan kamala. Punoitusta nenässä ja poskissa, hirveet finnipaiseet kaikkialla ja sitten vielä niistä paiseista aiheutuneet arvet, punottavat ja kuoppa-arvet. Näitten lisäksi kasvot on myös täynnä pienen pientä näppyä, jotka luonnonvalossa näyttää todella inhottaville.Ja kun vielä yhistää tähän kaikkeen sen että iho on 30min pesun jälkeen samannäkönen kuin oisin uittanut naamaani voissa... Niin avot, oon todella fressin näköinen ilmestys aina!!