Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otatko aina särkylääkkeen, kun sitä tarvitset?

Vierailija
20.06.2013 |

Vai koetatko vältellä viimeiseen asti? Miksi? Minä yritän vältellä. Ajattelen, että niissä on jotain haitta-aineita. Nytkin särkee päätä ja tekisi mieli ottaa Ibumax 400mg.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2013 klo 20:23"]

Kuinka moni, joka säälii maksaansa suhteessa särkylääkkeisiin, on silti samalla absolutisti? Vai onko logiikka se, että alkoholi jo rasittaa tarpeeksi niin ei viitsi sitten lääkkeillä lisätä kuormaa?

t. Alkoholiton, joka ottaa lääkkeet tarvittaessa

[/quote]

No minä olen. Entä sitten?

Vierailija
22/26 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan aina särkylääkkeen jos päätä alkaa särkemään. Samoin jos kuukautiskivut alkavat ilmoittaa itsestään. Jos odottelisin siihen asti, että kivut pahenee niin eivät enää häivä särkylääkkeellä. Särkylääkkeitä käytä ehkä 2-4 kpl/kk. Joskus on ollut päiviä kun olen joutunut napsimaan 3-4 kpl särkylääkkeitä/pvä, onneksi harvoin nykyään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvoin on niin kovaa särkyä, että otan. Krapulasta aiheutuvaan särkyyn en ota ikinä.

Vierailija
24/26 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2013 klo 18:32"]

Vai koetatko vältellä viimeiseen asti? Miksi? Minä yritän vältellä. Ajattelen, että niissä on jotain haitta-aineita. Nytkin särkee päätä ja tekisi mieli ottaa Ibumax 400mg.

[/quote]

Oikeesti? "Haitta-aineita", voi ei :D Niissä on ibubrofeiinia.

Vierailija
25/26 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä otan. Hammaskipuun. Pahempaa en kyllä tiedä, kuin hammaskipu. Päivässä menee helpostikkin10 400g buranaa/500g panadolia. Vähintään siis.

Pääsärkyyn en ota ikinä. No, ehkä joskus mut harvoin.

Vierailija
26/26 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä päänsärkyyn tai lihasten pikkusärkyihin, varsinkin ibuprofen ei ole hyvä vatsalle vaikka niitä saa ostaa mielin määrin apteekista. Menkkakipuihin on pakko käyttää kuurina, muuten en selviäisi, niiden kipujen rinnalla muut säryt ei tunnu miltään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän