Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljon varaatte alkoholia huomiseksi illaksi?

Vierailija
20.06.2013 |

Meillä miehen kanssa 6 sidukkaa, 6 olutta, 2 pulloa viiniä ja pienet kuoharit. Ollaan oman perheen kesken mökillä.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2013 klo 19:46"]

Yksi saunaolut miehelle ja pikkupullo samppanjaa meille kahdelle.

[/quote]

Säälittävä Juhannus! Pikkusen kuolis tylsyyteen!!!

Vierailija
42/53 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No,mä kävin maanantaina alkossa ja ostin 3 litraa väkeviä ja yhden valkkarin. Kaapissa on ennestään jotain ja keissi olutta on aina kylmänä.... mitä todennäköisemmin suurin osa noista on kaapissa vielä sunnuntai-iltanakin. Meillä osataan ottaa vain pari tai jopa muutama vaikka vieressä olisi juomaa viikon ryyppyputken tarpeisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä niin arvelit ap?

Vierailija
44/53 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko huomauttaa että mulle ei ole todellakaan sama juonko ruuan kanssa viiniä vai maitoa juhannuksena; hyvä viini kun täydentää ruokaa. Mä ihan hyvin ymmärrän tuollaisen aikataulun jossa juodaan "noin yhdeksän tunnin aikana muutama olut, skmppaa ja viiniä lasilliset ja jälkiruokajuomat päälle"

Mutta meidän juhannukseen; tänään en ole nauttinut yhtään alkoholia. Huomenna mennään vieraisille ja viedään mukanamme yhteisiksi nautittaviksi pullo shampanjaa ja pullo jotain viiniä. Talo tarjoaa myös juomia ja muut vieraat tuovat myös juomia (tai näin oletan, en tiedä). Lauantaina mennään piknikille ja viedään sinne varmaan 2 pulloa viiniä. Sunnuntaina tuskin nUtin alkoholia ellei innostuta yllätysbrunssille tai jotain. Tuskin innostutaan kun ei le varmaan monikaan paikka edes auki. 

Vierailija
45/53 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannus meren rannalla..aikuiset lapset tulevat mökille autoilla ja ajelevat myös yöllä pois.

Ei ole alkoholi juuri juhannuksiimme kuulunut, ei varsinkaan silloin kun lapset olivat pieniä..eipä juuri nytkään jollei lasilliset nuotiolla, hankintoja ei ole tehty!

Vierailija
46/53 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä aina siideriä,olutta,viinaa jemmassa,mutta nyt kun on pieniä lapsia ei ole tullut juotua.

Vierailija
47/53 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulunakin aina ihmettelen tätä naisten luettelointia

-huomenna otamme (huom. siis vielä otamme miehen kanssa, ei siis kuin olisi etukäteen sovittu paperille, mitä otetaan) lasi viiniä, kun tehdään ruokaa

-saunan jälkeen minä otan siiderin, mies tumman oluen

-ennen ruokaa snapsi

-ruoan kanssa 2 lasia valkoviini, yksi punaista

jne....ihmiset kai tosiaan suunnittelee juomisensakin tarkalleen.

Mietin vain, että romahtaako maailma, jos se mies ei suostukaan siihen, että me somasti otetaan lasi viiniä ruoanlaiton kanssa ja mies saa ottaa yhden pullon olutta saunan jälkeen. Jos se juoksin sen ennen saunaa tai sanoo, ettei halua juoda mitään koko jouluna.

Ja kyllä, minulle on sinänsä sama , juonko maitoa tai vettä tai viiniä ruoan kanssa. En tosiaankaan suunnittele elämääni ja alkoholinkäyttöäni niin pilkuntarkkaan. Otan jos haluttaa, en ota jos ei sillä hetkellä satu haluttamaan.

Alkoholi on tosiaan suomalaisille joku ihme taikajuoma, kun pitää etukäteen jo suunnitella, monta lasia huomenna juo ja mihin aikaan.

Vierailija
48/53 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu 1/2 oloa viiniä ja sixpäck olutta/siideriä aikuista kohden. Pieniä lapsia, joten ei syytä suuremmin humaltua.

Vierailija
49/53 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on 20 nuorta aikuista opiskelijaa, minulle 2 pulloa kuoharia, 5 olutta ja 5 siideriä, perjantaille ja lauantaille.

Vierailija
50/53 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mieheni kanssa 2 pulloa viiniä :) mutta ollaan menossa minun porukoille ja sielä nyt on kaikenlaista viinakaapissa ja viini telineessä, että jos nyt halutaan juhannus örveltää kunnolla niin eväät on siihenkin:) 

Vierailija
51/53 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan pari pulloa kuoharia ja muutaman siiderin. kuoharit on tarkoitettu jakoon 6 ihmisen kesken

Vierailija
52/53 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pe-la varattuna itselleni 2 kappaletta 0,5l leijonaa, 18 tölkkiä lonkeroa ja 2 pulloa 0,75l valkkaria.. Apua nyt mulla tuli paniikki, riittääköhän noi...! Onneks ehdin vielä aamulla kaupoille.

Vierailija
53/53 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoilla linjoilla 52:n kanssa! Kossua on kolme litraa, siideriä 4 litraa, olutta 1 loota, 1 valkoviini, 1 punaviini. Juojina 2 hlöä. Riittääköhän? No onneksi huomenna ehtii vielä täydentää.