Lipper kasvojumppalaite
Oletko kokeillut tätä kasvojen jumppalaitetta jonka kerrotaan kiinteyttävän kasvojen lihaksia ja parantavan ulkonäköä? Millaisia tuloksia? https://www.lipper.fi/
Kommentit (50)
Minulla oli aluksi vaikeaa saada Lipperiä pysymään paikallaan, kasvojen (ja huulten ympärysten) lihakset oli heikot. Autoin pitämään Lipperiä paikallaan kevyesti sormella. Hyvin nopeasti lihakset vahvistuivat, eikä apua enää tarvitse. Huulet ovat selkeästi paksummat ja hymy nousee aiempaa enemmän hampaiden päältä. Suosittelen!
Sama ongelma oli minulla aluksi. Opin sitten tekniikan ja ei enää lipsahtele suusta, mutta joitain päiviä käytettyäni ylähuulen limakalvoille tuli haava. Eipä ihme, että huulet tulevat täyteläisiksi, kun kudos turpoaa. Tehoaa poskiin hyvin, mutta suuosaa pitäisi ehdottomasti kehittää paremmaksi. Tuo lyhyt 6 kk:n käyttöikä oli minullekin ikävä yllätys.
Kuinka usein treenailette viikossa ja kuinka kauan kerrallaan?
Mä tilasin Lipperin syksyllä ja käyttäny ihan fiiliksen mukaa. Mä koen tän toimivan. Tuntuu et ilme on kyl muuttunu parempaa suuntaa ettei tää mitää humpuukkia kyllä ole.
En oo kellosta aikaa kattonu ku treenaan mut veikkaus joku alle 10minuuttia.
Nostan ketjua jos olisi tullut lisää kokemuksia tästä lipperistä?
Minulla oli hieman vaikeuksia aluksi tämän lipperin kanssa. Itse sain ainakin tosi paljon apua alussa somesta ja nettisivuilta löytyvistä treenivinkeistä. Niiden avulla oli helpompi ottaa lipper käyttöön. Olen nyt kuukauden verran treenaillut ja kyllä huomaan jo eroa. Ei tarvitse kovin paljoa kerralla edes treenailla, että näkyy tuloksia.
Suosittelen!
Vierailija kirjoitti:
"Apua kasvojumeihin"
Nyt on kyllä noudatettu markkinareiskojen ikiaikaisia peukalosääntöjä pilkulleen. Ensin keksitään olematon ongelma ja sitten myydään siihen ratkaisu.
Purentavaivat ovat kyllä ihan oikea ongelma, siihen en ota kantaa miten tuo laite niihin toimii. Itse lähtisin hoitamaan yökiskolla ja hieronnalla.
Minä haksahdan aina kaikkeen, siispä sitten tähänkin..
Sama ongelma, laite ei pysy kunnolla huulien välissä. Jospa se siitä..
Kasvoni ovat jnkv rupsahtaneet, haluaisin kiinteyttä. Mesolangat kiinnostaisi, joten paljon mieluummin aattelin tätä.
Ja huom.: ainoastaan kasvoissa iho on kiinni lihaksissa, eli siksipä rupsahtaminen on niin näkyvää. Ja luulisi, että voinee jotain tehdä, vaikka tällä vekottimella?
Vaikuttava kokemus! 3 kuukaut jumppaa takana. Huomaan eron poskissa ja hymyssä. Mielikin on virkeämpi.
Seuraan Päivin kasvojoogaa ja sen suosituksesta ostin Lipperin. Kannatti luottaa!
Miten näin räikeä mainostaminen menee läpi "keskusteluna"? Ihan läppä koko homma, sekä tuote että ketju.
Mulla on ollut Lipper ehkä puoli vuotta, ja aina välillä olen innostunut treenailemaan sillä ja sitten se on taas unohtunut pariksi kuukaudeksi kylpyhuoneen kaappiin.
Tammikuussa treenasin Lipperillä päivittäin, kun Instagramissa oli meneillään jokin Lipper-maratonhaaste. Viikon käytön jälkeen huomasin, että mun kasvot olivat alkaneet pullistua huulten sivuilta (ei siis poskipäistä vaan paljon alempaa) – jaiks! En todellakaan halunnut lisää massaa tuolle alueelle, joten lopetin käytön heti ja sen jälkeen en ole uskaltanut koskea Lipperiin. Nyt vasta alkaa näyttää siltä, että nuo ”pullistumat” ovat laskeutuneet.
Hehe, sama mainostaja keskustelee yksinään, mainitsee L-sanan mahdollisimman monta kertaa jokaisessa kommentissaan. Helppo tunnistaa, hei vaan!
