Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lipper kasvojumppalaite

Vierailija
25.07.2020 |

Oletko kokeillut tätä kasvojen jumppalaitetta jonka kerrotaan kiinteyttävän kasvojen lihaksia ja parantavan ulkonäköä? Millaisia tuloksia? https://www.lipper.fi/

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan humpuukia ja turhake, joka jäisi kaappiin vaivoiksi parin kokeilukäytön jälkeen. Samaan tai parempaan tulokseen pääset kun ihan vain jumppaat kasvolihaksia ilman mitään laitetta. Netti on pullollaan jumppaohjeita.

Vierailija
2/50 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojumppa tarkoittaa sitä, että lihasta rasitetaan erilaisilla itse tehtävillä liikkeillä. Kohottava vaikutus perustuu sekä jumppaan että jumeja poistavaan hierontaan, jonka voi tehdä omin sormin. Olen pienen sibeliustyppyni saanut poistumaan ihan vain hieromalla. 

Lipperistä ei ole kokemusta, mutta uskoisin, että kovaa muovinkappaletta ei tee mieli kovin montaa kertaa ihoa vasten liu'uttaa. Kasvorasvan ja hieronnan sekä kasvojumpan yhdistelmä on paljon ekologisempikin vaihtoehto. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä laite jos ei jaksa kasvojoogailla 20 minuuttia päivässä. Laitteella sama tulos saadaan (tietyille aluelle) viidessä minuutissa. Olen saanut laitteesta suurta hyötyä kasvojumeihin, jotka johtuu huonosta purennasta. Olen kokenut liikunnan olevan myös muualla kropassa hyvä keino ehkäistä jumeja. Miksei siis myös sama periaate toimisi kasvoille.

Vierailija
4/50 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Apua kasvojumeihin"

Nyt on kyllä noudatettu markkinareiskojen ikiaikaisia peukalosääntöjä pilkulleen. Ensin keksitään olematon ongelma ja sitten myydään siihen ratkaisu.

Vierailija
5/50 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyväinen käyttäjä kirjoitti:

Hyvä laite jos ei jaksa kasvojoogailla 20 minuuttia päivässä. Laitteella sama tulos saadaan (tietyille aluelle) viidessä minuutissa. Olen saanut laitteesta suurta hyötyä kasvojumeihin, jotka johtuu huonosta purennasta. Olen kokenut liikunnan olevan myös muualla kropassa hyvä keino ehkäistä jumeja. Miksei siis myös sama periaate toimisi kasvoille.

Tuokin väite että sama tulos minuutissa kuin oikealla ruokavaliolla tai jumpalla on tunnusomainen kuponkiuutisten härpäkkeille.

Vierailija
6/50 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipper on hyvä tuote ja puhun kokemuksella!

Mä oon ollu testiryhmässä 2018 asti ja treenaan kyllä edellee.

Ja sen on alunperin kehittänyt ihan suomalainen nainen hyvinkäältä omaan ongelmaansa ja sai korjattua sen. Ei oo humpuukki...mut aina there is haters who gonna hate

Vierailija
7/50 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta tuosta vempeleestä, mutta tiedän naisen joka sai tuloksia vastaavanlaisella laitteella. En muista nimeä, mutta se oli sellainen "muoviputki", joka laitettiin poikittain suuhun ja sen kanssa sitten irvisteltiin. :D Toki saman asian ajaa esim. sormien käyttäminen vastuksena.

Vierailija
8/50 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa löytyy myös Lipper ja oon ollut enemmän kuin tyytyväinen tuotteeseen. Kaksoisleuka lähtenyt, kasvot kiinteytyneet, poskipäät nousseet ylöspäin. Kasvojoogaa rakastava, päivittäisenä jumppaajana tämä antaa super hyvän lisävastuksen treeniin.

Suosittelen!

Vierailija
9/50 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin omani tänään. Innolla odotan, että pääsen testaamaan. Olen ahkera kuntosalitreenaaja ja uskon, että kun kroppaa voi kerran kiinteyttää lihakuntotreenillä niin miksei kasvojakin. Jos jollain lisää kokemuksia niin mielelläni kuulisin. :) ap

Vierailija
10/50 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa ebaysta kasvojen liukukuppaukseen tarkoitetut pikku imukupit. Muutaman euron. Saat saman tuloksen niilläkin.

Vierailija
11/50 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin jo Lipperin. Tuen mieluummin suomalaista työtä ja innovaatioita kun riistotyövoimalla tuotettua laadutonta muovikrääsää. ap

Vierailija
12/50 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetta on minusta vaikea saada pysymään suussa. Huuleni ovat ohuet ja liukuvat niille tarkoitetuista urista koko ajan pois. Ärsyttävää, eikä treeni tunnu kovin tehokkaalta. Sain laitteen tosin alle viikko sitten, joten ehkä vain tekniikassani on vikaa. Ei kuitenkaan ole ainakaan itselläni niin helppokäyttöinen kuin kaikilla videoilla :/

Missään ei myös mainita, että laitetta pitäisi vaihtaa puolen vuoden käytön jälkeen! Näin luki mukana tulleessa ohjelappusessa, mutta muualta en tosiaan tietoa löytänyt. Yritän nyt vielä harjoitella tuon käyttöä, mutta uutta tuskin tulen ostamaan. 

Vierailija
13/50 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ollut itseluottamusongelmia pyöreiden poskipäiden ja kaksoisleuan kanssa. Selatessani netistä ratkaisuja ongelmiini, törmäsin Lipperiin.

Ihastuin heti ensimmäisenä siihen, että tuote on suomalainen sekä luonnollinen.

Treenit oli näppärä opetella videon avustuksella.

Nyt suoritankin treeniä samalla, kun työskentelen tietokoneella, luen kirjaa tai katon leffaa.

Suosittelen Lipperiä sitä epäilevimmillekkin!

Vierailija
14/50 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli myös vaikeuksia saada laite pysymään huulien välissä, kun ylähuuli on kapea. Laitoin ala- ja yläpuolelle palan kangasteippiä ja nyt laite pysyy huulien välissä ja voin tehokkaasti tehdä harjoituksia.

Vierailija
15/50 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paksut huulet mutta silti Lipper ei meinaa pysyä paikoillaan. Tuntuu että tikku on liian pitkä, ja joutuu puremaan hampailla kauheasti että saa sen pysymään suussa eikä lennä. Joudun sormella avustamaan että laite pysyy paikallaan.

Mutta kun se pysyy paikallaan niin on tehokas. Mietin vaan että kun itsellä öinen puremisongelma, että kuinka paljon tuo treenin aikainen hampaiden pureminen yhteen ja leukalihasten pakollinen jännittäminen pahentaa ongelmaa...

Vierailija
16/50 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain omani eilen, ja koeilin oitis. En tiedä oliko tekniikkani sinne päinkään, mutta varsinkin poskipäiden lihaksissa kyllä tuntui treeni. Laite tosin painoi ylähuuleeni tyhmän näköisen painanteen, täytyy laittaa jotain ihon ja laitteen reunan väliin jatkossa.

Vierailija
17/50 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alku oli vaikeeta ja sain video avustuksen kun ei vaa huuli pysyny paikoilla ja en pystyny treenaa. No mut nyt on ihan eri tuntuma ja huomattavasti helpompaa mut vieläkin opettelen.

Mut haluaisin tietää voiko käyttää pitempää kun ohjeissa sanotaan?

Onko kokemuksia että riittääkö tuo pari minuuttia vai kannattaako tehdä enemmän?

Olisin mielissäni jos saisin kauemmin käyttäneiltä vastauksia

Vierailija
18/50 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans alkuun oli hankaluuksia saada huulet pysymään urissa, mut uskon että se johtu vaan siitä et en osannu käyttää niitä lihaksia. Nyt pysyy jo paljon paremmin parin viikon käytön jälkeen, vaikken vieläkään välttämättä osaa liikkeitä oikein tehdä.

Vierailija
19/50 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Ratkaisin ainakin itse huuli ongelman. Vaatii keskittymistä ja jumppaamista. Kiinnostaisi kokemukset kauanko tuloksia joutuu odottamaan ?

Vierailija
20/50 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla hajosi heti kättelyssä koko vekotin. Lienee ollut valmistusvika ja tuotteella takuu. Laitoin rikkinäisen lipperin myyjälle takaisin, mutta eipä ole kuulunut rahoja saatikka uutta laitetta tilalle.