Mikä ulkonäkövirhe haittaa sinua eniten tällä hetkellä?
Minulla on jokakesäisenä ongelmana bikinirajat. Harkitsen laseria.
Kommentit (50)
Mun tissit. Ne ovat kuin valaskalat, votkaleet jotka votalehtii koko ajan votkuloimassa tiellä. Kohta joudun ostamaan kottikärryt, joissa työntelen niitä :(
Siltikään en uskalla mennä pienennysleikkaukseen, koska pelkään, että lopputulos on epäesteettinen. Pitäis saaha tehdä leikkaus itse :/
[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 01:21"]
Viikset! Olen nainen, enough said.
[/quote]
Minun vastaava ongelma: tissit. Olen mies, enough said :)
Kasvojen maksaläiskät ja leuan tummat ihokarvat.
Paksut, nilkattomat ja suonikohjuiset jalat. En vois ikinä käyttää hametta tai shortseja. Jalat on onneks suht pitkät, niin vähän tasaa tota jyhkeyttä. Mies aina sanoo, et voitais vaihtaa jalkoja. Sillä on sellaiset hoikkanilkkaiset kariniemen broilerisääret :)
Nopeasta laihduttamisesta johtuvat raskausarvet ja läsähtäneet tissit, rintavarustukseni on kuin kaksi paistettua kananmunaa. Ei paljoa naurata näkyvä 4pack.
Mulla on nilkassa kaksi isoa leikkausarpea, ne näyttävät kamalilta.
epätoivotut luomet. niitä on kasvanut lisää vuosien saatossa. eivät ole mitään lapsuuden luomia vaan ihan ylimääräisiä.
Roikkuva mahanahka, ihan kamala. Siitä huolimatta olen kauhistuttanut kanssaeläjiä käyttämällä joka kesä bikinejä. :)
Maha! Olin jo välillä hoikempi, mutta kun sorruin taas herkkuihin, housunvyötärön päälle nousee hirveä makkara. Itkettää ja ahdistaa. Oikeasti, tiedän että tän saa pois jos haluaa eikä ole maailman pahin ongelma, mutta silti. En nyt muutenkaan mikään ruusu ole, mutta hoikempana edes jotenkin siedettävä.
- Nenä. Se on epämuodostunut ja haittaa ihan järkyttävästi ja syö itsetuntoa. Näyttää siltä se kohta lysähtää kasaan kokonaan toiselta puolelta =(
- Vitiligo. Näytän tälläkin hetkellä ihan pandalta, vaikka olen välttänyt aurinkoa ja kuljen aina meikkivoide naamalla. Eikä se rajoitu tietenkään pelkkään naamaan, joka paikka on täynnä pientä läikkää ja jopa alapää on laikukas kuin lehmällä.
Pitkulaiseksi, syväksi uomaksi muuttunut hymykuoppa vasemmassa poskessa. Siis ihan vuodessa muuttui söpö hymykuoppa Grand Canyoniksi poskeen. Ei helevetti. Ikää vasta 39 v ja muita ryppyjä ei juuri ole. Kyllä se on kuulkaa joku täyte mentävä siihen ottamaan, vaikken olisi itsestäni uskonut...
Raskausarvet mahassa, pepussa, tisseissä. Ei kehtaa bikineissä esitellä itteä. Onhan noita valta osalla naisia ja miehilläkin näkyy salilla.
Ja julkkiksislla samalla tavalla
Eniten? Auts, niitä on niin monta... Ohuet lättänät hiukset, vetäytynyt hiusraja. Kellastuneet hampaat. Vanhuuden luomet. Lyhyet, nenään päin kasvavat ripset. Perinnöllisesti mustat silmänalukset. Riipputissit, allit. Katkenneet verisuonet, suonikohjut. Huono ryhti. Pömppömaha. Muhkuraiset reidet. Kellastuneet varpaankynnet... Tässä muutamia noin aluksi ;)
Ruskeat maksaläiskät kasvoissa, löllö vatsa ja orastavat roikkuposket.
Virheitä riittää: suonikohjut, maksaläiskät, couperosa, ruusufinni, olemattomat rinnat, paksunilkkaisuus (tapaturman seurauksena), läski maha, Norjan kokoinen nenä...
Röllöttävä vatsa ja läskiset polvet :( Muuten olen hoikka.
Löysä nahka vatsassa jota koristaa vielä kamalimmat raskausarvet ikinä. Ei roiku jos seison mutta on rypyllä rumasti. Istuessa tulee miljoona mahamakkaraa vaikka olen hoikassa kunnossa. Onneksi toikin vaiva on ihan piilotettavissa vaatteilla.
Olen oppinut hyväksymään itseni vikoineni. Olen ollut sairaalloisen ylipainoinen ja laihduttanut hurjan määrän, olen treenannut itselleni lihaksikkaan kropan ja menettänyt sen, sairastunut liiasta treenistä monessa lajissa, ollut liian laiha ja lihonut uudelleen. Tässä kropassa on nähty muutosta jos jonkinmoista mutta nyt olen tyytyväinen... olen normaalipainoinen ja liikun pysyäkseni terveenä, enempää en enää itseltäni vaadi. Olen ihan hyvä juuri tälläisenä!
Ahterin selluliittimuhkurat. Vatsa on litteä kuin silityslauta, pohkeet pelkkää lihasta, haba kiinteä, mut mun perse vaan on ja pysyy. Ei tajua ei ;)
Viikset. ja muukin miehekäs karvan kasvu.
Olen siis nainen.
Mua haittaa mun kasvot, koska niitä ei oikein voi peittää eikä muuttaa. Lisäksi hiukseni ovat kiharat ja se vaikeuttaa sellaisen kampauksen laittamista jolla saisi kasvojen muotoa korjattua/peitettyä