No nyt en ainakaan ole sama mainostaja. Halusin googlailla netistä kokemuksia, koska lipperin oma mainonta ei ihan herätä luottamusta ja kaipaisin enemmän esim. kuvia lipperin käytön vaiheittaisesta vaikutuksesta. Mun oli ennen ostamista vaikea uskoa, että jotkut tuloskuvat olisi olleet aitoja tai että kuvien malleilla ei olisi ollut esim. täytettä huulissa (ja voi ollakin, en edelleenkään siitä ole varma).
Mutta. Mulla on aluksi hankaluuksia laitteen käytön kanssa (samoja, mitä muilla tässä ketjussa). En saanut otetta, eikä huulet pysyneet paikoillaan. Pikkuhiljaa se kuitenkin löytyi ja huulet vahvistui ja nyt sujuu jo. Mä oon nelikymppinen nainen ja ulkonäkökriisissäni valmis kokeilemaan mitä vaan mikä vähänkään jeesais tähän valahdukseen (oon mietinyt myös vähän rankempia operaatioita). Mä oon ollut positiivisesti yllättynyt. Kuukauden olen treenaillut lähes päivittäin ja kyllä mä huomaan eron. Ei mitään mullistavaa (en oo alkanu näyttää parikymppiseltä, hah), mutta omaa naamaa on kivempi katsoa peilistä. Huulet on ryhdikkäämmät ja verevämmät. Ei nyt mitkään pusuhuulet, mutta ei enää värittömät viivat.
Ja tähän ketjuun sanoisin, että jos ap kaipaa kokemuksia, niin miksi tänne tulee kaikenmaailman skeptikot huutelemaan, joilla sitä kokemusta ei nimenomaan oo? :D kokeilkaa ja kiukutelkaa vasta sen jälkeen, jos kiukuttaa.
Tuo oli kyllä uutta, että pitäis vaihtaa laite noin lyhyen käytön jälkeen. Kohtalaisen hintavahan tää on, joten ei nyt ihan puolen vuoden välein tekisi mieli uutta ostaa..
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut Lipper ehkä puoli vuotta, ja aina välillä olen innostunut treenailemaan sillä ja sitten se on taas unohtunut pariksi kuukaudeksi kylpyhuoneen kaappiin.
Tammikuussa treenasin Lipperillä päivittäin, kun Instagramissa oli meneillään jokin Lipper-maratonhaaste. Viikon käytön jälkeen huomasin, että mun kasvot olivat alkaneet pullistua huulten sivuilta (ei siis poskipäistä vaan paljon alempaa) – jaiks! En todellakaan halunnut lisää massaa tuolle alueelle, joten lopetin käytön heti ja sen jälkeen en ole uskaltanut koskea Lipperiin. Nyt vasta alkaa näyttää siltä, että nuo ”pullistumat” ovat laskeutuneet.
Minulla ihan vastaavanlaiset kokemukset! Eli posket ovat ahkeran treenin tuloksena kohonneet, mutta samalla alakasvot ovat pullistuneet ja kasvojen yleisilme on pöhöttyneempi ja pyöreämpi kuin ennen. Johtuukohan tämä väärästä tekniikasta, ylitreenaamisesta, kasvojen muodosta vai mistä? Nyt pidän kunnon tauon ja toivon, että kasvoni palautuvat normaaliksi.
Olkaahan yhteydessä sinne, mulla oli kans sama kokemus kun kasvot vaa leveni.
Treenasin montakuukautta väärin ja liikaa. Tekniikkavirheitä oli paljon ja niitä alettii korjailla whatsap jumpilla. Minä kuvittelin että mahdollisimman kauan ja rankka treeni on hyvä yhdistelmä ja sen johdosta tulee niit tuloksia.
Ja kokemuksella sanon ei saa treenata väärin.
Iloinen olen ja toki tyytyväinen nyt.
Heillä on hyvä asiakaspalvelu. Lipper on käytössä edelleen!
Suosittelen myös Lipperiä. Sen avulla sain toivottuja tuloksia. Hyvää oli se että Ap on tukena tarvittaessa alusta loppuun asti ja pitää huolen että homma toimii ja jos joku ei toiminut niin ohjelmaa muutettiin.
Onko kokemuksia käyttäjiltä jotka bruxaa? Haluisin tilata mut mut...
Onkohan tää tarkoitettu vaan tietynmuotoiselle suulle? Mulla tää repii huulia ulospäin ja lentelee pitkin seiniä. Kai tällä voi saada vahinkoa aikaan. Varmasti tällaisesta saisi vielä toimivamman version? Vaikuttaa siltä että on pukattu liian vauhdilla prototyyppi myyntiin
Haha parikymppisiä tyttöjä kehumassa laitetta zeeeezh